AndroidHealthClinic

Sticky Toon je home gym!

Die ga ik ook maken. Stuk hout met ronde bovenkant, dan een stuk HD foam erover en bekleden met skai. Mss haal ik die skai wel van een preacherpad wat ik hier nog heb liggen. Is weer diezelfde kleur rood namelijk.

Ben zelf ook bezig met een ontwerp voor een GHR. Goed idee van dat hout. Waar haal je zo een beenrol eigenlijk vandaan, heb je die los gekocht?

Rollen van een incline abs. Maar mss krijg ik nog een paar van een vriend. Je kunt natuurlijk een 2e hands bankje van I-net kopen en die rollen gebruiken.

Goede site man. Thanks.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ben eraan aan't werken heb hier in de buurt veel vraag voor privé trainingen.foto's komen later als men nieuwe locatie af is.
men topic staat in" 35 plus na 7jaar terug begonnen "

Mijn homegym is aardig gegroeit, dus laat ik ook maar wat foto's posten :)

Van:
Telkens alles moeten verzetten om wat te kunnen trainen.
Maargoed het was de eerste stap in deze richting en het koste nog niet zo veel. :)
30mm: 2x15kg, 2x10kg, 8x5kg, 4x2,5kg, 4x1,25kg
Barbell, EZ-bar, 2x dumbbells.
En ja er werd ook gesquat met deze steunen :D

Naar:
50mm: 2x20kg, 2x15kg, 4x10kg, 4x5kg, 4x2,5kg, 4x1,25kg
Barbell en wat grepen..

Binnenkort 100kg aan schijven erbij en 2 matjes om me ouders tevreden te houden :)

Echt een aanrader zo'n powercage !

Ziet er gaaf uit Sander. Zo te zien heb je ook een pull down systeem maar werkt dat ook een beetje?

Niet echt een HOMEgym, maar dit is de industrial gym die we delen met ongeveer 10 lifters.

cage
'monolift'
deadlift platform
incline bench
free rack
5 oly barbells
1 ssqbar
3 curl bars
1040 kg aan plates
1 bench
4 halter stangen
100 kg aan chains
verschillende soorten bands
magnesium
....

---------- Toegevoegd om 13:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:16 ----------

De foto wil niet uploaden, ik zal straks nog eens opnieuw proberen

Niet echt een HOMEgym, maar dit is de industrial gym die we delen met ongeveer 10 lifters.

...
3 curl bars
...
....

---------- Toegevoegd om 13:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:16 ----------

Nice!

cage
'monolift'
deadlift platform
incline bench
free rack
5 oly barbells
1 ssqbar
3 curl bars
1040 kg aan plates
1 bench
4 halter stangen
100 kg aan chains
magnesium
....

Ben benieuwd!

cage
'monolift'
deadlift platform
incline bench
free rack
5 oly barbells
1 ssqbar
3 curl bars
1040 kg aan plates
1 bench
4 halter stangen
100 kg aan chains
magnesium
....

2d0dlvs.jpg

Brute gym. Nice magnesiumschaal ook

En zoiets wil ik dus ook hebben. Nu nog een ruimte. Lijkt wel een hoekje van een warehouse ofzo.

Zeker bruut, alleen jammer dat het dan nog niet thuis is.

Ik heb enkel de foto gepost, heb er voor de rest niks mee te zien :P

Nice Hervee. Die monolift ook zelf gemaakt? Lijkt op hoe ik het ook aangepakt heb, maar ik zie dat je er een soort van benchsysteem bij hebt gefixed.

Terug
Naar boven