Gameboy
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 95
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha ja iedereen is zo chil om mee om te gaan heb maar 1 klein opstootje gezien en dat was een beetje duwen en trekken.
haha okee maar als crew zijnde maak je dan wel nog iets van het festival mee? ik zal dan me taak helemaal vergeten hahah
Ja, toen ik de set Van Tiesto bekeek schrok ik bijna. Die viel toch wel erg tegen. Zelfs het publiek reageerde maar lauw. Z'n gloriejaren heeft hij wel gehad. Het wordt ook een beetje een oude man nu qua performance.
Ja, klopt. Mijn favorieten waren: Armin v Buuren, Skrillex, Netsky, Nero, Krewella, Steve Angello, Frontliner en Alesso

Van alles wat ik heb gehoord die dag was Partyraiser toch echt 5x beter dan de rest. Misschien is m'n muzieksmaak ook wel dusdanig aangetast maar ik kan dus bijna NIET luisteren naar wat er op die main werd gedraaid. Above & Beyond gaat dan nog net maar daar hield het ook op![]()

Is toch puur smaak? Jij houdt toch eigenlijk alleen van de hardere stijlen? Hoe harder hoe beter? Dan snap ik wel dat je de main niks vond. Ik zou me kapot verveeld hebben bij de Qdance stage
Vond Above & Beyond ook vet op de main zaterdags.