XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym!

@ gijs: ik heb hem zelf niet gemaakt. Je kan hem ook gebruiken als gewone rack zonder probleem.

@ rest: het is inderdaad een stuk magazijn dat afgehuurd is.

nice gym

@Hervee

Ben jij dan afhankelijk van de openingstijden van het magazijn of kan je gewoon trainen wanneer je wilt?

Leden die maandelijks huur betalen kunnen er altijd binnen.

We hebben iemand die goed kan lassen in de groep, de twee cagen zijn ook gemaakt door hem. Het monoliftsysteem is inderdaad gebaseerd op jouw ontwerp gijs :)

pfff nudat ik al dit zie verlang ik echt terug naar een homegym :D een cage, t bar row e een ****load aan schijven en dumbbells, klaar ;)

me pa had de garage opgeruimd, wel handig want het was best een zooitje :D

- +/- 350kg 50mm plates
- 1 oly bar (beetje krom)
- 1 safety squat bar
- 2 verstelbare 50mm db's
- 60kg chains
ez stang, nog wat 30mm meuk

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2e16psw.jpg

k3nmmg.jpg

sb6jpu.jpg

Dat heb je goed voor elkaar op jouw leeftijd Mikeo26.

Hier wat kiekjes van mijn homefitness:

IMG_0091.jpg

IMG_0093.jpg

IMG_0094.jpg

IMG_0092.jpg

IMG_0095.jpg

IMG_0096.jpg

Nu nog wat posters aan de muur en een squatrackje en ik denk dat ik meer dan voldoende materiaal heb om een tijdje verder te kunnen. Ik ben nl. pas begonnen met trainen, maar sommige van dit materiaal had ik al een eeuwigheid in de kelder van mijn ouders staan.

Beton gegoten achter de reeds bestaande homegym met als resultaat veel meer plaats.
Met de uitbreiding komt het sterkste man materiaal 1 van de weken ook terug (met uitzondering van de cardeadlift die te veel plaats in beslag neemt).

IMG_4832.jpg

IMG_4833.jpg

IMG_4835.jpg

IMG_4842.jpg

IMG_4839.jpg

IMG_4831.jpg
)

haha man lijkt wel zo'n hardcore sportschool waar ik in Azie altijd moest trainen. I like the hardcore vibe!

me pa had de garage opgeruimd, wel handig want het was best een zooitje :D

- +/- 350kg 50mm plates
- 1 oly bar (beetje krom)
- 1 safety squat bar
- 2 verstelbare 50mm db's
- 60kg chains
ez stang, nog wat 30mm meuk

Ooooh, kettingen :eek:.

Het zal pas een hardcore sportschool zijn als het sterkste man materiaal er terug staat. Ik heb speciaal een pad van 11m beton gegoten om met timbers, Yoke, etc... wat meters te kunnen maken. Binnen een tweetal weken staat alles terug (stones, timbers, Yoke, wheelflip, axle, ...) en dan zal ik nog wel enkele nieuwe foto's op DBB dumpen!

Ik moet alleen nog een oplossing zoeken voor de stones. Voorheen had ik stoffen matten liggen bovenop een laag verhard zand waardoor ik de stones zonder meer van het platform kon laten vallen zonder brokken te maken. Met de beton die er nu ligt is dat voorlopig wel een probleem gezien ik geen geschikte matten heb...

@Gijs (of iemand anders met sm-materiaal): heb jij matten liggen, zoja waar kan je ze tegen een schappelijke prijs krijgen en hoe dik moeten ze zijn om er een stone zonder problemen op te laten vallen?

Jammaer, bevindt deze homegym zich in regio Oost-Vlaanderen?

Wow Jammaer is dit een Homegym? Nice !

echt bruut hoe sommige mensen gewoon een complete gym thuis hebben :D
Maar het lijkt me wel leuker om na de sportschool te gaan ook met sociaal contact etc en kosten besparend lijkt me

echt bruut hoe sommige mensen gewoon een complete gym thuis hebben :D
Maar het lijkt me wel leuker om na de sportschool te gaan ook met sociaal contact etc en kosten besparend lijkt me

Zulke dingen tik je vaak op de kop.. op marktplaats zie je ook wel eens grote partijen apparaten staan. En is het een eenmalige investering die je op den duur zal terugverdienen.

, Wellicht stalmatten die boeren gebruiken?

Homegym ligt in Sint-Job-in't-Goor (Antwerpen).

Bedankt voor de mattentip!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven