Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nooit doen, dan kom je als je pech hebt (en dat heb je bij de grote aanschuif-lijn gegarandeerd) achteraan in de wachtlijst van de Tomorrowland servers.
Dilemma... 1 dag of 3 dagen? Ik ben totaal geen persoon voor 3 dagen, maarja, het is zoveel leuker. En als ik 1 dag ga, welke dag dan? De laatste dag lijkt me wel de meeste sfeer hebben.
Zaterdag ziet er het dikst uit iddLol, ben met mijn vrienden ook al aan het overleggen. Als alle fullmadness kaarten zijn uitverkocht gaan wij voor de zaterdag. Zowiezo avicii en armin.
hou anders gewoon 1 tabblad open waar je F5 drukt en een ander waar je het niet doet?
. Weet iemand of je 4 paar NAW gegevens bij de hand moet hebben? Of koop je nu 4 kaartjes en vul je die NAW een andere keer in?Pas in juni hoef je de namen op te geven, aldus een paar DBBers.Idd, die aanpak ga ik ook proberen. Weet iemand of je 4 paar NAW gegevens bij de hand moet hebben? Of koop je nu 4 kaartjes en vul je die NAW een andere keer in?
Idd, die aanpak ga ik ook proberen. Weet iemand of je 4 paar NAW gegevens bij de hand moet hebben? Of koop je nu 4 kaartjes en vul je die NAW een andere keer in?
F5e helpt dus niet.
Dat werd bij Lowlands ook gezegd.
Wat goed werkt is het volgende:
Van te voren inloggen
De wachtrij gaat vaak iets van te voren open( Bijvoorbeeld als er wordt gezegd 17:00 dan is wachtrij soms al open om 16:30).
Vervolgens 2 tabladen open
Dan wachten. Met f5e wordt je terug de wachtrij ingeplaatst
Als 1 van de tablad, de verbinding wegvalt. Achter de URL gaan staan en een enter geven om de pagina weer te openen.
Dit helpt srs. F5e wordt echt afgeraden. Zoek maar op google.
Succes boys
Oke, dus niet F5en.
Dus als ik het goed gebrijp. 2 tabbladen open zetten met 1tje de site vam TML en de andere leeg.
Zodra die KAN weg vallen link kopieren van te voren en dan meteen plakken in de nieuwe?

Ik sta nu al met 2 tabbladen open. Je zegt dat ik de pagina beter iets voor aanvang van de kaartverkoop kan openen?
Maar als je dan op enter drukt, dan verlies je misschien de plek die je hebt met het tweede tabblad?Bijna goed
2tabs openen. En op alle 2 inloggen en in de wachtrij gaan staan. Gewoon het zelfde dus op elke tab.
Het kan voorkomen dat je op 1tab de verbinding verliest. Dan ga je achter de URL staan en geef je een enter om weer te verbinden.
Maar als je dan op enter drukt, dan verlies je misschien de plek die je hebt met het tweede tabblad?