XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym!

...

IMG_0525.jpg

IMG_0526.jpg

IMG_0527.jpg

IMG_0528.jpg

IMG_0530.jpg

IMG_0531.jpg

IMG_0532.jpg

IMG_0533.jpg

IMG_0534.jpg

IMG_0535.jpg

IMG_0539.jpg

IMG_0540.jpg

Nice man niet normaal meer!

ik wist zonder te moeten kijken dat de eerste commentaar ging zijn geen squatrek..op de olympic bench van powertec kan perfect gesquat worden

Laatst bewerkt:
no offence man hele mooie homgegym, zou maar al te graag zoiets hebben, maar als je dan toch zo'n groot budget hebt kan je imo beter gewoon een los rek hebben met wat spotters eronder

Zo ik ben jaloers op Hummel!!

ja die heb ik gezien maar die zoek ik toch nog beterkoop, voor zo een 500 euro
heeft er al ens iemand op zo een steelflex toestel gewerkt, hoe vallen die mee ?

Laatst bewerkt:
ongelofelijk hummel003, zo'n gym voor privegebruik.
echt netjes man!

Onze gym voorlopig maar nog niet volledig af... komen nog zwaardere dumbbells bij en nog 2 toestellen, rekken voor de gewichten + extra rekken voor de dumbbells + rek voor de baren, nog een muur met spiegels

Propere homegym! Aan de foto's te zien is het sterk materiaal. Niks zo plezant om samen met enkele vrienden te trainen :D

Welke zijn de afmetingen van de ruimte?
En welk budget ben je kwijt aan zulke gym?

In ieder geval, enjoy your homegym!

dacht dat het zo een 10 meter op 8 was ongeveer
denk dat we nu aan zo een 10,000 euro zitten, maar hier zit wel alles ingerekend, ook de vervoerskosten enz om alles op te halen
die brug was vooral duur

merci iedereen voor de goede reacties ;)

Laatst bewerkt:
Een van de beste gyms denk ik, met die van seves als geduchte tegenstander. Vind ik 10k nog best wel meevallen voor wat er staat. Zou zelf alleen meteen een powerrack aanschaffen en ik zag nog geen chin bar maar kan ik gemist hebben.

Waarom niet de hele vloer met tapijt bedekken? Ik vind het ideaal, alles mag een keer stuiteren, gewoon goede grip met trainen maar anderzijds kan je apparaten zo verschuiven als je iets zou willen verplaatsen.

Optrekken kunnen we aan onze brug. Overal tapijt leggen komt ook al vlug op 1000 euro en ben ik niet zo voor. Komen wel nog een deel rubberen matten te liggen bij de dumbbells

Een van de beste gyms denk ik, met die van seves als geduchte tegenstander.

Calimera, mercikes voor het compliment!
Wanneer zet jij jouw homegym op het forum? Op je oude posts vind ik geen foto's meer... Ik dacht dat jij ook een stevig trainhok had :D

Waarom niet de hele vloer met tapijt bedekken? Ik vind het ideaal, alles mag een keer stuiteren, gewoon goede grip met trainen maar anderzijds kan je apparaten zo verschuiven als je iets zou willen verplaatsen.

Tapijt vind ik persoonlijk maar niks: scheurt makkelijk, moet je meer kuisen en het beschermt de vloer eigenlijk niet. Rubberen matten vind ik het beste, maar alleen zijn ze wat duur...

ik wil dit platform :(
rogue-deadlift-platform.jpg

wat houd je tegen? Maken die hap ziet er niet echt ingewikkeld uit. Beetje zelfde soort laatst gemaakt voor FPA.

Waarvoor dient het??
Ja voor deadliften, maar die extra 'steunen'?

Terug
Naar boven