- Waardering
- 6.993
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook met band pegs zoals hier? Het platform idee is niet zo ingewikkeld, maar vraag me af hoe je iets simpel stevigs gebruikt voor deze band set up zonder dat het platform de aan de grond vast zit.
Met de pegs op deze manier kan ik me voorstellen dat je het platform omhoog trekt wanneer die niet aan de grond bevestigd is.
Eigenlijk is het enige wat ik wil de band set up van dit platform, verder ga ik alleen wat rubberen vloermatten over elkaar leggen als 'platform'
Heb je een idee hiervoor?
kheb nog al wel eens zo'n platformen gezien, soms zijn het gewoon kleine inoxe platte haakjes die ze als bandpegs gebruiken, mss ook een ideeOok met band pegs zoals hier? Het platform idee is niet zo ingewikkeld, maar vraag me af hoe je iets simpel stevigs gebruikt voor deze band set up zonder dat het platform de aan de grond vast zit.
Met de pegs op deze manier kan ik me voorstellen dat je het platform omhoog trekt wanneer die niet aan de grond bevestigd is.
Eigenlijk is het enige wat ik wil de band set up van dit platform, verder ga ik alleen wat rubberen vloermatten over elkaar leggen als 'platform'
als je op dat platform staat kun je het platform toch nooit omhoog trekken? of ben ik nu een idioot en zie ik het verkeerd?kheb nog al wel eens zo'n platformen gezien, soms zijn het gewoon kleine inoxe platte haakjes die ze als bandpegs gebruiken, mss ook een idee

Bij dat Rogue platform zit er geen 'baseplate' onder die rubber tegels![]()

Calimera, mercikes voor het compliment!
Wanneer zet jij jouw homegym op het forum? Op je oude posts vind ik geen foto's meer... Ik dacht dat jij ook een stevig trainhok had![]()
Tapijt vind ik persoonlijk maar niks: scheurt makkelijk, moet je meer kuisen en het beschermt de vloer eigenlijk niet. Rubberen matten vind ik het beste, maar alleen zijn ze wat duur...
Ook met band pegs zoals hier? Het platform idee is niet zo ingewikkeld, maar vraag me af hoe je iets simpel stevigs gebruikt voor deze band set up zonder dat het platform de aan de grond vast zit.
daar is ook al eens een topic van geweest van een van hout, heel simpel idee en makkelijk
2 platen aan elkaar lijmen en schroeven en er 4 grote schommel haken in bouten.

Niks basics aan hoor je hebt gewoon alles wat je nodig hebt.
eindelijk eens foto's gemaakt van mijn home gym die er eindelijk een beetje deftig begint uit te zien. Nog very basic maar voorlopig gaat het goed vooruit.
super zoiets wil ook ik graag
hoeveel m2 heb je / heb je nodig ?