AndroidHealthClinic

Tomorrowland 2013 !

Maar controleren ze aan de ingang op naam dan?
Vorig jaar had ik een dagkaart en je kon gewoon voor een hele groep alle tickets in 1 keer inleveren en dan kreeg je de bandjes.

Was dat vorig jaar ook al dat je de geboortedatum en naam van vrienden in moest vullen? Of is dat dit jaar voor het eerst?
Ik vul gewoon de naam in van mijn ouders en kopieer hun id en laat ze op een papier hun handtekening zetten en zeggen dat ze zelf niet kunnen gaan. Zo kan er niks verkeerd gaan :)

hehehehehe ja nog meer dus haha. Ga jij wel ? lijkt me wel echt vet om gewoon hele dag met dbbers daar te chillen maar ik ben sowieso bijv voor 1 dag 100 euro kwijt voor kaartje incl vervoer.

Als ik met mijn vrienden 6 full madness en 6 dreamville tickets weet te bemachtigen, dan ga ik:D

Ik hoop ook wat kaarten te bemachtigen de 16e..lukt het niet ga ik in ieder geval naar Emporium en beat the bridge overdag..en hoop ik op decibel.

• Topic Starter Topic Starter
Line-up is nu al ziekelijk, dit jaar wordt echt epic als ik kaarten krijg geregeld.

dit word nu mijn 4e jaar! ik kan al een week niet meer slapen van de zenuwen, hopelijk heb ik morgen een ticket!

En zit alleman nu achter zijn pc te stressen? :p

ik voel de bui al hangen, zal weer gezellig dagje zoals vorig jaar worden...

Een ogenblik geduld alsjeblieft
Dit is een automatische wachtrij. We berekenen momenteel de wachttijd.

De wachtrij onthoudt je plek. Indien je de pagina ververst, sta je automatisch weer achteraan in de rij. Wij adviseren je dit dus niet te doen!

De wachtrij werkt volgens het principe "wie het eerst komt, die het eerst maalt". Deze methode geeft je geen garantie tot een kaart, maar iedereen heeft een eerlijke plek in de rij en wordt op die volgorde behandeld.

Un moment s'il vous plaît
Ceci est une ligne d'attente automatique. Nous calculons actuellement le temps d'attente.

Cette file d'attente permet de suivre votre position dans la queue. Lorsque vous actualisez votre page, vous deviendrez automatiquement dernier en ligne, pour cela nous vous conseillons vivement de ne pas le faire.

Ce système est basé sur 'premier arrivé, premier servi'. La file d'attente ne donne aucune garantie que vous pouvez acheter un billet, mais c'est la façon la plus juste.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Edit: moest het vandaag niet lukken heb ik gelukkig nog een back-up plan.

Ok, ik ben INNN en blijkbaar net op tijd want zie al mensen die zeggen dat het uitverkocht is

kan nog niet uitverkocht zijn want komt nog een 2e sale day

Heb mijn kaarten heuj!

Betaling kon 2 maal niet geautoriseerd worden.:scratch:

En nu is het merendeel uitverkocht:scratch:

Wat een idioten organiseren dat festival eig, ofwel geef je alle Belgen voorrang ofwel geen enkele!!!!:fire::fire::fire::headbang::headbang::headbang::headbang:

Betaling kon 2 maal niet geautoriseerd worden.:scratch:

En nu is het merendeel uitverkocht:scratch:

Wat een idioten organiseren dat festival eig, ofwel geef je alle Belgen voorrang ofwel geen enkele!!!!:fire::fire::fire::headbang::headbang::headbang::headbang:

Je bent niet de enigste, 2 vrienden van mij konden alles kopen alleen de bank annuleerde het . Flink klote, staan nu nog steeds in de rij. Ik zie het somber in volgende week zaterdag :(

Debiel dat die belgen voorrang krijgen zeg. Doen wij in NL toch ook niet?

Je bent niet de enigste, 2 vrienden van mij konden alles kopen alleen de bank annuleerde het . Flink klote, staan nu nog steeds in de rij. Ik zie het somber in volgende week zaterdag :(

Idd, en na 2 keren proberen te betalen mocht je opnieuw wachten. En mn links die ik om 11u stipt geopend had hebben zelfs nooit het bestelformulier bereikt, enkel diegene van 11u10. Belachelijk systeem.

Debiel dat die belgen voorrang krijgen zeg. Doen wij in NL toch ook niet?

[Link niet meer beschikbaar]

+++ Als je een wereldfestival wilt heb dan ook het lef om niemand voorrang te geven.

Over 2 jaar zit ik miami. UMF, misschien nog wel beter als Tomorrowland :/

Terug
Naar boven