AndroidHealthClinic

Sticky Toon je home gym!

Fuark, nette gym man!!!

Waarom heb ik thuis geen mooie ruimte voor een homegym? :sad:

Perebaum, pas even je post aan, man.

nog wa foto's van mijn maat z'n gym:

P1010607.jpg

P1010608.jpg

P1010609.jpg

P1010610.jpg

P1010611.jpg

P1010612.jpg

P1010613.jpg

P1010614.jpg

P1010615.jpg

binnenkort komt er nog wat matteriaal aan :-)
Die chinupbar lijkt vet hoog :P

Mooie Gym.

Vandaag de Texas Power Bar binnengekregen. Heb nog een paar kleinigheidjes die in de toekomst wel gaan komen.

Ondertussen beginnen er toch wel aardig wat dingen te komen.

-TPB, FS 700kg bar, kromme goedkope FS bar, 700lb bar (deze is van Gokhan)
-H balk farmers 50kg leeg
-Stone(s) maar geen platform
-safety squat bar
-60mm axle
-IFSA log
-60kg chains
-2 rode bands
-dips bars
-pully
-genoeg plates
-wat 30mm meuk

9zsl6f.jpg

anj5g6.jpg

34qthcm.jpg

2rnfpd0.jpg

jkbvgk.jpg

mkac0p.jpg

2vltff7.jpg

2d6ky6c.jpg

qsqxxw.jpg

34sfehc.jpg

118q7vl.jpg

t7h9qv.jpg

Laatst bewerkt:
Hey Mike mooie homegym! Waar is die 30mm halter het meest voor gebruikt? Kan je dat even uitleggen?

Ziet er goed uit Mike

Texas power bar:heart:

Damn dat ziet er gaaf uit! Kan niet wachten de bar een keer uit te testen:cool:

5 - 50mm barr's :p Hoezo?

Texas power bar:heart:

Damn dat ziet er gaaf uit! Kan niet wachten de bar een keer uit te testen:cool:
Ik vroeg het net maar je wou niet haha

1 is krom (kapot), 1 van mijzelf de 700kg bar van FS is een bar die ik toen gekocht heb maar vind hem klote liften (hij is wat dikker dan een normale bar).
1 is meegenomen door Gokhann omdat hij hier wel eens traint en hij die dikke stang ook k*t vond.
En de texas power bar is gewoon een super chille bar die vanaf nu het meest gebruikt zal gaan worden

bazen shit mike

Waar is die cardio fiets voor? Load race?

mooie bar.
Wie kent er trouwens de olympische bar met overal knurling en geen ringen rechts en links maar een precies in het midden van de bar?
Deze ben ik vaak op vakantie gyms in het buitenland tegengekomen en deze stang voelt iets dunner aan lijkt het, Vond hem erg fijn. Wie kent dit merk/uitvoering?

mooie bar.
Wie kent er trouwens de olympische bar met overal knurling en geen ringen rechts en links maar een precies in het midden van de bar?
Deze ben ik vaak op vakantie gyms in het buitenland tegengekomen en deze stang voelt iets dunner aan lijkt het, Vond hem erg fijn. Wie kent dit merk/uitvoering?

is het een met zwarte plastic bussen?

is het een met zwarte plastic bussen?

Dat durf ik niet te zeggen, zwart zouden ze zeker kunnen zijn.
In Nederland ben ik ze nog niet tegengekomen. Omdat ik kleine handen heb vond ik de grip erg fijn, was misschien een enkele mm dunner. Enige wat me erg opviel was de ring in het midden en niet aan de zijkanten.

het lijkt alsof je technogym barbells beschrijft, die zie je wel is in hotel gyms enzo, als je een dunne barbell wilt kun je eentje zoeken die ECHT 28mm is of een woman's bar (25mm)

hoeveel is een echte olympische bar dan, 30mm?
Heb trouwens een tijdje met een 25 bar getraind (met 25mm schijven) en toch voelt de oefening er anders door. Het gewicht voelt zwaarder aan en lijkt meer kracht te kosten, ook met bankdrukken meer in de borst te voelen.

Terug
Naar boven