Fitness Seller

Sticky Toon je home gym!

Is het al gelukt met je kapotte onderdeel? En mooi ding :D

ja ondanks dat het rubbertje kapot ging heb ik um toch nog in elkaar kunnen zetten. maar ik stuur toch nog even een mailtje naar fitness seller. kijken of ze mij een kunnen sturen voor de zekerheid.

verder leuk ding idd. kan zowel recht als 45 graden

Update schijven collectie

20131229_203026.jpg

Lol, nee de garage vloer is nogal stoffig. Netjes gesorteerd voor de rest.
4x25 4x20 4x15 2x10 2x5 2x2.5 2x1.25 2x0.5

Mooie set, hoe dik is nou zo'n 20kg schijf? Heb nog nooit m&f schijven in m'n handen gehad :p

Laatst bewerkt:
Dat is wel netjes 3cm, schijven zijn ook wel waardevast lijkt me.

mijn 25kg m&f zijn 5.5cm, dus 3cm lijkt me straf

kan het niet zo zijn dat de 15 kg schijven 3 cm zijn? en de 20kg 4 of 4,5 cm?

mijn 25kg m&f zijn 5.5cm, dus 3cm lijkt me straf
bij mij zijn die rode 4cm en die blauwe 3cm vind het ook straf.
5,5cm? lijken al bijna bumper plates.
maar ik zal morgen ns nameten
Edit:heb ze nu al nagemeten.
-rood 4,5cm
-blauw 3cm-3,2cm
-geel 2,8cm
-groen ook zoiets
-zwart 5kg 2,5cm
rest dunner uiteraard
kan mm min of meer zijn ook
end of discussion :D
@ Vrsal ,kzou zo toch nog eens nameten :p

Laatst bewerkt:
Gisteren de boel weer eens flink verbouwd en opgeruimd bij PowerHouse Middelburg omdat er vandaag een squatrack, bench en 200 kilo aan gewicht inclusief weighttree bij kwamen, en ook gewoon omdat het een behoorlijke teringzooi was.

Stones (18 inch: 70-95-110-110-130, 20 inch: 135, 150, 170) + platform van pallets. turnmatten en stalmat. Powerrack met bench en Texas Power Bar, free stands met fatbar, houten log (85 leeg), oly dumbbells, allerlei soorten sluiters en klemmen, doos met riemen, wraps, sleeves en dergelijken, swiss ball, twee 30mm halters in de hoek
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Drie verschillende oly halters + safety squat bar, fust (65 leeg), slee met harness, verstelbare bank, pulley met verschillende grepen

Zo'n 900 kilo aan 50mm gewicht (kwam vandaag dus nog 200 kilo bij) met daarachter timbers (30 leeg), duck, IFSA log (80 leeg), natuurstenen (45-70 kg), deadlift jack en buiten nog de yoke (150 leeg) en tyre (320)

Glute ham raise en tafeltje met rotzooi. Op de lege plek komt dus 't squatrack

Overzichtsfoto's

En vandaag kwam daar dus nog een bodycraft squatrack inclusief verstelbare bench bij, en 200 kilo aan gewicht. Waarmee we in totaal ongeveer 1100 kilo aan schijven hebben liggen nu. In de nieuwe weighttree zaten ook twee barbell holders, en de andere barbells kunnen gewoon in de racks liggen nu zodat niets meer tegen de muur aan hoeft te staan.

Tymen ik heb het idee dat je op mij lijkt een soort van hoarder van trainingsmateriaal:D

Tymen ik heb het idee dat je op mij lijkt een soort van hoarder van trainingsmateriaal:D

Haha we willen gewoon alles hebben, en we willen ook doorgroeien. Maar ik moet er wel direct bij zeggen dat ik het niet alleen doe. We zijn met zijn drieën eigenaar van de loods en dus ook van de spullen die er in staan, en de onderdelen die vandaag erbij zijn gekomen zijn afkomstig uit de homegym van één van de andere jongens, die samen met een aantal andere gasten inmiddels ook deel van het meubilair is.
We hebben een vrij vaste groep van een man of vijf, zes nu (en een vrouw) en daarnaast nog een vrij grote groep jongens die met enige regelmaat langskomen, dus ook het potje wordt gelukkig redelijk gevuld nu. Waardoor wij weer verder kunnen uitbreiden.

Laatst bewerkt:
Mooi Tymen! Laat de gyms en hun eigenaars maar groeien dit nieuwe jaar!

Lekkere robuuste ruimten tymboo :cool:

Is t raar dat ik me afvraag wat je met 1100 kilo aan gewichten moet? :shrug:

Of loop je met 4 man tegelijk te deadliften?

Terug
Naar boven