AndroidHealthClinic

Tomorrowland 2013 !

Kun je achteraf nog de juiste namen op de bandjes zetten ofzo dan?

eenmaal als je je naam hebt ingevoerd op je bandje (via pc meer uitleg kregen we in mei dacht ik) kan je niet meer van naam veranderen. maar je kunt wel je bandje verkopen + kopie van je ID meegeven. maar ik denk wel dat ze dit jaar ID gaan controleren omdat ze er nu tijd voor hebben. vorige jaren moest je je bandjes gaan halen (1ste x aanschuiven) dan naar de ingang gaan voor ze te laten vast maken ( 2e x aanschuiven). nu moet je je bandje thuis vast maken hoe weet ik niet. dan gewoon naar ingang gaan en scannen + ID laten zien (1ste x aanschuiven) en je bent binnen. ale zo denk ik er toch over kan ook gewoon zever zijn dat ze vertellen.

Staat dat ergens op de site ofzo (officieel)? Dat je niet meteen de namen hoeft op te geven? Wij gaan met zn 2e en willen wel 4 kaarten kopen voor 2 andere maar weten nog niet wie we meevragen. Dus dat je dat wel later kan opgeven ergens online ofzo?

heel bruut festival, vorig jaar geweest.

Voor iedereen die gaat raad ik aan om er rekening mee te houden dat je echt gruwelijk naar de klote gaat.
En neem genoeg pep mee

Over een paar uurtjes start van de internationale kaartverkoop, spannend. Iemand een idee hoe je het meeste kans maakt op tickets?

Over een paar uurtjes start van de internationale kaartverkoop, spannend. Iemand een idee hoe je het meeste kans maakt op tickets?

Beetje hetzelfde vragen als hoe maak ik de meeste kans om de loterij te winnen.

Gewoon de pagina al open hebben van te voren en dan inderdaad op tijd op f5 drukken. Kans dat je een kaartje krijgt is toch al miniem want vorig jaar waren alle slots in 1 minuut al vol.

• Topic Starter Topic Starter
Afgelopen nacht zeer slecht geslapen en contstant gedroomd dat ik tickets kon kopen :roflol:
Ik maak er om 5 uur het beste van, als ik nu niks krijg geregeld geef ik het op en ga ik niet, of hekken jumpen bij TML :)

Gewoon de pagina al open hebben van te voren en dan inderdaad op tijd op f5 drukken. Kans dat je een kaartje krijgt is toch al miniem want vorig jaar waren alle slots in 1 minuut al vol.

Oke dacht ik al thanks, inderdaad een kleine kans maar zo snel mogelijk zijn vergroot het wel natuurlijk. Met meerdere pc's op 1 IP heeft dan ook geen nut zeker?

Hoe bedoel je alle slots in 1 minuut vol?

Ik las ergens dat in 2012 alle kaarten al weg waren gegaan aan mensen die binnen de eerste minuut op de pagina kwamen. Dus mensen die op de tweede minuut aankwamen hadden al geen kaartje meer. Ik zou je klok maar goed zetten :P

ik ben er op zondag was een crime met de kaartjes maar ik ben een van de gelukkige zal ik maar zeggen ......alle 4 de kaartjes staan nu op 1 naam maar in juni als je de bandjes krijgt moet je die op naam zetten zover ik het weet.Oja vorige week stond er dat je de pagina niet moest refreshen maar ik heb dat juist wel gedaan en dat werkte kleine tip misschien . kaartjes waren binnen het uur weg vorige week maar ik zat er meteen op .

• Topic Starter Topic Starter
Ik las ergens dat in 2012 alle kaarten al weg waren gegaan aan mensen die binnen de eerste minuut op de pagina kwamen. Dus mensen die op de tweede minuut aankwamen hadden al geen kaartje meer. Ik zou je klok maar goed zetten :P

Ik hou de wereld klok van m'n pc in de gaten. Precies op de seconden zodra het 5 uur is klik ik op F5. Hopelijk hebben we dit jaar allemaal kaartjes :)

Nooit doen, dan kom je als je pech hebt (en dat heb je bij de grote aanschuif-lijn gegarandeerd :rolleyes:) achteraan in de wachtlijst van de Tomorrowland servers.

Die pagina gaat zichzelf niet refreshen om 17.00 hoor. Als je lekker op de Ticketsale is nog niet gestart blijft wachten dan weet je zeker dat je geen kaartje gaat krijgen.

hou anders gewoon 1 tabblad open waar je F5 drukt en een ander waar je het niet doet?

Terug
Naar boven