MuscleMeat

Sticky Toon je home gym!

Denk eraan dat je dan geen floorpresses etc in het rack meer kan doen. Als je je rack toch laat maken kan je beter je bovenbeugels zo laten maken dat ze omhoog lopen.

De onderbalk blijft met die 50mm zo laag dat een 20kg plate de stang nog hoger laat liggen, en kan je ruim overhead pressen met 1,85m ;) En als er iets niet gaat kan ik dat altijd nog in mijn 2e powerrack van Barbarian doen.

Weer wat nieuws gekocht,

Pas 20kg plates via dit forum gekocht van Ophethof en heb ook een 2e powerrack erbij laten maken op aanvraag. Gemaakt van asociaal dikke 100x100 koker :D Nu ff in de testfase, wanneer ik er tevreden over ben zwart verven en er een platform ondermaken met rubber en betonplex met antisliplaag.

Kan precies in het rek overheadpress doen dus is erg nice.

Geniaal die cage man

Ik ga er houten blokken onder monteren van mahonie, 100x100x50mm of iets dergelijks. Hout is keihard en gaat net zolang mee als het rek in een droge ruimte. Kan het zo meenemen van m'n werk :p

Ik zou het eens moeten opmeten zodat ik weet wat ik er onder moet stoppen. Ik dacht eerder aan een stenen dorpel of zo. Maar wat hard hout moet ook wel lukken denk ik.

Heb suspended safety's gemaakt. Voornamelijk om suspended goodmornings te doen, maar vind ze ook handig met squaten.

Is ook handig voor rack pulls te doen zonder je barbell te beschadigen.

Heb tevens de pull up bar verhoogd omdat ik zelf nogal groot ben.

DSC_0139_zps0lst5nsx.jpg

DSC_0138_zpstp91qsyc.jpg

Weer wat nieuws gekocht,

Pas 20kg plates via dit forum gekocht van Ophethof en heb ook een 2e powerrack erbij laten maken op aanvraag. Gemaakt van asociaal dikke 100x100 koker :D Nu ff in de testfase, wanneer ik er tevreden over ben zwart verven en er een platform ondermaken met rubber en betonplex met antisliplaag.

Holy cow wat een cage. Ga je boven de 400kg squatten of iets? :p

Mooi om te zien dat de oldschool schijven van pas gaan komen.

Hoe heb je die suspended safety's gemaakt?

Weer wat nieuws gekocht,

Gruwelijk rek zo haha.

Holy cow wat een cage. Ga je boven de 400kg squatten of iets? :p

Mooi om te zien dat de oldschool schijven van pas gaan komen.

Had toevallig die koker nog thuis liggen dus daarom zo gemaakt haha :p

Schijven zijn we inderdaad erg blij mee!

Gisteren overigens een vaste dummbelset van Lifemaxx gekocht, van 4 kilo tot 60 kilo.
Echt super blij mee, komen binnenkort foto's hier te staan!

Weer wat nieuws gekocht,

mag ik vragen waarom je een 2e rack wil(de)?

mag ik vragen waarom je een 2e rack wil(de)?

Had eerst een los deadliftplatform en een losse Panatta benchpress. Nu heb ik het platform onder het nieuwe rek gezet en kan ik hier dus deadliften + benchpress en alle andere oefeningen er nog eens bij. Had de koker nog liggen dus heeft me niet veel gekost en als we met een paar mensen trainen loop je elkaar niet in de weg. In het nieuwe rack kun je ook overhead pressen in het rack, wat bij de Barbarian niet lukt. ;)

Zwaarste gedeelte van de set alvast op z'n plaats :D

Dumbbell.jpg

hele mooie dumbells idd

Mooie gym!

Thnx, zijn er ook erg blij mee ;)

Nu nog opzoek naar een proffesionele cablecrossover, dan ben ik weer eventjes tevreden haha.

zo, de hyper staat nu ook! :) nu heb ik nog 2 matten over. wat zal ik daar neerzetten? :D

moet wel een beetje rekening houden met het schuin aflopende dak helaas

2013-12-28 13.43.26.jpg

2013-12-28 14.20.43.jpg

2013-12-28 14.21.09.jpg

Is het al gelukt met je kapotte onderdeel? En mooi ding :D

Terug
Naar boven