MuscleMeat

Sticky Toon je home gym!

Nice, man! Vet dat je die shizzle zelf hebt kunnen lassen!

Mijn homegym

Bedankt voor de positieve reacties!

heb het grootste deel afgelast moet van het weekend bussen gaan draaien heb hier namelijk geen draaibank staan daarna alleen de slee nog in elkaar als ik weer verder ben maak ik nog een paar foto's

szcwgi.jpg

Precies 50kg/stuk

Nice!

Hoe kom je er aan? Zware dumbbells ontbreken nog in mijn home gym.

Dus de stangetjes zijn 2.5 kg ? Heb ze zelf ook, maar nog nooit gewogen.. :)

Zoiets moet ik dus ook hebben, die schijven verwisselen maakt mij niet zoveel uit. Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag?

24wcbqw.jpg

4 schijven van 5kg, zelfgemaakte powerhooks eraan vastgelast. Ideaal icm powerrack!

2j60cxi.jpg

Volgeladen db : 10x5, 2x3, 2x0,5 + stang en sluiters = ~60kg per stuk

2d0ypeo.jpg

Nog wat extra schijven : 4x2,5, 4x2 en 4x1 kg.

Zijn gewone db stangetjes van 41cm lang. De 5kg schijven zijn heel dun, dus dat maakt dat er zoveel op passen. Een enkele db volgeladen met deze schijven weegt denk ik 83kg, altijd goed voor een setje concentration curls :D

Zijn gewone db stangetjes van 41cm lang. De 5kg schijven zijn heel dun, dus dat maakt dat er zoveel op passen. Een enkele db volgeladen met deze schijven weegt denk ik 83kg, altijd goed voor een setje concentration curls :D

Nice! Hoe kom je er aan? Ook fitness-seller?

Nee, niet bij fitness-seller gekocht maar bij iemand die ik ken. Zijn oorspronkelijk schijven voor 'vaste' db's dus de gaten waren ook iets kleiner. Heb ze ook een mm ofzo moeten laten uitboren.

24wcbqw.jpg

4 schijven van 5kg, zelfgemaakte powerhooks eraan vastgelast. Ideaal icm powerrack!

2j60cxi.jpg

Volgeladen db : 10x5, 2x3, 2x0,5 + stang en sluiters = ~60kg per stuk

2d0ypeo.jpg

Nog wat extra schijven : 4x2,5, 4x2 en 4x1 kg.

*noob mode on, wat is het nut van die powerhooks. *noob mode off

Terug
Naar boven