XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym!

Is t raar dat ik me afvraag wat je met 1100 kilo aan gewichten moet? :shrug:

Of loop je met 4 man tegelijk te deadliften?

Als je met 5 man tegelijk trained is het makkelijk om gewoon genoeg gewicht te hebben. Tevens wil PHM groeien, dus alles is eigenlijk wel welkom.

Behalve jij, of je moet veranderd zjin.

Gisteren waren we met een man of negen aan t trainen, sommigen deden strongman events als yoke en farmers, anderen waren aan t deadliften en squatten, dan zijn de schijvenrekken gewoon bijna helemaal leeg hoor. Het is gewoon handig ook om vooral veel 20'ers te hebben en ook van andere gewichten zeker een stuk of 8 zodat je altijd overal genoeg van hebt.

Mooi Tymen! Laat de gyms en hun eigenaars maar groeien dit nieuwe jaar!

Lekkere robuuste ruimten tymboo :cool:

Thanks mannen!

Als je met 5 man tegelijk trained is het makkelijk om gewoon genoeg gewicht te hebben. Tevens wil PHM groeien, dus alles is eigenlijk wel welkom.

Behalve jij, of je moet veranderd zjin.

Ik heb een barbarian powercage en latpulley, zie er voor mij de toegevoegde waarde niet in, zeker niet omdat ik geen 1000 kilo deadlift :p

---------- Post added at 15:18 ---------- Previous post was at 15:16 ----------

Gisteren waren we met een man of negen aan t trainen, sommigen deden strongman events als yoke en farmers, anderen waren aan t deadliften en squatten, dan zijn de schijvenrekken gewoon bijna helemaal leeg hoor. Het is gewoon handig ook om vooral veel 20'ers te hebben en ook van andere gewichten zeker een stuk of 8 zodat je altijd overal genoeg van hebt.

Thanks mannen!

Ah, ik stelde me meer iets voor van een paar man die samen trainen maar jullie trainen dus als groep.

Wel lekker plekje om te trainen dan

Da's geen homegym meer, opschepper :p

Echt nice.

zeker mooie home GYM!

nog even een totaal overzichtje van mijn homegym

2013-12-30 16.54.46.jpg

2013-12-29 17.18.09.jpg

2013-12-28 13.43.26.jpg

2013-12-30 16.55.15.jpg

2013-12-30 16.55.20.jpg

Is t raar dat ik me afvraag wat je met 1100 kilo aan gewichten moet? :shrug:

Of loop je met 4 man tegelijk te deadliften?

Dat zal je verbazen wij waren met een mannetje of 10 aan het trainen en waren al naar het zoeken naar schijven terwijl we bijna 2000kg hebben. Zo'n lokatie mag wel wat gewicht hebben hoor. Bv een yoke gaat snel naar 300-400 kg schijven. Probleem is gewoon vaak dat we een bepaald soort schijf tekort hebben. De log laad iedereen steeds met 10kg schijven en farmers vaak ook. De 10tjes zijn dan vaak snel op. Zelfde met de 25ers voor yoke en carcircle.

heerlijk voor de kniespieren

Heb voor mij zelf alleen al zo'n 600 kg aan schijven. Bij elk toestel moet de beginwaarde er wel op liggen (lepress etc) en ik wil niet alles hele tijd van a naar b hoeven brengen dus bij elk toestel moet ook een stapeltje in de buurt liggen.
Een grote zooi, maar voor mij toch zit er zeker een mate van ordening in.

Ik denk dat als je met een grote groep traint je aan 1100 nog te kort hebt.

bij mij zijn die rode 4cm en die blauwe 3cm vind het ook straf.
5,5cm? lijken al bijna bumper plates.
maar ik zal morgen ns nameten
Edit:heb ze nu al nagemeten.
-rood 4,5cm
-blauw 3cm-3,2cm
-geel 2,8cm
-groen ook zoiets
-zwart 5kg 2,5cm
rest dunner uiteraard
kan mm min of meer zijn ook
end of discussion :D
@ Vrsal ,kzou zo toch nog eens nameten :p

mijn 25'ers zijn 3.7cm, daarnet eens nagemeten na dit hier te lezen. Is een ouder model denk ik, zonder de gaten en iets 'afgeronder'

Heb voor mij zelf alleen al zo'n 600 kg aan schijven. Bij elk toestel moet de beginwaarde er wel op liggen (lepress etc) en ik wil niet alles hele tijd van a naar b hoeven brengen dus bij elk toestel moet ook een stapeltje in de buurt liggen.
Een grote zooi, maar voor mij toch zit er zeker een mate van ordening in.

Ik denk dat als je met een grote groep traint je aan 1100 nog te kort hebt.

Wij doen alleen niet echt aan "toestellen", en halters laten we niet volgeladen in t rack hangen. Voor de rest eens, als we nog eens verder uitbreiden (lees: grotere locatie) zal er vast nog wel meer gewicht bijkomen.

Thanks iedereen.

Update sinds februari 2013:
Tijdens de eindejaarsperiode heb ik wat tijd gehad om enkele toestellen te zoeken op het internet. Via Spots (dank aan ,) ben ik terecht gekomen bij een retro fitness zaak in Grimbergen. Deze zaak stopte ermee na 40 jaar. Toen ik er binnenkwam kreeg ik een "déjà-vu"-gevoel sinds mijn oude gym eigenlijk hetzelfde materiaal had: geen fancy stuff, maar gewoon puur ijzer.

Na het nodige weerwerk over de prijs (koeimarkt zoals we in de Kempen zeggen) ben ik met 2 toestellen en RVS plaat naar huis gekeerd. De toestellen heb ik opgemaakt en terug een nieuw lakje verf gegeven.
Ook heb ik mijn bokszak van onder het stof gehaald en deze opgehangen.

Collection:

• Chest/Shoulder Machine (steekgewichten 182kg) + multi bench
  • Ab Bench
  • RVS plaat No Pain - No Gain
  • Bokszak
  • 45° Hyperextension
  • 110 kg - ø50 mm schijven (merk Kroon)
  • 45° Leg press (plate loaded) + 100kg rubber schijven ø50mm
  • Preacher curl + EZ stang ø30mm + schijven ø30mm (60kg in totaal)
  • Supported T-bar row (steekgewichten tot 100kg)
  • Barbarian Power rack + multibench
  • Panatta Multistation (3 stapels steekgewichten 100kg-50kg-100kg)
  • Verschillende soorten grepen & accessoires
  • Cable Cross (2 stapels steekgewichten tot 70kg + chin up bar)
  • Dumbbells: 2 kg, 3 kg, 4 kg, 5 kg, 6 tem 30 kg in stappen van 2 kg
  • Dumbbell rack (zelf gelast)
  • Reeks barbells ø26mm (1,80m & 1,20m)
  • 1x EZ-barbell
  • Barbell rack
  • 1x Barbell 2,20m ø50mm
  • ø26 mm schijven (merk: Weider): 10 kg ; 5 kg ; 2 kg ; 1 kg
  • ø50 mm schijven (merk: Weider): 1,25 kg ; 2,5 kg ; 5 kg ; 10 kg ; 15 kg ; 20 kg
  • Verstelbare bank
  • Platte bank
  • Crosstrainer
  • Ab coach + mat
  • 3 mega spiegels
  • Stereo installatie met flits muziek
  • Posterkes van mijn favoriete films met Arnold en Pamela Anderson
  • Boek "Krachttraining" van Frederic Delavier
Vanaf morgen vliegen we het nieuwe jaar in met de 1ste training :thumbs:

Greetz!

Gym Seves 01.jpg

Gym Seves 02.jpg

Gym Seves 03.jpg

Gym Seves 04.jpg

Gym Seves 05.jpg

Gym Seves 06.jpg

Gym Seves 07.jpg

Gym Seves 10.jpg

Gym Seves 11.jpg

Gym Seves 14.jpg

Gym Seves 15.jpg

Gym Seves 16.jpg

Nice homegym! Zie dat die toestellen daar mooi op z'n plaats zijn.

Zeker een vette plek. Tijdens je rust even een potje op die arcade kasten spelen. Waar heb je dat rek voor die halters vandaan?

Nice oldschool sfeertje man :D

vet man, gruwelijke ruimte.

spiegel kunnen we ook wel gebruiken, met de huidige spiegel heeft vito al problemen om die hele bicep te kunnen zien

Terug
Naar boven