Fitness Seller

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

Update sinds november 2010:
Na lang wachten (6 maanden!!!) heb ik eindelijk mijn power cage + multibench binnengekregen. Ik heb er nu een week(je) op getraind en tot nu toe ben ik er heel tevreden over. Heel steving rack :D
Ondertussen heb ik ook wat gepuzzeld met de toestellen. Ik zoek nog enkele toestellen toe te voegen aan de collectie (scott curl, incline T-bar row of iets dergelijks), maar dit zal ten gepaste tijden zijn.

Collection:

  • Barbarian Power rack + multibench
  • Panatta Multistation (3 stapels steekgewichten 100kg-50kg-100kg)
  • Verschillende soorten grepen & accessoires
  • Cable Cross (2 stapels steekgewichten tot 70kg + chin up bar)
  • Dumbbells: 2 kg, 3 kg, 4 kg, 5 kg, 6 tem 30 kg in stappen van 2 kg
  • Dumbbell rack (zelf gelast)
  • Reeks barbells ø26mm (1,80m & 1,20m)
  • 1x EZ-barbell
  • Barbell rack
  • 1x Barbell 2,20m ø50mm
  • Weider Schijven ø26: 10 kg ; 5 kg ; 2 kg ; 1 kg
  • Weider Schijven ø50: 1,25 kg ; 2,5 kg ; 5 kg ; 10 kg ; 15 kg ; 20 kg
  • Verstelbare bank
  • Platte bank
  • Crosstrainer
  • Ab coach + mat
  • 3 spiegels
  • Stereo installatie met flits muziek
  • Posterkes van mijn favoriete films met Arnold en Pamela Anderson :D
  • Boek "Krachttraining" van Frederic Delavier
Hieronder vind je nog enkele foto's!

Wauw! Jaloezie :(
 
Hoe dat mijn homegym er bij staat nu:

- Powerrack (http://www.helisports.nl/squat-en-press-racks/BodyCraft-F430-Power-Rack.html)
- “Deadlift platform” (3 OSB-platen)
- 4 barbells, verschillende belastbaarheid en greepdikte
- 528kg 50mm schijven (waarvan 4x10kg en 2x5kg bumper plates)
- Dumbbellrack (2-30kg paren oploppend per 2kg, 27,5kg, 2x32,5kg, 35kg, 37,5kg)
- SSB/Cambered combi bar ([Link niet meer beschikbaar])
- Cambered bar ([Link niet meer beschikbaar])
- Swiss bar
- Fat bar (50mm)
- Free rack (2 stands, Helisports)
- 2 Dumbbells (50mm)
- EZ-bb (50mm)
- Bodycraft bench (http://www.helisports.nl/benches/BodyCraft-F602-Deluxe-Halterbank.html, oude versie)
- 2 Losse benches
- Barbarian bench
- High pulley (100kg steekgewicht)
- Low pulley (100kg steekgewicht)
- Prowler
- 45° Hyper
- Hyper
- Seated cal fraise toestel
- Medicijnballen (1,5kg 4kg en 5kg, )
- Houten planken voor een box te “maken”
- Bench press boards
- Fat DB (48mm)
- 10 kettingen (5kg/stuk)
- Schuine buikspierbank
- Veel verschillende bands (EliteFTS en Ironwoodyfitness)
- Rubberen matten
- Grippers (HG grippers;HG100-150-200-250-300-350, CoC grippers;CoC 1 en 2, een gripper met vele standen van ironwoodyfitness)
- Spinning bike
- Nog wat 28mm materiaal

- Binnenkort: Log (70kg leeg)

Ja, als je op alle (goede) 2dehands aanbiedingen aast dan heb je op den duur zo veel ja :p
Die 10 en 5 kg bumpers, gebruik je die veel? anders wil ik je er wel van verlossen hoor:o
 
Ja, als je op alle (goede) 2dehands aanbiedingen aast dan heb je op den duur zo veel ja :p

Haha :p
Ja, anders wordt het me te duur ;)


Die 10 en 5 kg bumpers, gebruik je die veel? anders wil ik je er wel van verlossen hoor:o

Niet extreem véél maar ik gebruik ze wel, en het zijn mijn enige bumpers :eek:
 
Mijn rack staat. Heb alleen mijn halterstang en gewichten even moeten verkopen om hem te kunnen betalen, dus tot ik weer geld heb maar even alleen met de pulley en verder maar even naar de gym voor wat ik niet kan trainen thuis. Maar deze deal kon ik even niet laten schieten.
90 kg gewichtsstapel, heerlijk om snel van gewicht te wisselen.

Het ding neemt wel iets meer ruimte in dan ik had gedacht...


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
@ Joep; Liggen onderin de foto een paar zware oly. sluiters? Lijkt erop dat ik ze ken en laat ik ze nou ook verkocht hebben aan een Joep.:D Nice spul heb je trouwens staan.
 
Haha, dat kan heel goed, die heb ik dan van jou. Bedankt nog.
Heb alleen geen halterstang nu ;)
 
je stang en gewichten verkopen voor een powercage...

Ik bewonder je enthousiasme maar ja je kan nu net weer niks terwijl je met de stang en gewichten nog in ieder geval thuis wat kon doen.
 
Ik snap wat je bedoelt. Maar de cage was in de plaats waar ik woon en ik heb geen vervoer, dus ik moest deze kans even grijpen. Een stang heb ik zo weer, een tweedehands cage van iemand die hem komt brengen, én voor een goede prijs zie je niet elke dag.. en kan altijd naar het sportcentrum, heb een jaarkaart (student, 70 euro voor een jaar.)

En heb de pulley en ez-bar nog, en nog 25 kg gewichten over, dus kan nog wel wat. Snel dumbbells en een beetje gewichten kopen, en dan als het geld er is een olympische halter en honderdnogwat kg gewichten
 
Laatst bewerkt:
20 euro voor barbell, niet slecht :)
 
paar nieuwe toevoegingen!!

P1030879.jpg


korte barbell 160cm op de kop kunnen tikken vor 60 euro, en is echt superkwaliteit! fat gripz zijn ook echt baas :D
 
Laatst bewerkt:
Wat is eigenlijk de functie van een korte bar?
Stabieler, of gewoon handiger in een kleinere ruimte?
Kan nl niet direct bedenken bij welke oefening ik een kortere bar zou willen gebruiken..
 
barbell pullovers, curls, one hand deadlifts/snatches/presses, etc... meer kan ik ook niet echt bedenken :D maar tis wel handig, want zelfs in een grotere ruimte is een 220 barbell onhandig
 
barbell pullovers, curls, one hand deadlifts/snatches/presses, etc... meer kan ik ook niet echt bedenken :D maar tis wel handig, want zelfs in een grotere ruimte is een 220 barbell onhandig

Onhandig vind ik het zeker niet, een 220cm barbell.
Past het nu nog wel in een rack? Die 60cm moet toch ergens vandaan komen..

Verder, voor de dingen die je zojuist benoemde, is het idd wel handig ja!
 
Waar heb je die Hex bar vandaan? :)

Fitness-seller ;)
Onhandig vind ik het zeker niet, een 220cm barbell.
Past het nu nog wel in een rack? Die 60cm moet toch ergens vandaan komen..

Verder, voor de dingen die je zojuist benoemde, is het idd wel handig ja!

nee deze past niet in het rack, maar het is echt gewoon een soort backup dingetje, voor 60 euro kon ik zo'n mooie barbell niet laten staan :)
 
Laatst bewerkt:
Aha nu je het zegt weet ik dat ie die inderdaad weleens heb gezien bij fitness seller :) Zal die maar eens meenemen in mn volgende bestelling ;)
 
Update Homegym

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Toestellen:
Bench - squat - deadliftplatform - 2x losse bank - optrekker - dip - legcurl - legextension - Tbar rower - zijkant schouders - staande kuitenblok - zittende kuitenblok - peckdek - achterkant schouders - leggpress - pulldown - latpulley - rower - hacksquat - chains - timbers 2x65kg - timbers 85kg (leeg) - fat bar axle - duckwalk - stones (90-120-130-140) - platform (totaal 24EURpl) - Yoke - wheelflip 275kg - wheelflip 400kg - sled - biervat - zandzakken - 50mm schijven: 2x40/6x25/4x20/6x15/6x10/4x5/4x2,5/4x1,25/2x0,5 - 30mm schijven: 12x20/6x10/2x7,5/6x5/8x2/12x1 - EZbar - 2x OLbar - halters: 2x5/2x6/2x8/2x10/2x12/2x14/2x16/2x18/2x20/2x22/2x24/2x26/2x28/2x30/2x32/2x34/2x26/2x38/2x42/2x47/2x52/2x57/1x62 (leeg).

Op komst (bestelling bij Jan Haaring): stones 100-110-150
 
mooie pics die niet werken
 
Back
Naar boven