XXL Nutrition

Tomorrowland 2013 !

• Topic Starter Topic Starter
Dacht ik ook al aan mickie, heb de site nu al open staan. Ik zie wel dat er beelden op de site bewegen en dat ie misschien om 5 uur over springt naar de verkoop. Hoe ging het vorig jaar in zn werk? Gewoon f5en?

Dilemma... 1 dag of 3 dagen? Ik ben totaal geen persoon voor 3 dagen, maarja, het is zoveel leuker. En als ik 1 dag ga, welke dag dan? De laatste dag lijkt me wel de meeste sfeer hebben.

Bleh ben na 1 dag al helemaal rot.. maarja vriendin wil meerdere dagen.

Dilemma... 1 dag of 3 dagen? Ik ben totaal geen persoon voor 3 dagen, maarja, het is zoveel leuker. En als ik 1 dag ga, welke dag dan? De laatste dag lijkt me wel de meeste sfeer hebben.

Lol, ben met mijn vrienden ook al aan het overleggen. Als alle fullmadness kaarten zijn uitverkocht gaan wij voor de zaterdag. Zowiezo avicii en armin.

FUARKKK TML, niemand van mn vrienden wil gaan, en vind het wat duur om er alleen te gaan rondlopen, anders zou ik het wel weten :)

Raar dat niet de hele line-up al bekend is.. :P

hou anders gewoon 1 tabblad open waar je F5 drukt en een ander waar je het niet doet?

Idd, die aanpak ga ik ook proberen ;). Weet iemand of je 4 paar NAW gegevens bij de hand moet hebben? Of koop je nu 4 kaartjes en vul je die NAW een andere keer in?

Idd, die aanpak ga ik ook proberen ;). Weet iemand of je 4 paar NAW gegevens bij de hand moet hebben? Of koop je nu 4 kaartjes en vul je die NAW een andere keer in?
Pas in juni hoef je de namen op te geven, aldus een paar DBBers.

Dit staat op de site:

Alle tickets zijn op naam! Na aankoop van uw tickets bent u verplicht om deze te registeren op naam.
Je kunt voor maximum 4 personen festival & DreamVille tickets kopen.
DreamVille tickets enkel in combinatie met een Full Madness of Full Madness Comfort Pass)
Stap 1: Persoonlijke registratie (naam – voornaam – geboortedatum – land)
Stap 2: Aankoop tickets (Check duidelijk op voorhand welk type tickets we aanbieden, zodat u zich niet vergist van type ticket!)
Stap 3: Betaalwijze kiezen
Stap 4: Betaling* van uw tickets – Nadien ontvangt u een bevestigingsmail. LET OP! Dit is niet uw toegangsticket maar de bevestiging van je betaling en daaraan gekoppelde tickets.

Na aankoop. Dat kan dus ook in Juni zijn.

F5e helpt dus niet.

Dat werd bij Lowlands ook gezegd.

Wat goed werkt is het volgende:
Van te voren inloggen
De wachtrij gaat vaak iets van te voren open( Bijvoorbeeld als er wordt gezegd 17:00 dan is wachtrij soms al open om 16:30).
Vervolgens 2 tabladen open
Dan wachten. Met f5e wordt je terug de wachtrij ingeplaatst
Als 1 van de tablad, de verbinding wegvalt. Achter de URL gaan staan en een enter geven om de pagina weer te openen.

Dit helpt srs. F5e wordt echt afgeraden. Zoek maar op google.

Succes boys

Ik sta nu al met 2 tabbladen open. Je zegt dat ik de pagina beter iets voor aanvang van de kaartverkoop kan openen?

F5e helpt dus niet.

Dat werd bij Lowlands ook gezegd.

Wat goed werkt is het volgende:
Van te voren inloggen
De wachtrij gaat vaak iets van te voren open( Bijvoorbeeld als er wordt gezegd 17:00 dan is wachtrij soms al open om 16:30).
Vervolgens 2 tabladen open
Dan wachten. Met f5e wordt je terug de wachtrij ingeplaatst
Als 1 van de tablad, de verbinding wegvalt. Achter de URL gaan staan en een enter geven om de pagina weer te openen.

Dit helpt srs. F5e wordt echt afgeraden. Zoek maar op google.

Succes boys

Oke, dus niet F5en.
Dus als ik het goed gebrijp. 2 tabbladen open zetten met 1tje de site vam TML en de andere leeg.
Zodra die KAN weg vallen link kopieren van te voren en dan meteen plakken in de nieuwe?

Oke, dus niet F5en.
Dus als ik het goed gebrijp. 2 tabbladen open zetten met 1tje de site vam TML en de andere leeg.
Zodra die KAN weg vallen link kopieren van te voren en dan meteen plakken in de nieuwe?

Bijna goed:D

2tabs openen. En op alle 2 inloggen en in de wachtrij gaan staan. Gewoon het zelfde dus op elke tab.
Het kan voorkomen dat je op 1tab de verbinding verliest. Dan ga je achter de URL staan en geef je een enter om weer te verbinden.

---------- Post toegevoegd Sat 16 Feb 2013 om 15:28 ----------

Ik sta nu al met 2 tabbladen open. Je zegt dat ik de pagina beter iets voor aanvang van de kaartverkoop kan openen?

Nee nu inloggen is goed.

Ik stond bij Lowlands ook al 5 uur van te voren ingelogd.

Bijna goed:D

2tabs openen. En op alle 2 inloggen en in de wachtrij gaan staan. Gewoon het zelfde dus op elke tab.
Het kan voorkomen dat je op 1tab de verbinding verliest. Dan ga je achter de URL staan en geef je een enter om weer te verbinden.
Maar als je dan op enter drukt, dan verlies je misschien de plek die je hebt met het tweede tabblad?

Inloggen? Waar zien jullie inloggen staan op die site?

Met meerdere TOR-clients proberen zal wel geen zin hebben he? Je komt dan wel vanaf verschillende IPs, maar ze hebben je niet voor niets een link gegeven via de mail. Die zal wel uniek zijn?

Terug
Naar boven