MuscleMeat

Sticky Toon je home gym!

bwah als je al wat groter bent (1.90m) zit je zo aan 90 kg, dan blijft er nog een 80 kg over om te benchen...

Big Bart :D

Ik zit nu na 4 maand trainen op 75 Kg vast met mijn bench, daarmee dat die 175 Kg voor mij nog een tijdje zal meegaan :o

Big Bart :D

Ik zit nu na 4 maand trainen op 75 Kg vast met mijn bench, daarmee dat die 175 Kg voor mij nog een tijdje zal meegaan :o

Je moet je lichaamsgewicht er ook nog bijtellen;) , maar die bankjes kunnen ook wel meer hebben, tis maar net tot hoeveel kilo je durft te gaan:p

Zorg wel ff dat je elke keer als je zwaarder gaat je een videocamera op je gericht hebt :roflol:

Je moet je lichaamsgewicht er ook nog bijtellen;) , maar die bankjes kunnen ook wel meer hebben, tis maar net tot hoeveel kilo je durft te gaan:p

marcy-phc1955-5.jpg

Ik heb deze bank van Marcy, ben zeker dat ie met gemak 140 Kg en mijn 83 Kg gewicht aankan. De steunen zijn 10x50mm dik.

+ het feit dat je lichaamsgewicht verdeeld is over de bank.

Mijn vorig bankje uit de Makro van 80 Euro hebben we eens belast met 90 Kg. Zo'n Sven ding, maar dat was niet voor veel te doen :D De ijzeren stang die onder de rugleuning zat begon lichtjes door te plooien. Heb dat ding dan maar verkocht en nog 70 Euro van terug gekregen.

Ja klopt, dat is die olympische bank van marcy volgens mij, moet wel meer kunnen hebben. Meende dat je een van de goedkopere bankjes bedoelde. Dat de steunen 10X50m dik zijn zegt niet alles, het gewicht drukt namelijk ook op die stang onder de rugleuning en op de steunen waar de halter op ligt.

Is wel een net bankje

mijn complete home gym:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

- zelfbouw rack zonder dwarssteunen onder (voor eventueel brede SQ stand)
- bankje, ook zelfbouw
- kettingen als vanger: perfect nagenoeg traploos stelbaar
- serie bands
- goed halter
- schijven (4x20, 2x15, 2x10, 2x5, 4x2,5, 4x1,25, 4x1)
- verlaagde ophangpunten voor bands (de witte koorden)

Da's nou mijn droomgym dj_phreak!

Simpel en zelf gemaakt.

Je kan alles, het werkt allemaal goed, en je weet wat het spul hebben kan.

Erg mooi!!!

Ziet er inderdaad mooi uit. Ik zal zometeen ook eens wat fotos maken van mijn homegym.

ik dacht al; dit is nu echt iets voor Luuc :D

:D

@dj_phreak: wat voor ijzer-profiel heb je gebruikt? 40*60 koker of zo?

mijn complete home gym:

[Link niet meer beschikbaar]

- zelfbouw rack zonder dwarssteunen onder (voor eventueel brede SQ stand)
- bankje, ook zelfbouw
- kettingen als vanger: perfect nagenoeg traploos stelbaar
- serie bands
- goed halter
- schijven (4x20, 2x15, 2x10, 2x5, 4x2,5, 4x1,25, 4x1)
- verlaagde ophangpunten voor bands (de witte koorden)

waar doe je chinnen ?
en incline drukken ?

3yqr143.jpg

Powerrack met verstelbaar bankje ( flat en incline ) chinbar zit aan het rack, kan er ook in dippen.

2rmo9d1.jpg

3 dumbbell stangen, 40-50kg 30mm schijven + stang, en dip/chinriem. En de vertical bar.

Ik heb ook nog een fatbar en wat veel te lichte grippers. Misschien in de toekomst nog ringen en kettingen.

Je staaf hangt scheef black rush.

Waar heb je die vertical bar gehaald?

@black rush: Is je éne arm zoveel langer of zo? :D

Ziet er mooi uit man! Leuk ook; die vertical bar!

Terug
Naar boven