MuscleMeat

tomorrowland 2014

haha ja iedereen is zo chil om mee om te gaan heb maar 1 klein opstootje gezien en dat was een beetje duwen en trekken.

haha okee maar als crew zijnde maak je dan wel nog iets van het festival mee? ik zal dan me taak helemaal vergeten hahah

Ja, half half. Het is wel echt zwaar werk. Vrijdagnacht 2 uur geslapen, toen van 7 tot 1 gewerkt, daarna gratis het festival op de gehele zaterdag. Zaterdagnacht 3 uur slaap, en op zondag 10 uur gewerkt met 1 uur pauze.
Was helemaal stuk zondag.

---------- Toegevoegd om 12:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:35 ----------

Armin is sowieso de koning!

Ja, toen ik de set Van Tiesto bekeek schrok ik bijna. Die viel toch wel erg tegen. Zelfs het publiek reageerde maar lauw. Z'n gloriejaren heeft hij wel gehad. Het wordt ook een beetje een oude man nu qua performance.

Ja, toen ik de set Van Tiesto bekeek schrok ik bijna. Die viel toch wel erg tegen. Zelfs het publiek reageerde maar lauw. Z'n gloriejaren heeft hij wel gehad. Het wordt ook een beetje een oude man nu qua performance.

Ja, klopt. Mijn favorieten waren: Armin v Buuren, Skrillex, Netsky, Nero, Krewella, Steve Angello, Frontliner en Alesso

Van alles wat ik heb gehoord die dag was Partyraiser toch echt 5x beter dan de rest. Misschien is m'n muzieksmaak ook wel dusdanig aangetast maar ik kan dus bijna NIET luisteren naar wat er op die main werd gedraaid. Above & Beyond gaat dan nog net maar daar hield het ook op :o

Carl Cox zal ook wel goed geweest zijn. Kon er op youtube niets fatsoenlijks van vinden.

Van alles wat ik heb gehoord die dag was Partyraiser toch echt 5x beter dan de rest. Misschien is m'n muzieksmaak ook wel dusdanig aangetast maar ik kan dus bijna NIET luisteren naar wat er op die main werd gedraaid. Above & Beyond gaat dan nog net maar daar hield het ook op :o

Is toch puur smaak? Jij houdt toch eigenlijk alleen van de hardere stijlen? Hoe harder hoe beter? Dan snap ik wel dat je de main niks vond. Ik zou me kapot verveeld hebben bij de Qdance stage :o
Vond Above & Beyond ook vet op de main zaterdags.

Is toch puur smaak? Jij houdt toch eigenlijk alleen van de hardere stijlen? Hoe harder hoe beter? Dan snap ik wel dat je de main niks vond. Ik zou me kapot verveeld hebben bij de Qdance stage :o
Vond Above & Beyond ook vet op de main zaterdags.

Is ook puur smaak hoor maar buiten dat houdt ik gewoon niet van 'hitjes'. Zij het bij mainstream muziek (letterlijk wat er op main wordt gedraaid) dan wel op de Q-stage. Ik heb me prima vermaakt bij Above & Beyond, lekker op het gras chillend maar goed dat had ik na een uurtje ook wel gezien. Dus beetje alle stages afgestruind en vanaf een uur of 8 bij de Q-stage gebleven met het idee om de afsluiter op de main wel te bekijken, eigenlijk meer voor de show. Maar toen draaide Angerfist en zat het tempo er lekker in, m'n gezelschap was waus (ik nuchter), toen maar besloten op bij de Q-stage te blijven en om 00:45 richting de exit gegaan. De exit was ook pal bij de Q-stage en anders had ik dat hele teringstuk moeten terug lopen vanaf de main samen met 150.000 andere als een zooitje pinguïns naast elkaar. Taxi zoeken was ook nog een hel en toen was het nog rustig, kan me niet voorstellen hoe dat was een half uur later :D

Ik stond trouwens op het verkeerde podium toen jullie aan het meeten waren haha :o

Terug
Naar boven