XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

wat is er zo leuk aan thuis trainen?

bij een sportschool heb je ALTIJD meer variatie, meer motivatie en andere mensen waarmee je nog wat kan praten.
iedere dag alleen in een hokje zitten, zou mij niet zo motiveren.
aan de andere kant... liever dat dan een fitness first sportschool :P
Ikzelf zou mij niet kunnen concentreren en nog minder kunnen motiveren in een sportschool. Het is voor iedereen anders.
 
Mijn home gym (gedeeltelijk, past niet allemaal op de foto vanwege kleine kamer):

- Wedstrijd pl squatrek & bench
- 222.5kg plates
- Oly halter

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Weet iemand waar ik evt. een power rack van Powertec kan kopen? Bij Helisports hebben ze alleen een powerrack van het merk Bodycraft zo lijkt het..

???
 
Mijn home gym (gedeeltelijk, past niet allemaal op de foto vanwege kleine kamer):

- Wedstrijd pl squatrek & bench
- 222.5kg plates
- Oly halter

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

beetje zonde van het plaatsgebrek maar zeker een geil ding :thumbup:
 
Hier effe wat pics van mijn homegym. Moeten nog wel wat spiegels in komen, maar nog niet veel zin in gehad de laatste maanden. Gebruik meestal een verplaatsbare spiegel die ook wel groot genoeg is.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Powerrack
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Leggcurl/ext
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deadliftbar
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Multipressrack+smith. Smith word gebruikt voor standing en seated calves en leggpresses. Het freeweight gedeelte is handig om te benchen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Powerhooks, geile dingen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Extra gewicht voor dumbbells, ga wss overschakelen op fixed dumbbells voor het zwaardere werk. Krijg er in totaal 44 kg per dumbbell op, maar is niet genoeg voor plat en incline benchen. Met die olympische dumbbells lukt dat wel maar die hanteren niet makkelijk imo.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

bench
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

preacher curl
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

verwarmingsketel ernaast, hardcorrrre
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ouwe ijskast voor drank
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

whey en dextro
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Mooi guardian, best compleet voor een thuisgym, misschien nog iets om te dippen en chinnen?
 
Mooi guardian, best compleet voor een thuisgym, misschien nog iets om te dippen en chinnen?

Dippen doe ik met 2 olympische halters op de safetys van mn powerrack. Kan je zelfs incline en decline dippen door de ene safety hoger te zetten dan de andere. chinnen doe ik met de bar op de voor/bovenkant van mn rack. Die lat/lowpull gebruik ik btw alleen voor rows en triceps.
 
Hier effe wat pics van mijn homegym. Moeten nog wel wat spiegels in komen, maar nog niet veel zin in gehad de laatste maanden. Gebruik meestal een verplaatsbare spiegel die ook wel groot genoeg is.

waar denk je een spiegel te gaan halen en wat kost zo'n ding?

mooie homegym ook :thumbup:
 
waar denk je een spiegel te gaan halen en wat kost zo'n ding?

mooie homegym ook :thumbup:

Tnx bro. Ik denk dat ik die spiegels bij Brico ga halen. Daar kan je spiegels af laten snijden op maat en ook niet heel duur. Mss dat het zelfs te doen is met spiegelglas wanneer dat tegen een donkere wand staat, iets van 1/3 van de prijs van een spiegel. Moet het eerst nog es checken.
 
@ guardian:

Mooi spul man!!
Waar heb jij die Power-hooks vandaan? New York Barbells soms?
Ik moet die dingen ook hebben, ideaal voor Dumbbell presses!
Musclepower krijgt binnenkort Oly Dumbbells binnen met goede sluiters, misschien een ideetje voor jou!
Eind Januari hadden hun de Dumbbells.
 
Zeer geil spul guardian, ik ben jaloers
 
Wat was het kostenplaatje kerel? en waar heb je alle gehaald?
 
Wat was het kostenplaatje kerel? en waar heb je alle gehaald?

Kostenplaatje was nogal wat, maar ik heb ook een goeie deal gekregen. Ik betaal liever meer als ik dan weet dat ik alles bij de hand heb en niet de helft van mn training bezig ben met schijven op en af te laden. Als ik er genoeg van heb (wat wss niet zal gebeuren) verkoop ik het gewoon door en ben ik wss nog goedkoper af geweest dan in de gym. Het zijn heavy-duty spullen die wss niet zullen verslijten door gebruik van 1 persoon.

Op de site voor die powerhooks heb ik alles besteld. De prijzen liggen daar zelfs lager voor dezelfde spullen in de US owv de kortingen die ze daar geven. Goeie prijs/kwaliteit dus en als je redelijk wat koopt kan je daar ook nog eens een deal op krijgen.
 
Back
Naar boven