AndroidHealthClinic

Sticky Toon je home gym!

Nóg leuker is om zelf een gym te beginnen met een groepje enthousiastelingen.
Je bepaalt zelf wat erin komt te staan en wat buiten de deur blijft.:)

Een vriendin van mij heeft plannen om binnenkort een gymzaal te openen met alles erop en eraan. Ik hou jullie wel op de hoogte;)

Ik heb een gat geboord in mijn Tire, daar steek ik ketting door en trek hem voorruit :)

Is enkel voor strongman en grip stuff, dus kom er voorlopig nog mee toe hoor ;) Ik ga ook nog in de gym gaan trainen hé.

Dat van die variatie is bullshit, in de gym zit je ook altijd op dezelfde machines wss. En zeker in mijn geval is het net om de variatie dat het gaat. In de gym train ik squats, deadlifts, benches en overhead, en thuis train ik dan de strongman events.

Je maakt je home gym zo gezellig als je zelf wilt. Ik zou ook niet kunnen trainen in een kot van 3x3m, maar dat doe ik ook niet, allemaal in de buitenlucht van mij ;)

Praten met andere mensen tijdens je training, je gaat toch naar de gym om te trainen? En desnoods zoek je toch een maatje die ook bij jou thuis komt trainen?

Precies, dat laatste vergeten mensen vaak... Bij oefeningen waar je een spotter nodig zult hebben, vraag je gewoon iemand mee te trainen.

Dat sociale aspect vind ik ook niet interessant in de gym hoor, eerder negatief, het haalt je soms uit je concentratie!

En in een kot van 3 bij 3 meter zou ik ook nog kunnen trainen hoor!
(Iets groter mag wel natuurlijk:P) Ik heb straks ook iets van 6 bij 3 meter. :)

Kom je strakjes bij me spelen
Want ik heb een nieuwe bench
En wel zesentwintig dumbbells
En een groot squatrek
Kom je strakjes bij me trainen
'k Heb ook een geheime steen
En ik ben alleen

Lala la lala
Lala la lala
Lala la la la la la lala
La la lala
La la lala
La la la la la

'k Heb ook anabolen en een koek
En een boek met blote mannenplaatjes
En een poster van Ronnie en Jay
'k Heb ook nog een step te leen
En ik ben alleen

Lala la lala
Lala la lala
Lala la la la la la lala
La la lala
La la lala
La la la la la

Of misschien dan morgen wel
'k Heb een nieuwe tepelschijf gekregen
En een heel mooi supplementenspel
Kom je ooit nog bij me trainen
Behalve jou ken ik geen één
Want ik ben alleen

DBC mag ik aub een handtekening? :)

Roxxe heeft er al eentje gekregen, op een kerstkaart als ie het goede adres heeft gegeven.
Geef je adres maar, ik heb nog een kaartje over.

Kom je strakjes bij me spelen
Want ik heb een nieuwe bench
En wel zesentwintig dumbbells
En een groot squatrek
'k Heb ook een geheime steen
En ik ben alleen

Lala la lala
Lala la lala
Lala la la la la la lala
La la lala
La la lala
La la la la la

'k Heb ook anabolen en een koek
En een boek met blote mannenplaatjes
En een poster van Ronnie en Jay
'k Heb ook nog een step te leen
En ik ben alleen

Lala la lala
Lala la lala
Lala la la la la la lala
La la lala
La la lala
La la la la la

Of misschien dan morgen wel
'k Heb een nieuwe tepelschijf gekregen
En een heel mooi supplementenspel
Kom je ooit nog bij me trainen
Behalve jou ken ik geen één
Want ik ben alleen

:roflol:

Zegt weer genoeg over jou man, jij kan niet alleen zijn, maakt je zenuwachtig, wellicht.. ;)

Wat me tegenhoud in de gym is JUIST de drukte, de maandelijkse kosten ook uiteraard..

Maar wat mensen tegenhoud, is het alleen trainen, daarom zei ik: ' Je moet niet alleen trainen, kan ook met anderen' !

Ik zou lekker niemand uitnodigen, anders bleef ik wel in de gym.. :)
Maar aangezien me pa ook van trainen met gewichten houdt, zal hij geregeld langskomen...

Maar je doet nu lijken, alsof je hele sociale netwerk van de gym afhangt, maar dat is denk ik bij niemand zo... ;)

zier er netjes uit man, hoeveel was je kwijt voor die standing calves?

de standing calves is tevens een squat-machine; deze kost bij megafitness 429 maar heb die er voor 300 bijgekregen, dit samen met mijn powerrack; bench; gewichten, enz. enkel vertical press en seated calves heb elders moeten bestellen.
ze hadden mij prijs gegeven voor alles en wou deze er nog bij en heb zelf prijs-voorstel gedaan en het kon... afdingen dus!

vx, zeer nette spullen man!

de standing calves is tevens een squat-machine; deze kost bij megafitness 429 maar heb die er voor 300 bijgekregen, dit samen met mijn powerrack; bench; gewichten, enz. enkel vertical press en seated calves heb elders moeten bestellen.
ze hadden mij prijs gegeven voor alles en wou deze er nog bij en heb zelf prijs-voorstel gedaan en het kon... afdingen dus!

en nu maar groot en sterk worden zou ik zeggen;)

Terug
Naar boven