XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym!

t*ring zeg wat een mooie DBs heb je voor een spotprijsje gekocht :thumbup:

inclusief rek krijg je daar al snel 500 euro voor :o

Goed gedaan Masallah, gaat het spul naar boven en houd je vloer dat wel?

;)

Laatst bewerkt:
dat is iets wat ik altijd wil hebben toen ik men home gym had was dat het enige wat ontbrak.

voor zoveel dumbbells moet je wel een groot huis hebben.
ze zien er nog goed uit.

Valt wel mee, we hebben een grote tuin dat scheeld.

t*ring zeg wat een mooie DBs heb je voor een spotprijsje gekocht :thumbup:

inclusief rek krijg je daar al snel 500 euro voor :o

Dat kan ik er sowieso wel uithalen, nadat ik ze opgeknapt heb, meer denk niet dat ik ze ooit weg zal doen :D

Goed gedaan Masallah, gaat het spul naar boven en houd je vloer dat wel?
;)

Denk niet dat me zolder vloer dat zou houden :D, we hebben een prefab garage in de tuin,
daar komt me homegym in te staan. Mijn pa doe er niks mee, dus dacht dan kan ik er mooi
gebruik van maken, maja nu krijg ik weer te horen dat hij er nu ook ineens wat mee wil.
Probeer gewoon de rest mezelf toe te eigenen :D

En dat rek van die dumbbells neemt te veel ruimte inbeslag, deze ga ik dan ook zo aanpassen
dat je 2 lagen boven mekaar krijgt.

maja nu krijg ik weer te horen dat hij er nu ook ineens wat mee wil.
Probeer gewoon de rest mezelf toe te eigenen :D

Je moet zien dat je je pa ook aan het trainen krijgt, hij ook besmet met het ijzervirus.............jij de prefab garage ;)

Veel plezier ermee!

Je moet zien dat je je pa ook aan het trainen krijgt, hij ook besmet met het ijzervirus.............jij de prefab garage ;)

Veel plezier ermee!

Denk niet dat dat me zal lukken, hij vind het best dat ik zo knetterhard train, me moeder daar en tegen niet :D.
Maar hij heeft zelf blessures, ouderdom, hij is er nooit in geintresseerd geweest helaas.

Ga d'r zeker veel plezier van hebben, tijd om een monster te worden ;)

heb nog een abbonement tot de zomer van 2008, maar tegen dan wil ik zo'n €2500 bijeengespaard hebben om de garage om te bouwen tot een home gym :)

Zo, mij eigen ook maar eens aangemeld hier.

Mijn 'fitness' kelder is nog niet helemaal af, maar het begin is er. Ik kan in ieder geval alle spiergroepen trainen.

4h1x7cy.jpg

[afbeelding niet meer beschikbaar]
43wv59g.jpg

Ben een week bezig geweest met opruimen en verven. (2 maanden geleden)
Deze week de laatste rotzooi uit mijn kelder halen want dan komt er een mooie vloerbedekking te liggen.

Heb nog meer op mijn verlanglijstje staan om het trainen wat te vergemakkelijken maar dat komt met de tijd.

Latpully heb ik overigens 2dehands gekocht voor 50,- euro inclusief 30kilo aan schijven en accessoires:
2yvjny8.jpg

Hij was wel helemaal verroest maar voor 20,- euro extra heb ik em vervolgens in een mooi grijs kleurtje gespoten, lagers gesmeerd, stangen ingevet en touw vervangen. Achteraf gezien best een koopje.

Mijn 'fitness' kelder is nog niet helemaal af, maar het begin is er. Ik kan in ieder geval alle spiergroepen trainen.

4h1x7cy.jpg

43wv59g.jpg

Deze week de laatste rotzooi uit mijn kelder halen want dan komt er een mooie vloerbedekking te liggen.

Heb nog meer op mijn verlanglijstje staan om het trainen wat te vergemakkelijken maar dat komt met de tijd.

Latpully heb ik overigens 2dehands gekocht voor 50,- euro inclusief 30kilo aan schijven en accessoires:
2yvjny8.jpg

Hij was wel helemaal verroest maar voor 20,- euro extra heb ik em vervolgens in een mooi grijs kleurtje gespoten, lagers gesmeerd, stangen ingevet en touw vervangen. Achteraf gezien best een koopje.
LaRooy :D :hello:

Mooie ruimte :thumbs:
Nu alleen nog een squatrack

had ik maar een kelder :)

had ik maar genoeg geld :'(

4h1x7cy.jpg

43wv59g.jpg

2yvjny8.jpg

mooi spul.
mag wel wat meer gewichten aan hangen toch..????

Ziet er wel goed uit laroy, alleen nu nog een squat rek en wat 20 KG schijven, want zo te zien aan die gewichten deadlift jij niet:P

@ LaRooy: mooie ruimte heb je man, hoeveel m2 is het? En zoals gezegd nog wat schijven en een squatrek en je kan tekeer gaan :D

Kelder is 4 bij 5 meter en ongeveer 2,5meter hoog.

Ik heb opzich momenteel genoeg kilo`s aan schijven, 115kilo. Niet alle gewichten staan op de foto`s namelijk.
Maarja, ik wil toch nog 2 of 4 20kg schijven erbij. Is een stuk makkelijker om bijvoorbeeld maar 4 schijven aan een halterstang te hoeven schuiven dan 12 schijven met in totaal hetzelfde gewicht :P

Squatrekje komt er ook aan. Wil dat drukbankje namelijk weg doen. Hij is zeer stevig maar vrij 'krap', wanneer ik bijvoorbeeld de 'Incline Barbell Bench Press' op dat bankje wil uitvoeren dan zit ik erg krap met mijn armen tegen de halter steunen aan en ik kan dat ding niet anders afstellen.
Van dat geld en met wat extra bijleggen koop ik me dus een sqautrekje met los verstelbaar bankje erbij en kan ik eindelijk ook eens fatsoenlijk mijn borst oefeningen doen.

Komt toch best veel kijken als je thuis wilt gaan trainen. De sportschool was toch een stuk simpeler :P

Gisteren een Yoke en Tire bijgehaald, maar voor het gemak post ik nog eens alles :)

30cm Log:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Farmers Walk:

Yoke:

Heavy Tire (lichte ligt erachter:

105kg Keg:

Verder heb ik nog:
- olympische barbell
- olympische dumbbells
- 300+kg olympische schijven
- Pulling Harness voor drag

En een shitload aan de kleinere toys:
- Rolling Thunder
- Vertical Bar
- Neck Harness
- hele zooi grippers (captains of crush, robert baraban, ...)

Vast wel nog dingen vergeten. En in de volgende weken wordt alles nog vervolledigd met een Apollon's Axle, Atlas Stones (120 - 140 - 160) en een deftige Loading Table op verschillende hoogtes :)

zalig materiaal :P

Eens afkomen hé snoob, normaal train ik elke zondag :)

@LaRooy, wanneer jij een een squatrek heb en een zalig stevig verstelbaar bankje wil je niets anders meer dan thuis trainen ;)

@monsterstrength, Vet speelgoed! :D

Terug
Naar boven