Fitness Seller

Sticky Toon je home gym!

Barbarian Multi Squat Rack + Multi Bench
140KG Halterset Rubber Gripper
EZ-Curl Bar
CHD Rubber Dumbbellset 5-30KG (paar weken geleden 2de hands op de kop kunnen tikken)

Update ondertussen al, gisteren 2e hands lat tower gaan ophalen, nu is m'n homegym volledig compleet :D Paar dagen geleden ook zelf een dip attachement gemaakt voor m'n rack (http://forum.dutchbodybuilding.com/f106/homemade-equipment-zelfgemaakt-trainingsmateriaal-321796/)

In Photoshop eens een panoramafoto gemaakt van het totaalplaatje, vloermatten om te deadliften/rowen/etc. liggen er nog voor maar raakten niet op de foto:

2ebcocp.jpg

M'n eerste post hier op DBB :) Ken het forum wel al langer, heeft me ook veel geholpen om het juiste trainingsmateriaal bij elkaar te rapen en niet als een onwetende Tell-Sell bullshit te gaan kopen. Heerlijk topic om door te bladeren dit :D

Barbarian Multi Squat Rack + Multi Bench
140KG Halterset Rubber Gripper
EZ-Curl Bar
CHD Rubber Dumbbellset 5-30KG (paar weken geleden 2de hands op de kop kunnen tikken)

Mooie set zo hoor, zou niet zozeer meer apparatuur aanschaffen. Wat je wel nog kan upgraden zijn je gewichten, want 160kg deadlift zit je zo overheen.

Over een paar maanden (na de januari-examens) ga ik idd eens wat gewichten bijkopen nog, maar kan voorlopig nog wel even verder, desnoods met wat meer reps.

Mooi setje! Train je alleen of soms ook samen? maw is er genoeg materiaal of krijg je hiermee al "wachten-in-de-sportschool"-praktijken?

Train 3 dagen per week, 2x alleen en 1x (in het weekend) samen met een maat van mij die op kot zit en in de week dus in zijn studentenstad traint. Ideaal dus en nooit ergens op wachten :) de homegym is in de kelder dus muziek kan ook vrij hard staan zonder dat iemand er last van heeft

homegym van een maat van mij waar ik soms train:

klik klik

wat is nog niet te zien op deze foto's: andere dumbbells,
alle plates,

nieuwe preacher curl bank en bokszak.

PS nekbeschermer op de bar is van zen vriendin :D

nog wa foto's van mijn maat z'n gym:

P1010607.jpg

P1010608.jpg

P1010609.jpg

P1010610.jpg

P1010611.jpg

P1010612.jpg

P1010613.jpg

P1010614.jpg

P1010615.jpg

binnenkort komt er nog wat matteriaal aan :-)

• Like
Waarderingen: M.N
ja qoute meteen even alle pics

Coole homegym! Moet binnenkort toch ook echt eens wat goede foto's trekken van mijn garage.

Zal morgen of overmorgen ook eens wat nieuwe update pics maken, dan is als het goed is de nieuwe aanwinst er

Heel veel spullen van fitness seller zie ik weer.

Terug
Naar boven