Drummerbart
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

(zie foto bankje)Mooi spul bart. Waar staan die dingen trouwens? Garage?

Idd
Heb jij er tot hiertoe enige problemen mee gehad, dingen waarover je niet tevreden was? Ik heb em net namelijk.

Met het in elkaar zetten had ik weinig problemen, maar één van de spotters wilde in het begin niet zo vlot verstellen, al is dat nu met het veel te gebruiken wel verbeterd.Nee , alleen het inelkaar zetten natuurlijk
Maar verder is het een prima rack, staat lekker stevig en je kan er veeel mee doen. Ik ben dus tevreden![]()

Met het in elkaar zetten had ik weinig problemen, maar één van de spotters wilde in het begin niet zo vlot verstellen, al is dat nu met het veel te gebruiken wel verbeterd.
Late reactie trouwens![]()
Net weer iets op de kop getikt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Over een dag of twee pronkt ie in m'n kelder
edit: zonder stang dit maal![]()

Geen nood, Flying Fox ziet alleshaha jah sry , toen ik het berichtje schreef dacht ik bij mezelf ookal van " volgens mij ben ik een beetje laat" maargoed
(ironisch genoeg is een flying fox (vliegende hond) een soort vleermuis, en dus blind)Hehe, deze stond te koop op MArktplaats, hij was niet zo duur idd, ik wilde hem eerst kopen, maar mn vader klaagt nu al van de troep in de schuur...
Hij zegt: 'Doe dat over een halfjaartje maar, wanneer je op jezelf woont!'
Mooie aanschaf Bart, voor je hardcore home-gym!![]()