AndroidHealthClinic

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

Als je ooit die legextension weg doet, laat maar iets weten he ;-)
 
Ziet er goed uit Milky! :thumbs:
 
Lekker om dat als back-up te hebben. :D
 
Update van mijn hok.. Barbarian en Bodycraft, prima combinatie.
Behalve de cage ook een set kettingen besteld, ben benieuwd hoe dat gaat voelen. Nu alleen nog een rek voor de dumbbells, bijna compleet..



[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
@ Martijn1976: Wat voor pully heb je daar staan?
 
Update van mijn hok.. Barbarian en Bodycraft, prima combinatie.
Behalve de cage ook een set kettingen besteld, ben benieuwd hoe dat gaat voelen. Nu alleen nog een rek voor de dumbbells, bijna compleet..



[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
hoe bevalt die cable crossover
 
@ Martijn1976: Wat voor pully heb je daar staan?

De Barbarian, ik zie nu pas dat ie krom lijkt op de foto, hij is toch echt recht:D

De crossover bevalt goed, tijdens chinnen wiebelt ie wel wat maar daar heb ik nu toch een ander toestel voor. Eigelijk is deze overbodig geworden sinds ik de latpully heb.
 
@ Jody: Home-gym ziet er echt wel hardcore uit met die onafgewerkte muren
Als je een gewone olympische stang bedoeld maar dan korter...ja. Hebben ze waar ik train.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
net 2 dumbbells van 30 kg. besteld.
en ben van plan om op marktplaats een goede drukbank te kopen :D
 
Kheb momenteel een bench staan, een stang van 8 kilo(volgens vorige eigenaar) en 85 kg aan gewicht. alles voor 110 euro aangeschaft. Ik kan dus maximaal 93 kg liften. heb in 4 maanden oid me bench van 25 kg naar 70 kg gebracht, squat van 60 naar ja max is 93 maar kheb maandje geleden in een sportschool(proefles) 130 gesquat voor 3x8. deadlift dit gewicht(93 kg) met gemak 5x5. ik ga echt kapot van het feit dat ik hoger kan maar het is zo lastig momenteel nog oude gewichten te vinden vooral 20 kg+ plates want al die schijfjes passen er niet meer op :(.
 
Kheb momenteel een bench staan, een stang van 8 kilo(volgens vorige eigenaar) en 85 kg aan gewicht. alles voor 110 euro aangeschaft. Ik kan dus maximaal 93 kg liften. heb in 4 maanden oid me bench van 25 kg naar 70 kg gebracht, squat van 60 naar ja max is 93 maar kheb maandje geleden in een sportschool(proefles) 130 gesquat voor 3x8. deadlift dit gewicht(93 kg) met gemak 5x5. ik ga echt kapot van het feit dat ik hoger kan maar het is zo lastig momenteel nog oude gewichten te vinden vooral 20 kg+ plates want al die schijfjes passen er niet meer op :(.

naar een sportschool gaan dan. (en dieper squatten waarsch :D)
 
Hier pics van mijn home gym die ergens op begint te lijken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Dat ziet er leuk uit, alleen zie ik nauwelijks schijven.

Ik heb ondertussen ook weer aardig wat spul erbij...

GHR in the making
Afb074_1.jpg


Swissbar
Afb069_2.jpg


Biervaten
Afb076_2.jpg


160 stone
Afb077_1.jpg


Moet dit jaar echt een loods zien te vinden want het klapt hier uit elkaar zo.
 
Ik heb schijven zat, zo'n 500kg maar staan niet zichtbaar in een hoek op de foto. Morgen begin ik er pas met mijn 1e training, dat wordt genieten.

Wel nog een vraagje, mijn cable cross en latpully zouden nog iets soepeler langs de geleiders mogen, waarmee kan ik die het best insprayen/smeren? De katrollen zijn wel in orde.
 
wd40 maar niet soepel is altijd het katrol.
 
G-men train jij alleen thuis? of train je ook nog op een sportschool?
Hoe bevalt een kleine ruimte je? is het allemaal nog te doen?
Wil zelf ook verhuizen naar me schuur en das ook niet echt groot ( 2bij 3)
 
Ik zou het kunnen heb wel eens 2 maanden alleen hier getraind met een maat ja, maar ik train ook op een sportschool. Het heeft alles wat ik wil maar met de hele strongman inventaris erbij is het teveel om je lekker te bewegen. Ik bedoel er staat hier echt heel veel nu.......

Zou ik hier gewoon alle trainingen doen zou er het volgende staan

-powerrack + bench
-GHR
-1 log (ipv 4 nu)
-pulley
-barbells en schijven en verwisselbare dumbbells.

Dan zou ik ruimte zat hebben, het rack heeft ook chin/dip/ringen etc.

Nu zet ik vaak de yokes eruit, wat matten eruit etc voor ik kan trainen als ik thuis train.
 
G-men train jij alleen thuis? of train je ook nog op een sportschool?
Hoe bevalt een kleine ruimte je? is het allemaal nog te doen?
Wil zelf ook verhuizen naar me schuur en das ook niet echt groot ( 2bij 3)

2m x 3m is wel redelijk klein, train zelf in 5.5m x 2.3m en dat vind ik al minimaal.
Als je er toch gaat trainen, zou ik (als ik jou was) alleen een rack, bench, barbell + weights plaatsen.
Aan weerszijde van je rack kun chemische ankers maken om de schijven aan op te hangen, scheelt weer een pak ruimte..
 
5,5 x 2,3 lijkt me echt ideaal man :D
Ja heb momenteel een powerrack/barbell/gewichten/krulstang en 2 korte haltertjes.
Train nu met 2 maten bij ons op de zolder , maar die gaan misschien in de toekomst ergens anders trainen dus als ik alleen ben moet het misschien wel lukken. Heb een keer voor de gein alles opgemeten en het zou allemaal passen , genoeg ruimte over had ik niet maar ik zou wel al me oefeningen kunnen doen die ik nu ook doe. Sowieso zou ik dan een kortere halter halen , heb er nu 1 van 2,20 meter maar heb er eentje zien staan van 1,60/1,80 scheelt ook weer wat.
 
5,5 x 2,3 lijkt me echt ideaal man :D
Ja heb momenteel een powerrack/barbell/gewichten/krulstang en 2 korte haltertjes.
Train nu met 2 maten bij ons op de zolder , maar die gaan misschien in de toekomst ergens anders trainen dus als ik alleen ben moet het misschien wel lukken. Heb een keer voor de gein alles opgemeten en het zou allemaal passen , genoeg ruimte over had ik niet maar ik zou wel al me oefeningen kunnen doen die ik nu ook doe. Sowieso zou ik dan een kortere halter halen , heb er nu 1 van 2,20 meter maar heb er eentje zien staan van 1,60/1,80 scheelt ook weer wat.

Precies, gewoon iets kortere halter nemen en dan moet het wel lukken!
 
Back
Naar boven