XXL Nutrition

Tomorrowland 2013 ! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je kan per link klikken dus per IP maakt geen zak uit. Wat als je op een uni zit waar je over een proxy browst :)
 
Bijna goed:D

2tabs openen. En op alle 2 inloggen en in de wachtrij gaan staan. Gewoon het zelfde dus op elke tab.
Het kan voorkomen dat je op 1tab de verbinding verliest. Dan ga je achter de URL staan en geef je een enter om weer te verbinden.

---------- Post toegevoegd Sat 16 Feb 2013 om 15:28 ----------



Nee nu inloggen is goed.

Ik stond bij Lowlands ook al 5 uur van te voren ingelogd.

Aight ik snap het.
Maar je zegt, nu al in de wachtrij gaan staan. Wat nu als die wachtrij pas om 5 voor 5 open gaat.
Dan sta ik eigenlijk nu al ''buiten'' die wachtrij te wachten... snap je wat ik bedoel?
Dus eigenlijk moet ik om 5 voor 5 in die wachtrij gaan staan, omdat ik er nu buiten sta....
Ik zal echt dit jaar tickets moeten regelen.
 
Denk het ook ja, elke link is uniek en wordt in de wacht gezet. Ik zelf heb wel met 2 verschillende mails gepre-registred. Zit nu op 2 pc's te wachten. Zelfde adres maar ander mail adres.
 
met 3 man 4 tickets proberen krijgen. vorige week was het mislukt en toen we binnen waren, hadden ze enkel nog zondagtickets...

nu hopen voor zaterdag, desnoods zondag als het niet anders kan.
 
Met meerdere TOR-clients proberen zal wel geen zin hebben he? Je komt dan wel vanaf verschillende IPs, maar ze hebben je niet voor niets een link gegeven via de mail. Die zal wel uniek zijn?

TOR is traag verder werken scripts vaak niet. Zou lullig zijn als je iDeal het straks niet doet.
 
Zoveel moeite voor tickets, niet normaal. Ben nog nerveuzer dan bij me rijexamen :P

332a4g9.jpg
 
met 3 man 4 tickets proberen krijgen. vorige week was het mislukt en toen we binnen waren, hadden ze enkel nog zondagtickets...

nu hopen voor zaterdag, desnoods zondag als het niet anders kan.

Ik was vorige week binnen, en kreeg telkens een betalingsannulering. Echt klote.
 
Ik was vorige week binnen, en kreeg telkens een betalingsannulering. Echt klote.

Klopt, de mensen na 10 over 11 hadden wel allemaal probleem loos een ticket kunnen kopen. Tussen 11 uur en 10 over 11 was het allemaal een grote faal.
 
Bijna goed:D

2tabs openen. En op alle 2 inloggen en in de wachtrij gaan staan. Gewoon het zelfde dus op elke tab.
Het kan voorkomen dat je op 1tab de verbinding verliest. Dan ga je achter de URL staan en geef je een enter om weer te verbinden.

---------- Post toegevoegd Sat 16 Feb 2013 om 15:28 ----------



Nee nu inloggen is goed.

Ik stond bij Lowlands ook al 5 uur van te voren ingelogd.

Waarom met twee tabs? En wat moet je dan doen tussen bv 16.45u en 17u?
 
Ik was vorige week binnen, en kreeg telkens een betalingsannulering. Echt klote.

vorige week probeerden we met 2. maat van mij was het wachten om 1uur beu en sloot af. vriendin van mij was om kwart na 1 binnen en er waren toen enkel zondagtickets nog. (ze heeft er wel gekocht om later nog om te ruilen, maar het zijn er niet genoeg en we gaan liever zaterdag)

beter krijgen we straks onze tickets, niet normaal toch hoe moeilijk het is een ticketje te krijgen. kost het al super veel en moet je er ook nog eens uren moeite voor doen.
 
Ik geloof niet dat er een wachtrij al van te voren wordt gemaakt hoor. Sales gaan open om 5 uur dus het zou niet eerlijk zijn als je al vanaf 1 uur staat te wachten. Nogmaals die pagina refreshed zichzelf niet dus als jij om 5 uur F5 drukt begint de lotto pas en ook al zou er een wachtrij van te voren zijn dan wordt je technisch gezien gewoon weer achteraan geplaatst.
 
vorige week probeerden we met 2. maat van mij was het wachten om 1uur beu en sloot af. vriendin van mij was om kwart na 1 binnen en er waren toen enkel zondagtickets nog. (ze heeft er wel gekocht om later nog om te ruilen, maar het zijn er niet genoeg en we gaan liever zaterdag)

beter krijgen we straks onze tickets, niet normaal toch hoe moeilijk het is een ticketje te krijgen. kost het al super veel en moet je er ook nog eens uren moeite voor doen.

Hoeveel zondagtickets heb je? Moest je vandaag de zaterdagtickets kunnen bestellen en ik niet, verkoop je die van zondag dan door? Ik heb er wel interesse voor als je er 4 hebt.
 
Ik geloof niet dat er een wachtrij al van te voren wordt gemaakt hoor. Sales gaan open om 5 uur dus het zou niet eerlijk zijn als je al vanaf 1 uur staat te wachten. Nogmaals die pagina refreshed zichzelf niet dus als jij om 5 uur F5 drukt begint de lotto pas en ook al zou er een wachtrij van te voren zijn dan wordt je technisch gezien gewoon weer achteraan geplaatst.

Wie zegt dat?
Ik zie contstant nieuwe afbeeldingen laden op de site, toen ik voor mysteryland tickets wou kopen moest ik ook even in de wachtrij staan. Toen ik aan de beurt was, vernieuwde alleen het vakje van paylogic zichzelf, niet de hele site....
 
Hoeveel zondagtickets heb je? Moest je vandaag de zaterdagtickets kunnen bestellen en ik niet, verkoop je die van zondag dan door? Ik heb er wel interesse voor als je er 4 hebt.

vriendin heeft 2 zondagtickets. weet niet wat ze er mee gaat doen. Als we vanavond enkel zondagtickets kunnen krijgen, kopen we er nog 2 bij. als we 4 zaterdagtickets krijgen, ga ik nog zien wat we er mee doen.
 
Wie zegt dat?
Ik zie contstant nieuwe afbeeldingen laden op de site, toen ik voor mysteryland tickets wou kopen moest ik ook even in de wachtrij staan. Toen ik aan de beurt was, vernieuwde alleen het vakje van paylogic zichzelf, niet de hele site....

Dat plaatje ververst, de pagina zelf niet.
 
Op de site van TML stond zelf, dat je best niet kon refreshen als je dat bericht kreeg dat je in de "wachtlijst" stond.
Aangezien je dan weer nieuw bent, en zo dus weer achteraan in de rij komt.

Just sayin'
 
Op de site van TML stond zelf, dat je best niet kon refreshen als je dat bericht kreeg dat je in de "wachtlijst" stond.
Aangezien je dan weer nieuw bent, en zo dus weer achteraan in de rij komt.

Just sayin'

Dat is om te voorkomen dat heel de wereld om 17.00 F5 drukt - beetje DDOS effect krijg je dan.
 
Ag **** het, ik blijf nu mooi wachten tot 5 uur en doe niks. Ik zie wel of het plaatje zich ''ververst''. Wat doen jullie?
 
Bij Decibel (ook Paylogic) kon je echt pas vanaf de minuut zelf de que in. Teller gaf ook aan wat je nummer was. Ik blijf in de que en m'n vriendin refresht om 17.00 :P
 
Back
Naar boven