Fitness Seller

Sticky Toon je home gym!

,:

Al deze toestellen (op cable cross na) komen van mijn vroegere fitness. Waarschijnlijk zal niemand deze zaak gekend hebben: Fitness Netevallei in Oosterlo (deelgemeente van Geel). Pure oldschool :)
De cable cross heb ik enkele weken geleden gekocht (eveneens van een zaak die gestopt was).

Ik vind ook dat deze toestellen minstens evengoed werken als de nieuwe generatie.

,:
Ik heb al mijn kosten bijgehouden. In totaal kom ik op zoon 1475€ (toestellen, schijven, halters, stangen, spiegels, stralen, verven,...). Mijn eigen uren tel ik natuurlijk niet mee...
Op zoon 3 jaar heb ik mijn investering terugverdiend, wat voor mij meer als voldoende is.
Ik moet toegeven dat ik veel geluk heb gehad met de aankoop van de toestellen van mijn vroegere fitness :D

,:
Ik ben niet goed mee...

Waarom heb ik niks aan de verzameling van ø26 mm materiaal?
Dit zat al bij mijn aankoop van mijn vroegere fitness, dus handig meegenomen. Niet?

De benchpress bank gaat nog vervangen worden. Alleen zit ik nog te twijfelen over wat de beste keuze zou zijn: power cage of multi rack
Uw idee hierover?

Ja kijk je hebt overal wel wat aan maar wat is het nut verder als je gewoon een goede 50mm barbell hebt en schijven? Ik heb liever geen spul in mijn homegym die plek in neemt die ik eigenlijk net zo goed niet kan hebben.

Tussen een power cage en een multi rack? Altijd de powercage. Kun je veel meer mee, ik heb die van mij ook een jaar of 2 omgeruild.

Ja kijk je hebt overal wel wat aan maar wat is het nut verder als je gewoon een goede 50mm barbell hebt en schijven? Ik heb liever geen spul in mijn homegym die plek in neemt die ik eigenlijk net zo goed niet kan hebben.

Tussen een power cage en een multi rack? Altijd de powercage. Kun je veel meer mee, ik heb die van mij ook een jaar of 2 omgeruild.

Heel veel meer..? Zal wel meevallen, persoonsafhankelijk als je het mij vraagt.

Seves, is er ergens een kans dat je me wilt adopteren en ik bij je kan intrekken? :D

Damn - t'ziet er echt super en ruim uit!

wow das echt zalig man
veel plezier met trainen

yo seves,

Kost zeker niks daar in Belgie..? Maar ziet er vet uit!

Heel veel meer..? Zal wel meevallen, persoonsafhankelijk als je het mij vraagt.

pff zucht. Daar gaan we weer. Ja ik weet dat jij een freerack hebt. Ik heb zelfs dezelfde gehad!

Optrekken aan een freerack sucks, het is gewoon te laag.
Dippen aan een freerack?
Chain suspended goodmornings? Sucks de kettingen kun je gewoon niet lekker ophangen.
200+ squat failen op de leggers? Ik mag hopen dat er nog minstens 100 kg aan schijven op het rack hangt anders dondert het rack om.
Zelfde met rackpulls...............
Reversed band werk?
En persoonlijk vind ik het ook heel prettig idee dat als ik de barbell uitpak ik niet hoef te kijken of ik nog boven de spotters sta.

Maar goed ik heb een heel fijne tijd gehad met mijn freerack maar als je nog nooit een goede powercage hebt gehad weet je het verschil gewoon niet.

En ja als je een beetje recreatief benched en squat dan zal een freerack idd voor altijd blijven voldoen.

Hetgene wat je nog "mist"... Misschien een legpress?

Ik kom zelf een heel eind in de buurt van je verzameling (je hebt wel meer ruimte, bij mij is het echt te krap nu) en heb deze uitgebreid met een legpress dus... en dat bevalt heel goed....

In augustus 2010 heb ik mijn eigen huisje gekocht en begin dit jaar ben ik begonnen met het (zelf)bouwen van een tuinberging (lees = hobby ruimte).
En wat vinden de DBB-ers hiervan?

Hoe groot is die 'tuinberging' als ik vragen mag?

thx

@Seves...

Zalige fitness... respect... wel veel barbells.. en die MK / KI kasten... manman.. da zijn mijn 2 favo games... Kan je het goed?

grtz

Die arcade kasten zijn nog het vetst :D
Zag laatst toevallig een filmpje van een gast die MK2 op moeilijkste mode uitspeelt zonder ooit geraakt te worden. Elke ronde flawless victory en een fatality. Goeie herinneringen aan die game.

,
Daar heb je een punt. Ik had een Panatta legpress bij de oude fitness toestellen, maar ik was zo slim om deze gewoon weg te smijten (naar ijzerhandelaar). Toen had ik nog geen benul wat de waarde was van zulke toestellen... Slimste zet ooit van mij :mad:
Het kan zijn dat ik toch ooit een legpress zou aanschaffen, maar mijn benen heb ik eigenlijk nooit getraind. Door andere sporten (voetbal & zwemmen) had ik nooit echt goesting om mijn benen te trainen. Enkel wat squatten af & toe...Met mijn toekomstige powerrack moet het squaten wel lukken.

Heb jij al foto's gepost van je homegym? Ben eveneens benieuwd :cool:

,
9m x 6,5m (buiten afmetingen!)

Deze ruimte doet eveneens dienst als rommelhok. Misschien later ook als speelkamer :)

,:
Oei oei, we hebben een kenner in de zaak :D
De arcade hallen zijn altijd pure nostalgie voor mij geweest: beste graphics (in die tijd), uw beste maat een kopje kleiner maken met enkele fatalities, een wildvreemde uitdagen en dan goe op uw b**kes krijgen,...
Waar is den tijd? Arcade rules :cool:

Als ik zeg dat 90% van mijn "kermis zakgeld" naar lunaparken ging (en 10% botsauto's), kun je me dan als pro beschouwen?
Mijn favorite games zijn: MK 1-2-3 & UMK3, KI 1 & Tekken 1-2-3. De Tekken reeks moet ik echter nog installeren op de kasten.

Ik zou zeggen: Als je niet te ver van Geel woont, kom eens langs en we zullen een potje gamen (MK of KI) :D

Homegym update:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nieuwe vaste DB's: (die blijkbaar van Pannata zijn) Ik vind ze er in het echt beter uitzien dan op de foto :p
Vaste DB's die ik al had en ook bijhoud:
Eén van de twee "nieuwe" bankjes die ik heb:
Press Rack:
Schijven:
Eén zijkant van het power rack:

Bands, 45° Hyper ding, gewoon hyper ding, schuin buikspierbankje, 2 banken die ik al had en grippers zijn natuurlijk ook nog steeds aanwezig ;)

die baar onder de spotters, is dit om je bands aan te bevestigen of heeft dit nog een ander doel?

ziet er goed uit ;)

Waarom die tape op die stang of is dat nog verpakkingsmateriaal ofzo? Nette verzameling.

Looking good

pff zucht. Daar gaan we weer. Ja ik weet dat jij een freerack hebt. Ik heb zelfs dezelfde gehad!

Optrekken aan een freerack sucks, het is gewoon te laag.
Dippen aan een freerack?
Chain suspended goodmornings? Sucks de kettingen kun je gewoon niet lekker ophangen.
200+ squat failen op de leggers? Ik mag hopen dat er nog minstens 100 kg aan schijven op het rack hangt anders dondert het rack om.
Zelfde met rackpulls...............
Reversed band werk?
En persoonlijk vind ik het ook heel prettig idee dat als ik de barbell uitpak ik niet hoef te kijken of ik nog boven de spotters sta.

Maar goed ik heb een heel fijne tijd gehad met mijn freerack maar als je nog nooit een goede powercage hebt gehad weet je het verschil gewoon niet.

En ja als je een beetje recreatief benched en squat dan zal een freerack idd voor altijd blijven voldoen.

Precies, voor PL zal freerack misschien niet volstaan..
Met benchen kom ik niet hoger dan 140, dat houden die vangertjes easy, geen reden voor een powerrack voor mij dus, die ondingen nemen veel ruimte weg uit je kracht-hok!

Laatst bewerkt:

idd wel mee eens, train sinds kort in een gym met alleen freerack, maar dat is niet prettig als je in je eentje traint. als je altijd samen traint is het top

die baar onder de spotters, is dit om je bands aan te bevestigen of heeft dit nog een ander doel?

ziet er goed uit ;)
Is inderdaad voor bands aan te bevestigen, maar kan evengoed als spotter gebruikt worden (floor press) want het is best wel stevig.
Thx

Waarom die tape op die stang of is dat nog verpakkingsmateriaal ofzo? Nette verzameling.
Was toen ik iets uit testte met men bands omdat de baar daar ook grip had om de (nieuwe) bands (nog) niet te beschadigen en heb het er nog altijd niet afgehaald :o
Zit zelfs nog een stuk jeans stof onder, omdat die tape zo aan de baar plakt anders.

Thx

Thx

Terug
Naar boven