AndroidHealthClinic

Sticky Toon je home gym!

Volgens mij ligt daar toch echt naast die keg een band

wow vette shit ari :D
dat ze oud en lelijk zijn boeit mij niets. Lekker hardcore zit het gewoon uit!

behalve die roze dumbbell idd :o

Ja en dat ding gebruik ik natuurlijk ook bijster veel ;)

http://users.pandora.be/teamforza/Fora/Strongman Stuff/log.jpg
Log

http://users.pandora.be/teamforza/Fora/Strongman Stuff/farmer walks.jpg
Farmer Walks

http://users.pandora.be/teamforza/Fora/Strongman Stuff/keg.jpg
105kg Keg

http://users.pandora.be/teamforza/Fora/Strongman Stuff/loading table.jpg
Loading Table

[Link niet meer beschikbaar]
2 Olympische Dumbbells + sluitingen

Rolling Thunder (roterende 6cm handle)

Loading Pin

http://www.mtntools.com/cat/rclimb/harness/images/pet_Voltige.jpg
Pulling Harness

Verder heb ik nog:
- Captains of Crush Guide, Trainer en #1 tem #4 + Beef Builder Super Master
- 305kg aan schijven
- Expand-Your-Hand Bands
- head harness
- vertical bar
- Sledge hammer (voor levering)
- 30kg blockweight
- chin-up bar

En binnenkort onvang ik mijn Olympische Barbell :D

Kijk vanaf hier wordt het pas interessant jongens! alleen 305 kilo vind ik wel wat weinig voor je ;)

Hey Dries, wat wil jij later worden ??? :D

@ Dries: Mooi spul man! Maar die 305 kg; beetje weinig voor je, niet? :D

wat is er zo leuk aan thuis trainen?

bij een sportschool heb je ALTIJD meer variatie, meer motivatie en andere mensen waarmee je nog wat kan praten.
iedere dag alleen in een hokje zitten, zou mij niet zo motiveren.
aan de andere kant... liever dat dan een fitness first sportschool :P

Geen ruk. Het staat 'hardcoe' als je thuis traint maar eigenlijk is het een gemis aan sociale ontwikkeling die je compenseert met een drukbankje in je slaapkamer.

Sociale ontwikkeling haha, alsof je het allemaal van je contacten in de gym moet hebben...

Voordelen van een homegym? Teveel om op te noemen. bijv. Lees hier heel vaak dat ze zich zo ergeren aan die breezer boys die alles bezet houden, nou, die heb je niet in je homegym;)

Bodybuilden in z'n geheel is een gebrek aan sociale ontwikkeling. Sterker nog, bodybuilding is een compensatie voor sociale ontwikkeling.

@Bart82. Dat gaat er heel netjes uitzien bij jou! Waar woon jij ergens?

Thuistrainen is toch de shit, toch als je voor jezelf traint.
Als je traint om gezien te worden ga je inderdaad beter naar de gym. :D

Geen ruk. Het staat 'hardcoe' als je thuis traint maar eigenlijk is het een gemis aan sociale ontwikkeling die je compenseert met een drukbankje in je slaapkamer.

ik herinner mij de site van jouw sportschool, dan trek ik me 1000 maal liever terug in mijn garage.

bij een sportschool heb je ALTIJD meer variatie, meer motivatie en andere mensen waarmee je nog wat kan praten.

Eigen muziek, geen gezeur, eigen spullen, nooit iets bezet, eigen eten en drinken mee, geen verleiding tot praten oid., geen breezah's, éénmalige kosten, etc.

Genoeg variatie is onzin; kan net zo goed thuis, motivatie kan je uit jezelf en de muziek halen.
En alleen in een klein, donker, vochtig en benauwd hok zitten, went vanzelf.:)

Eigen muziek, geen gezeur, eigen spullen, nooit iets bezet, eigen eten en drinken mee, geen verleiding tot praten oid., geen breezah's, éénmalige kosten, etc.

Genoeg variatie is onzin; kan net zo goed thuis, motivatie kan je uit jezelf en de muziek halen.
En alleen in een klein, donker, vochtig en benauwd hok zitten, went vanzelf.:)

Precies!

En dan niet te spreken over de openingstijdens he, die zijn er dan niet nl niet meer! ;)

ik herinner mij de site van jouw sportschool, dan trek ik me 1000 maal liever terug in mijn garage.

:roflol:

Nooit een site van mijn sportschool gepost, sterker nog, die hebben niet eens een officiele site, heerlijk weer die zelfbedachte replies of bedoel je die gym in Spanje van 8 jaar geleden? :roflol:

Best geil dat je in je gym een abductor machine hebt staan maar daar voel ik persoonlijk weinig voor. Als je thuis kan SQen, DLen, BPen kom je al ver, doe daarbij nog een latpulley met hoge en lage katrol en een legextension en je mogelijkheden zijn al behoorlijk uitgebreid.

Aan praten tijdens m'n training heb ik geen behoefte of tijd voor, ik zal wel sociaal zijn in combinatie met een glas bier of borrel.

Thuis of in de gym heeft beide z'n voor- en nadelen en het is ieder voor zich om deze af te wegen.

En wat ga je vooruit trekken met dat harness?
Ik heb een gat geboord in mijn Tire, daar steek ik ketting door en trek hem voorruit :)

@ Dries: Mooi spul man! Maar die 305 kg; beetje weinig voor je, niet? :D
Is enkel voor strongman en grip stuff, dus kom er voorlopig nog mee toe hoor ;) Ik ga ook nog in de gym gaan trainen hé.

Dat van die variatie is bullshit, in de gym zit je ook altijd op dezelfde machines wss. En zeker in mijn geval is het net om de variatie dat het gaat. In de gym train ik squats, deadlifts, benches en overhead, en thuis train ik dan de strongman events.

Je maakt je home gym zo gezellig als je zelf wilt. Ik zou ook niet kunnen trainen in een kot van 3x3m, maar dat doe ik ook niet, allemaal in de buitenlucht van mij ;)

Praten met andere mensen tijdens je training, je gaat toch naar de gym om te trainen? En desnoods zoek je toch een maatje die ook bij jou thuis komt trainen?

Terug
Naar boven