Fitness Seller

Sticky Toon je home gym!

Laten maken door een maatje die kan lassen :)

schijvenrek wow

Mooie homegym Woopy.

Ben zelf momenteel bezig aan een kleine slaapkamergym. Ruimte is nog beperkt, maar het bankje en het powerrack komen er aan. Nu heb ik nog Helisports materiaal.

Hey Woopy, waar dient blok van 190kg beton eigenlijk voor? Ik heb namelijk geen idee, ziet der overigens wel bruut uit :)

Is een (veel te zware) hussafelt stone :p

ja veel te zwaar kan ik me voorstellen xD, 190kg dat is nogal wat zeg

Deze hebben precies allemaal een specifieke vorm. Die van jou is gewoon recht, wat het waarschijnlijk nog moeilijker maakt ivm grip?

Hij is vooral heel dik, waardoor je je handen niet bij elkaar krijgt. Misschien als je hem helemaal onderaan kan pakken, maar dan moet je hem eerst al zo hoog krijgen. Volgens mij is de beste techniek bij dat steentje van mij om hem gewoon te omarmen, en dan ipv je handen te pakken, de onderkant van de steen met je vingers pakken. Maar goed, dat zullen we wel zien als ik 2 keer sterker word en het dan eens probeer :D

Hah, dan mag je het filmen ook! :P

Ik zou met veel plezier een meet organiseren, maar het is niet mijn eigen huis, dus ik kan die mensen niet opzadelen met een groep van 20+ man :p Zal een werkje voor Jimmy worden.

hoe kom je aan zo'n 190kg hussafelt stone?
Moet wel iemand zijn van topniveau die daar behoorlijk mee kan trainen! :O

zodra iemand het lukt om dat ding rond te sjouwen, wil ik een filmpje zien! :D

Mijn home gym.

Gewichten en grepen zitten in de kist.

Het is nu heel relaxt om buiten te trainen. In de winter is het wel klote met winterjas enzo. Maar op 1 of andere manier heb ik dan wel een fijne focus.

Het vergt wel wat onderhoud. Regelmatig even wat verf er op smeren, sommige onderdelen goed invette.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Na de zomer wil ik op kamers in Rdam. Want bent het naar school reizen 4 uur per dag wel beu.
Hoop op een kamer beneden vloers of iets met een sterkte ondergrond. Dan kan mijn cage mee.

Wat doe je als het begint te regenen? :)

hardcore brah! een afdak oid zou wel beter zijn, want zo zie ik die pulley snel naar de kloten gaan :S

Zoals mijn homegym was:

Afb085_1.jpg

En zoals het nu is (eigenlijk geen homegym meer te noemen omdat het een loods een paar straten verderop is) maar nog steeds mijn privégym aka RawPowerBaarn

Toen was het nog leeg

halRPBbinne.jpg

IMAG0103.jpg

(met het groen ondertussen al weer verwijdert)

Paar nieuwe toevoegingen deze week

Pushjerkblokken
pushjerkblokken.jpg

Stones met platform
stonesplatformcompleet.jpg

Luitjes aan het trainen
RPB.jpg

Materiaal is teveel om op te noemen. Ondertussen al 2A4 vol ofzo, buiten pecdeck en dat soort rommel zo'n beetje gewoon alles.

Terug
Naar boven