Fitness Seller

Sticky Toon je home gym!

wat doe je met een vertical bar...?

Is meer iets om je grip te trainen obikoe.

Ik had die stang er zomaar ff ingehangen, had niet eens gemerkt dat die scheef lag :D. Die vertical bar en fatbar zijn allebei om het voor je grip zwaarder te maken.

mijn squat-rek.:D
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Squaten en strijken. Uw vrouw gaat tevreden zijn ;)
Top gym :p

Ik heb eindelijk het licht gezien en een power rack gekocht:

Vroeger (twee steps als bench in hoek slaapkamer):
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nu (Body-Solid monster power rack en FID71 bench in het waskot):

Het rack was iets te breed voor mijn staaf (2m) maar ik heb een stukje ingetaped langs beide kanten zodat de gewichten ver genoeg uit elkaar blijven. Voor de rest niets dan lof het rack staat als een huis en is zeer aangenaam om te gebruiken. Ik heb het helaas nog niet ten volle kunnen uittesten omdat ik al twee weken een tenniselleboog heb.

Ik heb alles bij Fitnessthuis.nl Banken gekocht. Bankje was iets duurder dan bij [Link niet meer beschikbaar] maar op het rack heb ik een flinke korting gekregen wegens einde reeks.

Ziet er vet uit man!! Zul je lang plezier mee hebben! :thumbup:

is dat een zelfgemaakte vertical bar black rush? een vbar is namelijk 30mm, en de jouwe ziet er stuk dikker uit.

Is zelf gemaakt idd. 41mm als ik me niet vergis.

Ik heb eindelijk het licht gezien en een power rack gekocht:

Vroeger (twee steps als bench in hoek slaapkamer):

Nu (Body-Solid monster power rack en FID71 bench in het waskot):

Het rack was iets te breed voor mijn staaf (2m) maar ik heb een stukje ingetaped langs beide kanten zodat de gewichten ver genoeg uit elkaar blijven. Voor de rest niets dan lof het rack staat als een huis en is zeer aangenaam om te gebruiken. Ik heb het helaas nog niet ten volle kunnen uittesten omdat ik al twee weken een tenniselleboog heb.

mooi spul .
er zijn trouwens ook 2.20m bar,s te koop.
past wel in dat rack.;)

Zo!! Heb weer wat geile spulletjes voor m´n homegym gemaakt!

Onderandere een fat bar, gewoon 2" ijzeren pijp, pvc buis erin, die ik in z'n geheel over de bar (30mm) kan schuiven.
Ook nog een back extension ding; heb een hoogslaper, dus m'n benen onder een touw/buisje, benen op bed, en UB steekt eruit; works like a charme!
En tot slot een mogelijkheid om te dippen!!! Dipt welliswaar erg k*t: Stang in rek (ook zelf gemaakt), met touwen eraan 2 dumbbell stangen eraan hangen die ik ook met de staanders van m'n rek heb verbonden met een stukje touw. Overal touw en draad, moet oppassen dat ik nergens achter blijf haken en dat ik m'n hoofd niet stoot aan de stang, maar ik kan dippen!

Verder wat ik nog had: 300kg aan schijven, 300kg aan dumbbells (tot 40kg), een vertical bar, een aantal bars (gemaakt van assenstaal), een zelf gemaakt squatrek van hout en een zelfgemaakt benchpress bankje van hout.

Ik kan hier in m'n slaapkamer vrijwel alles dat ik in een echte gym kan doen. :D:D

klinkt goed... foto?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven