Fitness Seller

Sticky Toon je home gym!

nope geen spotter nodig, zitten 4 pinnen bij, hoogste pinnen leg je de bar op en de andere 2 pinnen plaats je lager zodat wanneer je m niet meer omhoog krijgt je de bar daar zo oplegt.

Wat wel klote is, is dat ik een paar dagen geleden lekker uit ben gegleden in de douch en flink op mn bek ben gegaan. Resultaat is een dikke en pijnlijke arm dus dit wordt geen benchen deze week:mad: . Gister al gesquat ging lekker:D

Inderdaad, je hebt dus wel bescherming! Dat zag ik even niet..

Mooie aankoop dan, gab! :thumbs:

Ik heb vorig weekend ook een koopje gedaan! (vind ik zelf toch :D .)
Alvast mooi, voor als ik achter enkele jaartjes alleen ga wonen, mijn eigen homegym in te richten.

Een oerdegelijke bankdrukbank met Olympische halter en 120 kg gewichten (allen van het merk Gold’s Gym) sommige schijven zit wel een tikkeltje roest op, maar gewicht is gewicht:

2ziph8g.jpg

Nog een verstelbaar bankje ook van het merk Gold’s Gym:

2i76713.jpg

Het volgende kreeg ik er ook nog bij: een EZ-halter, 1 chromen dumbbell van 15 kg, 2 korte halterstangen zonder schijven, enkele sluitstukken en 2 rare gewichtjes van 2 kg ofzo:

4gnielg.jpg

nog enkele close-ups:

4fw232p.jpg

4dysro8.jpg

29dycg8.jpg

Dit alles voor… 75 euro. :D

Ik heb vorig weekend ook een koopje gedaan! (vind ik zelf toch :D .)
Alvast mooi, voor als ik achter enkele jaartjes alleen ga wonen, mijn eigen homegym in te richten.

Een oerdegelijke bankdrukbank met Olympische halter en 120 kg gewichten (allen van het merk Gold’s Gym) sommige schijven zit wel een tikkeltje roest op, maar gewicht is gewicht:

2ziph8g.jpg

Nog een verstelbaar bankje ook van het merk Gold’s Gym:

2i76713.jpg

Het volgende kreeg ik er ook nog bij: een EZ-halter, 1 chromen dumbbell van 15 kg, 2 korte halterstangen zonder schijven, enkele sluitstukken en 2 rare gewichtjes van 2 kg ofzo:

4gnielg.jpg

nog enkele close-ups:

4fw232p.jpg

4dysro8.jpg

29dycg8.jpg

Dit alles voor… 75 euro. :D

netjes hoor!!:cool:

niet duur voor een mooi begin..........:rolleyes:

75 euro:eek: , hoe krijg je dat spul zo verschrikkelijk goedkoop. Iedereen weet dat t veel meer waard is????

mooie aankoop zippie :thumbup:

roest is trouwens een vereiste ;)

Dit is de mijne met 200 kilo aan gewicht erbij,ben er tot nu toe zeer over te spreken.

rack.jpg

Mooi spul, die van milky vind ik ERG bruut zeker met die logo's erop enzo :D

Hoop dat binnen nu en 2 weken bij mij me rack in de tuin staat, dus dan krijgen jullie foto's :D

Dit is de mijne met 200 kilo aan gewicht erbij,ben er tot nu toe zeer over te spreken.

Kijk, die staat hier ook binnen een paar weken. Mag ik vragen welk bankje je erbij hebt? Mij word de marcy ..nog wat.. aangeraden maar ik las hier op dit forum dat het niet een al te best bankje is.

Kijk, die staat hier ook binnen een paar weken. Mag ik vragen welk bankje je erbij hebt? Mij word de marcy ..nog wat.. aangeraden maar ik las hier op dit forum dat het niet een al te best bankje is.

Marcy is bagger man! Vaak houden die bankje nog geen 200KG...

Nou, goed dat ik het gelezen heb dan. Wel vreemd dat ze die bij Helisports aanraden icm het bodycraft powerrack, marketingpraatje waarschijnlijk...

De bodycraft benches zijn wél kwalitatief goed?

Denk dat 175 Kg voor de meesten hier ne langen tijd zal volstaan.

Tenzij voor de powerlifters / strongmans.

bwah als je al wat groter bent (1.90m) zit je zo aan 90 kg, dan blijft er nog een 80 kg over om te benchen...

zoek ff naar de bankjes van Hammer Finnlo, die kosten rond de 200 EUR en dragen 250 à 300 kg ;)

Terug
Naar boven