MuscleMeat

Sticky Toon je home gym!

edit: nvm

Vandaag eindelijk mijn Fitness-Seller bestelling binnen, nu lijkt mijn kamer nog wat meer op een home gym.[afbeelding niet meer beschikbaar]

Mooi spul Pop. Wel krap daar aan het uiteinde van de stang of niet?

24wcbqw.jpg

4 schijven van 5kg, zelfgemaakte powerhooks eraan vastgelast. Ideaal icm powerrack!

2j60cxi.jpg

Volgeladen db : 10x5, 2x3, 2x0,5 + stang en sluiters = ~60kg per stuk

2d0ypeo.jpg

Nog wat extra schijven : 4x2,5, 4x2 en 4x1 kg.

Zijn gewone db stangetjes van 41cm lang. De 5kg schijven zijn heel dun, dus dat maakt dat er zoveel op passen. Een enkele db volgeladen met deze schijven weegt denk ik 83kg, altijd goed voor een setje concentration curls :D
Mooi spul man. Zulke schijven moet ik ook hebben. Die stangen zijn toch die je std bij de sportwinkel kan kopen? Moet enkel die gewichten hebben.

weer wat verder met me leg press moet alleen me geleiders nog ff goed glad maken dan werkt het perfect! heb hem niet helemaal hetzelfde gemaakt want wilde er eigelijk een legpress/hacksquat van maken

29d7muo.jpg

240yd0m.jpg

owja die rooie stang hangt daar alleen om ff aan te geven waar de gewichten komen te hangen

weer wat verder met me leg press moet alleen me geleiders nog ff goed glad maken dan werkt het perfect! heb hem niet helemaal hetzelfde gemaakt want wilde er eigelijk een legpress/hacksquat van maken

29d7muo.jpg

240yd0m.jpg

owja die rooie stang hangt daar alleen om ff aan te geven waar de gewichten komen te hangen

Bruut man!

En nu hopen da ge nergens een foutje hebt gemaakt en uwe nek er ooit mee breekt. :)

Vergil, mooi werk, het wordt een mooi apparaat man! Ik vroeg mij alleen af: ik zie in het eerste plaatje dat de geleiders aan de onderkant worden gedragen door een uitsteeksel van het skelet. Zal dat genoeg zijn in geval er 200+ kg aanhangt?

Kon ik dat maar, chique dinges.
Zorg wel dat het door de deur kan he, maar daar heb je wel aan gedacht wss.

Knap staaltje werk! jaloers

dit ga ik zo maken denk ik als je dit tenminste bedoeld

24flcuw.jpg

Kon ik dat maar, chique dinges.
Zorg wel dat het door de deur kan he, maar daar heb je wel aan gedacht wss.

Knap staaltje werk! jaloers

haha ja da zou wat zijn complete leg press gemaakt kan ie nie door de deur! maar heb ik wel rekening mee gehouden;)

Wordt hij ook in productie genomen? Heb ook wel interesse ;)

Goed werk Vergil!

Dat hoekje dat je aangeeft op je laatste foto moet je idd wel even erbij maken. Maar die kleine details moet je bewaren voor het laatst.

Neem aan dat de geleider verzekerd is dmv een gat van dezelfde diameter in de bovenste buis? (waar nu de lijmklemmen zitten) Dan zijn ze nog makkelijk uitneembaar, mocht het nog een keer nodig zijn.

Voor het press gedeelte is het wel mooi als je aan een stuk traanplaat kunt komen. Let er ook op dat de schijven niet in de weg zitten bij bijv. calf raises ( je hiel komt misschien tegen de schijven aan bedoel ik dan)

Verder natuurlijk nog een veilig verzekeringssysteem bedenken voor de slee, die je ook op de commerciele producten ziet. Zo'n stang die je dan naar binnen draait wanneer je wil stoppen met de oefening, bijv halverwege je ROM.

:thumbs:

Nette spullen weer hier. Als mijn garage helemaal in orde is, post ik ook eens foto's.

Terug
Naar boven