AndroidHealthClinic

tomorrowland 2014

ano_71021

Advanced Bodybuilder
Waardering
316
13 januari start de registratie voor de voorverkoop van tomorrowland 2014 met dit jaar het 10 jarige jubileum. Goed nieuws voor de mensen die vorig jaar geen kaartje konden krijgen, je kansen zijn verdubbelt want dit jaar zijn er 2 weekenden.

http://www.tomorrowland.com/10th-anniversary/

---------- Toegevoegd om 17:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:13 ----------

registratie start op 13 januari om 12 PM in onze tijdzone dus dat is volgens mij maandagnacht, mocht ik het verkeerd hebben graag corrigeren.

Hoe werkt dat precies die registratie? Moet je vooraf betalen? Ik heb de tijd maandag rond 12 uur dus is het proberen wel waard denk ik.

Nice, ga het eerste weekend een dag denk ik, hoop ik :D

Ga uiteraard nog eens proberen, hopelijk meer succes dit jaar.

• Topic Starter Topic Starter
ik ben erachter gekomen dat de registratie voor kaartverkoop om 12 uur s'middags start

@Knoest28, ik denk niet dat er iets met betalingen gaat plaatsvinden, tenminste de site zegt er niks over

EDIT: even nagekeken en er gaan GEEN betalingen plaatsvinden op deze dag. Dit is alleen een verplichte voor registratie als je een kaartje wilt kopen, LET OP: registratie biedt geen garantie op een kaartje!!!

registratie is gestart maar ik krijg een gateway timeout, iemand hier ervaring mee?

Iedereen krijgt dat. Site is overloaded. Die eerste 10 plekken zijn al weg hoor.

maakt volgens mij ook niet uit aangezien het hier om een registratie gaat, daar zijn onbeperkt plekken voor

ik heb overigens wel alles ingevuld maar het verzenden is onduidelijk verlopen

sta nu met deze link

register.tomorrowland.com\thankyou

Als het gelukt is krijg je een mailtje volgens mij.

die laat nog wel even op zich wachten denk ik

servers zijn nu al overloaded laat staan als ze ook nog eens iedereen mailtjes moeten gaan sturen

---------- Toegevoegd om 12:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:23 ----------

Tomorrowland ‏

@tomorrowland 16m
The hosting company is facing some technical issues. Pre-registration possible soon. No worries, you will have 3 weeks time to pre-register.

bron: twitter.com

Dit jaar mijn 5e keer :)

Ruig nog tips voor de kaartverkoop?

Heb me ook geregistreerd, hoop een ticket te kunnen regelen.

Net geregistreerd, vorig jaar kaartjes kunnen bemachtigen. Hopelijk dit jaar weer. Nadeel is dat we nu met een grotere groep willen, zal lastig worden om voor iedereen kaartjes te krijgen.

Wat tips:

-Laat iedereen met wie je gaat zich registreren, en laat iedereen proberen tickets te kopen. Zo vergroot je je kansen. Vorig jaar konden mensen die erdoor kwamen volgens mij meer dan 4 kaarten bestellen (zal dit jaar wel fixed zijn)

-Op de dag van kaartverkoop, wanneer je op die link geklikt hebt gewoon wachten. Pagina niet refreshen! Veel mensen hebben gef5'ed, voor sommige is dit goed uitgepakt maar voor heel veel fout omdat je gewoon weer achteraan in de rij wordt gezet.

-Koop geen comfort pas. Die zijn 2x zo duur en je hebt er relatief weinig aan als je gewoon normaal van het festival wilt genieten.

Oja, omdat het nu 2 weekenden is wil niet zeggen dat de kans op kaarten groter is. Tommorowland is nog commerciëler geworden waardoor er meer mensen kaarten willen dan vorig jaar. Daarbij was er vorig jaar al 5x zoveel vraag als aanbod. Geluk blijft dus een rol spelen.

Is er al iets bekend over de opslitsing van de twee weekenden? Komen dezelfde DJ's twee keer of gaat alles gesplitst worden?

Mag wel hopen dat de line-up ook voor de kaartverkoop bekend is!

Volgens mij zijn de twee weekenden een replica van elkaar. Daarnaast zal er wel een enorme markt zijn om kaartjes te ruilen van weekend om met dezelfde mensen te kunnen gaan etc.

Volgens mij zijn de twee weekenden een replica van elkaar. Daarnaast zal er wel een enorme markt zijn om kaartjes te ruilen van weekend om met dezelfde mensen te kunnen gaan etc.

ze gingen er wel naar streven is gezegd maar artiesten dubbel boeken is nu eenmaal lastiger dan gewone boekingen

Ook geregistreerd, nu maar hopen :)

Terug
Naar boven