Maximum Effort
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.877
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
de link werkt maar 1x, dat plus je kan maar 4 kaarten per IP adres bestellen geloof ik
Gewoon gekocht via de site? Ben Belg dus had vorige vrijdag al ticketverkoop...

Maar dat personaliseren hoeft toch niet direct na aankoop? Ergens begin maart? En kan iemand 4 kaartjes kopen voor andere mensen, zonder dat hij automatisch een ticket op zijn naam krijgt?- After you have bought your tickets, weekend and address changes are no longer possible.
- Before receiving your confirmation e-tickets, you will need to personalize your order.
Gewoon gekocht via de site? Ben Belg dus had vorige vrijdag al ticketverkoop...
In onderstaande link staan blijkbaar wat tips om aan tickets te geraken. Ik weet niet of het voor de global sale ook telt maar in België kan het wel een verschil uitmaken aangezien we met net iets minder zijn als de rest van de wereld
http://www.dailybits.be/item/tomorrowland-2014-ticketverkoop-hoe-je-wel-tickets-kunnen-kopen/
Update 14/02/2014
De clientside code is aangepast en daardoor zijn zowel de automatische refresh als de constante vertraging nu dynamisch en gedeeltelijk random gemaakt. Hier ga je geen nieuwe info vinden, daar ik zaterdag het niet opvolg en niet meer mee probeer.
Maar dat personaliseren hoeft toch niet direct na aankoop? Ergens begin maart? En kan iemand 4 kaartjes kopen voor andere mensen, zonder dat hij automatisch een ticket op zijn naam krijgt?
4 tickets zaterdag is gvd 437 euro. 352 tickets, 19 service, 66 verzendkosten