AndroidHealthClinic

Sticky Toon je home gym!

'k denk ze hier al eens gepost te hadden, enkele foto's dat ik nog snel terug vond

2i7l4bl.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

160wweo.jpg

Powerrack, cable cross, verschillende barbells en accesoires voor de cable cross. 300Kg aan 50mm schijven. De nodige motivatie posters ;)

En nog wat klein spul, seated calf raise enzo maar 'k heb daar nog geen foto's van.

sommige homegyms hier hebbe meer nuttigs dan ik in mijn gym :O

Toch netjes hoor Peter!

Maar eigelijk met een dumbbell rek van 2-40 kg ben je toch niet veel? Voor de rug te trainen is 40 kg al te licht enja wat doe je in godsnaam met 2 kg?

die lichte db's ben je idd niets mee, nu ja het is in een set gekocht en tot 40kg kom je toch een heel eind. Ik kan me er toch goed mee weg.

Voor je rug verwacht ik dan dat je db rows bedoeld?
Voor die zwaardere oefeningen heb ik 2 50mm dumbbells die ik zelf kan samen stellen zo zwaar ik wil.

ik vind dumbbells toch wel een must have voor een home gym. je gaat niet hele tijd met schijven lopen k*tten. voor de hele zware gewichten kun je wel verstelbare nemen en kun je tot oneindig gaan.
ideaal is het als je een set van 10-30kg tegenkomt waarmee je al je arm en schouder oefeningen kunt doen, en je hoeft dan niet te betalen voor de kg's die je toch amper gebruikt.

@ jonkie, ik begreep laatst dat je die lattower van powertec iets minder vond, wat mankeert er in jouw ogen aan? Ik ben zelf ook van plan een pully te kopen, maar twijfel nog tussen powertec/barbarian of een tweedehands panatta o.i.d.
koop nix bij fitness_seller, had een compleet dumbbellrek gekocht klopte nix van..begonnen ze te zeiken en met heeeel veeeel moeite kwamen ze dumbbells terug halen en ruilen... Koop maar lekket tweedehands panatta

koop nix bij fitness_seller, had een compleet dumbbellrek gekocht klopte nix van..begonnen ze te zeiken en met heeeel veeeel moeite kwamen ze dumbbells terug halen en ruilen... Koop maar lekket tweedehands panatta

:eek: heb er net een compleet dumbbellrek besteld :eek:

Zal wel goed komen ;) Wie levert nou iets anders dan je gekocht hebt ..

Morgen wordt het geleverd ... wordt vervolgd:)

Dumbbells + rek ontvangen en klopte als een bus. Dipsteun en chin-up bar ook aanwezig. Alleen is er in de dipsteun een productiefoutje geslopen, dus daar heb ik een ander exemplaat van nodig. Gaten zijn ongelijk geboord waardoor de steunen ongelijk komen te hangen. Maar verder dus een gladjes verlopen, goede bestelling.

Updateje van mijn homegym:

noj56q.jpg

25kptev.jpg

2pq3pxz.jpg

Strongman spul (ander adres):

[afbeelding niet meer beschikbaar]
2coilqp.jpg

mbh8k7.jpg

2hq9r8k.jpg

Oudere foto's van strongman spul die niet op deze foto's staan maar ook aanwezig zijn:

U jelly? :D

ok, I CAME :D
Die schijven van 40, 20 en 10kg met die 3 spaken, zijn dat die van fitness seller?

Jep :)

^ en die drie mannen in het wit, zijn dat je apostelen ofzo? :D

if so, room for on more? :bow2:

Zeker wel jaloers, heb je die schijvenrek zelf gemaakt?

Terug
Naar boven