AndroidHealthClinic

Sticky Toon je home gym!

Ik heb hier een powercage en aparte latpully op ong. 8m2 dat is wel het minimale wat je nodig hebt denk ik, gelukkig kan er hier nog een deur naar buiten toe open en heb ik ramen. Anders werd het wel redelijk benauwd denk ik.

Ik heb hier een powercage en aparte latpully op ong. 8m2 dat is wel het minimale wat je nodig hebt denk ik, gelukkig kan er hier nog een deur naar buiten toe open en heb ik ramen. Anders werd het wel redelijk benauwd denk ik.

Ik heb zelf een ruimte van 2.5 bij 2.5 meter dat past ook nog net :P
Alleen ik heb dan geen ruimte voor een 220 cm bar.

En nu heb je weer wat meer ruimte:cool: zonder pulley

Ben aan het twijfelen om een leg press/hack squat te kopen..
Die dingen kosten echt wel stukken van mensen..

Heb al wat rond gezocht maar zijn die dingen nu echt zoveel geld waard?

Leg extension & curl heb ik al ja. Tis niet optimaal maar kan er wel wat mee. :)
Had inderdaad zoiets zien staan op fitness seller, direct is een berichtje naar sturen.
thx man!

zal van de week (als de kamer geschildert / af is) eigen foto's plaatsen, maar dit is wat ik krijg:

fitness-seller:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hd-ub-1101.jpg

heli-sports

kroon-op140-rubber.jpg

kroon-dumbbell-bar.jpg

Hier kan ik voorlopig wel even mee vooruit, mensen met tips / aanvullingen?

Blijft altijd lastig om 2x 10kg dumbbells te maken omdat je maar 2x5 ???

Idd wat losse 50mm schijfjes kopen van 1,25 en 2,50 kg en 5kg.

Houten opstapje maken voor standing calf raises, evt. een hyperextension die je ook voor abs kunt gebruiken, EZ bar, touw voor je pulley

Haha die heb jij in je homegym, en wij met de hele sportschool...

Zijn er trouwens echt apparaten nodig voor je benen? Anders gaat het niet passen bij mij, wil na de vakantie ook een homegym :(
Met squats, lunges en sldl/goodmornings kom je al een heel eind

zal van de week (als de kamer geschildert / af is) eigen foto's plaatsen, maar dit is wat ik krijg:

fitness-seller:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hd-ub-1101.jpg

heli-sports

http://images.helisports.net/kroon/op-140/kroon-op140-rubber.jpg

http://images.helisports.net/kroon/dumbbell-bar/kroon-dumbbell-bar.jpg

Hier kan ik voorlopig wel even mee vooruit, mensen met tips / aanvullingen?

Verschrikkelijk die schijven. Die rollen voor of achteruit bij deadlift. Tegen je scheen is het lekkerst.

Oja idd daniel je kunt beter ronde schijven nemen... + 50mm EZ-bar.

yo dat bankje wil ik miss ook gaan halen, ziet er wel goed uit. zou idd voor ronde schijven gaan, dit is k*t voor dl'en

Wanneer je de schijf precies op zo'n hoekje laat landen denk ik.., misschien dat ie dan naar je toe rolt, tot de schijf op het platte vlak rust..
Dus het kan gebeuren, dat als je hem na een gruwelijk zware lift, net 2cm van je scheen neer legt, hij tegen je scheenbeen terug rolt met volle gewicht eraan, auw!

Zo iets zou inderdaad niet fijn zijn.
Hoe zit het met iron plates? maken die veel herrie, of is het wel te doen?
rubber plates vind ik wat aan de dure kant bij FS.

Terug
Naar boven