AndroidHealthClinic

tomorrowland 2014

kan je die link op meerdere browsers openen en meerdere computers laptops telefoons en tablets? of werkt die link van je pre registratie van je mail maar 1 keer?

• Topic Starter Topic Starter
de link werkt maar 1x, dat plus je kan maar 4 kaarten per IP adres bestellen geloof ik

Ruig nog tips voor de kaartverkoop?

Kwestie van geluk. In 2010 kon je ze enkele weken vóór het festival nog kopen .. in 2011 had je een maand of twee de tijd om te kopen voordat het uitverkocht was .. in 2012 begon het een ramp te worden, evenals in 2013. Hopen dat je er doorheen komt. En anders via via iets proberen te regelen.

Gisteren mijn ticketjes voor TML 14 binnengehaald. Had na 15min mijn tickets al :D alleen spijtig dat de meeste van mn maten nog geen tickets hebben maar ze zien wel :D

hoe heb je dat voor elkaar gebokst dan?

hoe heb je dat voor elkaar gebokst dan?
Gewoon gekocht via de site? Ben Belg dus had vorige vrijdag al ticketverkoop...

In onderstaande link staan blijkbaar wat tips om aan tickets te geraken. Ik weet niet of het voor de global sale ook telt maar in België kan het wel een verschil uitmaken aangezien we met net iets minder zijn als de rest van de wereld :p
http://www.dailybits.be/item/tomorrowland-2014-ticketverkoop-hoe-je-wel-tickets-kunnen-kopen/

weer tickets misgelopen..

mensen.... aankomende zaterdag 15 februari zal om 17.00 uur (CET) de ticketsale van tomorrowland starten

- After you have bought your tickets, weekend and address changes are no longer possible.
- Before receiving your confirmation e-tickets, you will need to personalize your order.
Maar dat personaliseren hoeft toch niet direct na aankoop? Ergens begin maart? En kan iemand 4 kaartjes kopen voor andere mensen, zonder dat hij automatisch een ticket op zijn naam krijgt?

Gewoon gekocht via de site? Ben Belg dus had vorige vrijdag al ticketverkoop...

In onderstaande link staan blijkbaar wat tips om aan tickets te geraken. Ik weet niet of het voor de global sale ook telt maar in België kan het wel een verschil uitmaken aangezien we met net iets minder zijn als de rest van de wereld :p
http://www.dailybits.be/item/tomorrowland-2014-ticketverkoop-hoe-je-wel-tickets-kunnen-kopen/

Werkt niet meer aangezien de refresh nu random is gemaakt. Komt nu dus weer op puur geluk aan.

Update 14/02/2014
De clientside code is aangepast en daardoor zijn zowel de automatische refresh als de constante vertraging nu dynamisch en gedeeltelijk random gemaakt. Hier ga je geen nieuwe info vinden, daar ik zaterdag het niet opvolg en niet meer mee probeer.

---------- Toegevoegd om 18:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:34 ----------

Maar dat personaliseren hoeft toch niet direct na aankoop? Ergens begin maart? En kan iemand 4 kaartjes kopen voor andere mensen, zonder dat hij automatisch een ticket op zijn naam krijgt?

You need to personalize the tickets between 17 February & 16 March (12h00 CET).

Dus kan voor zo ver ik weet ja. Enige is dat de bandjes uiteindelijk naar het adres worden gestuurd van de aankoper (en dus het adres dat je in hebt gevuld tijdens de pre-registratie!)

Dat personaliseren is bullshit, trust me

Dat personaliseren is bullshit, trust me

Vorig jaar controleerde ze inderdaad niet, maar wil niet zeggen dat dit nu niet gebeurd. Daarbij zijn er al heel wat tickets geblokkeerd die op internet stonden. Zou het wel safe spelen.

Hoe pakt iedereen het aan trouwens met die wachtrij? Heeft het zin om een link meerdere malen te openen op verschillende pc's/tabbladen/netwerken of kan je na op de link te klikken maximaal 1x in de wachtrij komen? is niet helemaal duidelijk.

Ook, je kan als je wilt honderden accounts met verschillende gegevens preregisteren op hetzelfde adres en die allemaal in de wachtrij zetten theoretisch gezien? Aangezien dat personalizen van alle tickets toch later moet? Mits er geen verdere controle is natuurlijk zoals voorgaande jaren.

Strx even m'n tickets bestellen.

Succes iedereen!

Gaan we weer :P

---------- Post added at 17:08 ---------- Previous post was at 17:01 ----------

Ik had 1 scherm open gewoon op tickets.tomorrowland.com daar kan ik al tickets kopen maar ze zeiden dat je PERSE die speciale link moest gebruiken?

Ik heb tickets, **** yea :D 2e weekend, zaterdag

Laatst bewerkt:
Ik klim gewoon over het hek :thumb: , je benen zijn dan wel naar de naai door de dorens maar dat maakt niet uit :P

4 tickets zaterdag is gvd 437 euro. 352 tickets, 19 service, 66 verzendkosten

Terug
Naar boven