Fitness Seller

Tomorrowland 2013 !

Bezoekers in dit topic

Als het voor de belgen al zo snel is uitverkocht, geef ik mijzelf weinig kans voor volgende week zaterdag:(
 
Moet iedereen die een ticket wil kopen zich registreren op de website? Of kan ik bijvoorbeeld mezelf alleen registreren en dan een ticket voor mezelf kopen en ook voor iemand die niet geregistreerd staat? Weet niet zeker of dat moet namelijk.
 
Idd, en na 2 keren proberen te betalen mocht je opnieuw wachten. En mn links die ik om 11u stipt geopend had hebben zelfs nooit het bestelformulier bereikt, enkel diegene van 11u10. Belachelijk systeem.



+++ Als je een wereldfestival wilt heb dan ook het lef om niemand voorrang te geven.

:roflol:
Ik vind het systeem dan wel niet perfect, maar ik ben wel akkoord dat ze Belgen eerst voorang geven. Het is een Belgisch festival, op Belgisch grondgebied. Het zou nogal ****ed up zijn moesten er geen Belgen kunnen komen.
En die betalingsproblemen had ik ook eerst, daarna niet meer.
 
Volgens mij kunnen ze een miljoen kaarten beschikbaar maken voor Tomorrowland en dan is 't nog uitverkocht. Voor mij iets te massaal.
 
:roflol:
Ik vind het systeem dan wel niet perfect, maar ik ben wel akkoord dat ze Belgen eerst voorang geven. Het is een Belgisch festival, op Belgisch grondgebied. Het zou nogal ****ed up zijn moesten er geen Belgen kunnen komen.
En die betalingsproblemen had ik ook eerst, daarna niet meer.

Mja, dat ze dan alle Belgen voorrang geven op de rest van de wereld. Of gewoon een soort loterij houden op voorhand, en dan als je prijs hebt dat je op een rustige manier je ticket kan bestellen. Heb een hekel aan dit primitieve gedoe.

En moest 4 dagtickets bestellen, komen er nog eens 39€ servicekosten bij en 7€ om te betalen via bankcontact (wat de enige mogelijkheid was). Was iets van 366€ in totaal:roflol: Weet eig niet of ik die ****ers nog wel m'n geld wil geven.
 
Geen tickets hier, niet veel vrienden wouden er geld aan geven.
Misschien op de dag zelf proberen gratis binnen te raken :D
 
• Start ticket sale WORLDWIDE: Saturday 16 February, 17h00 (CET).
• Start ticket sale GLOBAL JOURNEY: Saturday 9 February, 17h00 (CET).

dat staat in m'n mail.. maar verkoop start dus om 11u??
 
• Start ticket sale WORLDWIDE: Saturday 16 February, 17h00 (CET).
• Start ticket sale GLOBAL JOURNEY: Saturday 9 February, 17h00 (CET).

dat staat in m'n mail.. maar verkoop start dus om 11u??

*startte. 't is voorlopig al uitverkocht voor vandaag.
 
Ja maar ik kan pas volgende week bestellen.. maar dat is dus om 11uur en niet om 17u..

Oh juist, ik ging er van uit dat je ook een Belg was.. :P

Onze ticketverkoop vond plaats om 11 u vandaag, in mijn mail staat het de 16e ook op 17 uur.
 
Ja maar ik kan pas volgende week bestellen.. maar dat is dus om 11uur en niet om 17u..

Waarom zou het om 11u zijn als overal staat dat het om 17u is? Enkel vandaag was het 11u.
 
Even voor de duidelijkheid, er was dus aangegeven dat de ticketverkoop om 17.00 begon terwijl dit 11.00 was :p?
 
Even voor de duidelijkheid, er was dus aangegeven dat de ticketverkoop om 17.00 begon terwijl dit 11.00 was :p?

't leek mij wel duidelijk dat deze voor Belgie 11 u was (vanochtend) en die globale volgende week om 17.
 
• Start ticket sale WORLDWIDE: Saturday 16 February, 17h00 (CET).
• Start ticket sale GLOBAL JOURNEY: Saturday 9 February, 17h00 (CET).

dat staat in m'n mail.. maar verkoop start dus om 11u??

:roflol::roflol::roflol:
 
Lol, waar moet ik klikken voor die k*t kaarten te regelen?

Ik geef het op, site blijft constant hangen...
 
Laatst bewerkt:
Tomorrowland: Sterf

2mypuyp.png
 
Mja, dat ze dan alle Belgen voorrang geven op de rest van de wereld. Of gewoon een soort loterij houden op voorhand, en dan als je prijs hebt dat je op een rustige manier je ticket kan bestellen. Heb een hekel aan dit primitieve gedoe.

En moest 4 dagtickets bestellen, komen er nog eens 39€ servicekosten bij en 7€ om te betalen via bankcontact (wat de enige mogelijkheid was). Was iets van 366€ in totaal:roflol: Weet eig niet of ik die ****ers nog wel m'n geld wil geven.

Voor de eerste keer zijn we het eens. Bende oplichters :D
 
Tomorrowland: Sterf

2mypuyp.png

dat is toch ook bij feesten als Defqon 1, dan moet je ook steeds op F5 drukken, in de hoop dat je er tussen komt, zodra je er tussen zit, kan je gewoon bestellen.


Beter huren ze ff extra servers @ paylogic, ze verdiene dat geld dat zo terug..
 
Back
Naar boven