MuscleMeat

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

onlangs powertec cage 2ehands gekocht

BILD0085.jpg


BILD0086.jpg


BILD0087.jpg
 
Ziet er mooi uit man! Als ik straks een huis heb en ik heb een kamer over weet ik ook wel waar ik die voor ga inrichten :D
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ziet er goed uit, al staat die kamer nu wel behoorlijk vol als ik het zo bekijk. of valt t wel mee?
 
heb vorig week een squatrack gekocht van powermark, volgens de site kan het 360 kilo hebben dus dat is voorlopig wel genoeg

ook had ik de olympische bar met 120 kilo aan gewichten , en koop ik zo nu en dan wat gewichten erbij , ben nog op zoek naar een bankje en dan is de basis er

1297665850182.jpg


1298311948923.jpg


1298329013787.jpg
 
Prima toch, had ook zo'n rack en kun je al veel mee.
 
Ziet er nog als nieuw uit op de foto's!
sorry dat ik zo laat reageren,topic beetje uit het oog verloren.
rack is idd zogoed als nieuw nog en voor weining geld gekocht:)

---------- Toegevoegd om 14:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:05 ----------

Ziet er mooi uit man! Als ik straks een huis heb en ik heb een kamer over weet ik ook wel waar ik die voor ga inrichten :D
bedankt,ben er tevreden over

---------- Toegevoegd om 14:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:07 ----------

ziet er goed uit, al staat die kamer nu wel behoorlijk vol als ik het zo bekijk. of valt t wel mee?
staat idd goed vol,maar alles gebeurd in het rack.
overhead is soms wel eens een probleem ,maar ga het binnenkort buiten doen met log.
 
homegym

Mijn bijdrage aan dit topic.
Sommige delen had ik al lang (kettler bank en wat 30mm weights).
De rest heb ik recentelijk. De Barbarian Power Cage met latstation, Warrior bench en 145Kg heb ik sinds december 2010. Extra schijven, accesoires voor cage en 50mm db's sinds 2 dagen geleden :)
Is altijd mijn droom geweest van een eigen gym te hebben, nu zit ik toch al zover... ;)

homegym1.jpg


homegym2.jpg


homegym3.jpg


homegym4.jpg


homegym5.jpg


homegym6.jpg


homegym7.jpg


homegym8.jpg


Heel tevreden van alle aankopen via Fitness Seller. Zowel pre- as post sales zijn super, alsook de levering en wel heel stevige verpakking.
Review van Fitness Seller equipment komt nog.
 
Ziet er netjes uit hoeveel vraag je voor een leden pas op jou gym :)
nah just kidding !
Zo iets wil ik later ook graag bouwe
 
RPB nieuwe seizoen, alles voor strongman wat je kunt bedenken ook inclusief set stones nu, wat special bars zoals safetysquat bar, Swiss bar, 50 en 60mm axle. Shitload of plates 50mm en 30mm, powerrack met monolift. Nu ook wat matten op de grond gelegd. Natuurlijk ook alles voor pl zoals chains, bands en box. Conditioning met sledgehammer, prowler, plunjezak, sled etc. GHR bijna af.

Afb095_1.jpg

Afb085_1.jpg
 
Zo flink opgeruimd Gijs!:D Nice stuff!
 
Ziet er netjes uit hoeveel vraag je voor een leden pas op jou gym :)
nah just kidding !
Zo iets wil ik later ook graag bouwe

Hehe :)

Succes met het uitbouwen van jouw gym ;)
Altijd een goeie investering ^^
 
RPB nieuwe seizoen, alles voor strongman wat je kunt bedenken ook inclusief set stones nu, wat special bars zoals safetysquat bar, Swiss bar, 50 en 60mm axle. Shitload of plates 50mm en 30mm, powerrack met monolift. Nu ook wat matten op de grond gelegd. Natuurlijk ook alles voor pl zoals chains, bands en box. Conditioning met sledgehammer, prowler, plunjezak, sled etc. GHR bijna af.

Afb095_1.jpg

Afb085_1.jpg



ziet er goed uit gijs !!!
 
Ik zal dan ook maar eens mijn homegym posten.

33nw8cn.jpg
jjl74i.jpg
14si8g6.jpg

33uzuxs.jpg


De powercage heb ik zelf gemaakt van stijgerppen. omdat ik toen geen geld had voor een nieuwe powercage en mijn oom toch aan de stijgerppen kon komen. Heb uiteindelijk niks voor de cage moeten betalen.
Het enige dat ik wel nieuw heb gekocht zijn het Barbarian bankje en de halter met 196kg aan schijven.

IK heb ooit eens 2 apparaten opgehaald bij een fysio, maar omdat het allemaal een beetje te vol begon te worden heb ik hier dan maar een Lat pully van gemaakt. Er moet enkel nog een katrol oid onderaan komen zodat je er ook mee kan roeien enzovoort.

Gaande weg nog een power tower opgehaald met 2 olympische dumbbells, olympische halter tot 600kg belastbaar volgens de verkoper. en 185kg aan rubber coated schijven.
 
Ik zal dan ook maar eens mijn homegym posten.

33nw8cn.jpg
jjl74i.jpg
14si8g6.jpg

33uzuxs.jpg


De powercage heb ik zelf gemaakt van stijgerppen. omdat ik toen geen geld had voor een nieuwe powercage en mijn oom toch aan de stijgerppen kon komen. Heb uiteindelijk niks voor de cage moeten betalen.
Het enige dat ik wel nieuw heb gekocht zijn het Barbarian bankje en de halter met 196kg aan schijven.

IK heb ooit eens 2 apparaten opgehaald bij een fysio, maar omdat het allemaal een beetje te vol begon te worden heb ik hier dan maar een Lat pully van gemaakt. Er moet enkel nog een katrol oid onderaan komen zodat je er ook mee kan roeien enzovoort.

Gaande weg nog een power tower opgehaald met 2 olympische dumbbells, olympische halter tot 600kg belastbaar volgens de verkoper. en 185kg aan rubber coated schijven.

Nice dat je dat zelf ineen gestoken hebt. Heel inventief want daar zou ik nooit bij stil gestaan hebben :) passen ook lekker 50mm schijfjes op.
Mooie gym!
 
Netjes, en stijgerpijp is mooi materiaal!
 
RPB nieuwe seizoen, alles voor strongman wat je kunt bedenken ook inclusief set stones nu, wat special bars zoals safetysquat bar, Swiss bar, 50 en 60mm axle. Shitload of plates 50mm en 30mm, powerrack met monolift. Nu ook wat matten op de grond gelegd. Natuurlijk ook alles voor pl zoals chains, bands en box. Conditioning met sledgehammer, prowler, plunjezak, sled etc. GHR bijna af.

Afb095_1.jpg

Afb085_1.jpg

Ik neem aan dat je die GHR zelf aan het bouwen bent, wat gebruik je als pad om je benen tegen aan te zetten?
 
Die ga ik ook maken. Stuk hout met ronde bovenkant, dan een stuk HD foam erover en bekleden met skai. Mss haal ik die skai wel van een preacherpad wat ik hier nog heb liggen. Is weer diezelfde kleur rood namelijk.
 
Back
Naar boven