FitnessBoer
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het zal pas een hardcore sportschool zijn als het sterkste man materiaal er terug staat. Ik heb speciaal een pad van 11m beton gegoten om met timbers, Yoke, etc... wat meters te kunnen maken. Binnen een tweetal weken staat alles terug (stones, timbers, Yoke, wheelflip, axle, ...) en dan zal ik nog wel enkele nieuwe foto's op DBB dumpen!
Ik moet alleen nog een oplossing zoeken voor de stones. Voorheen had ik stoffen matten liggen bovenop een laag verhard zand waardoor ik de stones zonder meer van het platform kon laten vallen zonder brokken te maken. Met de beton die er nu ligt is dat voorlopig wel een probleem gezien ik geen geschikte matten heb...
@Gijs (of iemand anders met sm-materiaal): heb jij matten liggen, zoja waar kan je ze tegen een schappelijke prijs krijgen en hoe dik moeten ze zijn om er een stone zonder problemen op te laten vallen?
Zulke dingen tik je vaak op de kop.. op marktplaats zie je ook wel eens grote partijen apparaten staan. En is het een eenmalige investering die je op den duur zal terugverdienen.
, Wellicht stalmatten die boeren gebruiken?
Ja, als je langer dan 5-10 jaar traint, en blijft trainen verdien je het wel terug, bij de meeste sportscholen dan
Bij mij kost een abbo 450 euro per jaar.. Wat ik ga bestellen voor mn homegym kost 910 euro dus 2 jaar trainen. Of misschien als mn pa ook mee gaat rommelen af en toe heb je het eigenlijk na één jaar al terug.

ja oke, maar voor mij 180 euro per jaar
komen der ook maten bij jou trainen dan ?

Weet ik niet.. als ze hardcore willen knallen zijn ze welkom, voor borst-biceps taferelen niet![]()

@Gijs (of iemand anders met sm-materiaal): heb jij matten liggen, zoja waar kan je ze tegen een schappelijke prijs krijgen en hoe dik moeten ze zijn om er een stone zonder problemen op te laten vallen?
Mijn db's, ook van fitness seller.
Alleen ik vond geen rek dat me aan stond. Daarom bij een bedrijf deze op maat laten maken zodat alles dumbbells er op konden. Het moest 3meter lang worden en 3 verdiepen zodat alle db's er op konden. Ze zijn van 4-40kg met 2kg stappen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Het rek weegt trouwens ook een goede 100kg.