- Waardering
- 13
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
voor zoveel dumbbells moet je wel een groot huis hebben.
ze zien er nog goed uit.
t*ring zeg wat een mooie DBs heb je voor een spotprijsje gekocht
inclusief rek krijg je daar al snel 500 euro voor![]()

Goed gedaan Masallah, gaat het spul naar boven en houd je vloer dat wel?
![]()
, we hebben een prefab garage in de tuin,
maja nu krijg ik weer te horen dat hij er nu ook ineens wat mee wil.
Probeer gewoon de rest mezelf toe te eigenen![]()
Je moet zien dat je je pa ook aan het trainen krijgt, hij ook besmet met het ijzervirus.............jij de prefab garage![]()
Veel plezier ermee!
.
LaRooyZo, mij eigen ook maar eens aangemeld hier.
Mijn 'fitness' kelder is nog niet helemaal af, maar het begin is er. Ik kan in ieder geval alle spiergroepen trainen.
![]()
[afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()
Ben een week bezig geweest met opruimen en verven. (2 maanden geleden)
Deze week de laatste rotzooi uit mijn kelder halen want dan komt er een mooie vloerbedekking te liggen.
Heb nog meer op mijn verlanglijstje staan om het trainen wat te vergemakkelijken maar dat komt met de tijd.
Latpully heb ik overigens 2dehands gekocht voor 50,- euro inclusief 30kilo aan schijven en accessoires:
![]()
Hij was wel helemaal verroest maar voor 20,- euro extra heb ik em vervolgens in een mooi grijs kleurtje gespoten, lagers gesmeerd, stangen ingevet en touw vervangen. Achteraf gezien best een koopje.
Zo, mij eigen ook maar eens aangemeld hier.
Mijn 'fitness' kelder is nog niet helemaal af, maar het begin is er. Ik kan in ieder geval alle spiergroepen trainen.
![]()
[afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()
Ben een week bezig geweest met opruimen en verven. (2 maanden geleden)
Deze week de laatste rotzooi uit mijn kelder halen want dan komt er een mooie vloerbedekking te liggen.
Heb nog meer op mijn verlanglijstje staan om het trainen wat te vergemakkelijken maar dat komt met de tijd.
Latpully heb ik overigens 2dehands gekocht voor 50,- euro inclusief 30kilo aan schijven en accessoires:
![]()
Hij was wel helemaal verroest maar voor 20,- euro extra heb ik em vervolgens in een mooi grijs kleurtje gespoten, lagers gesmeerd, stangen ingevet en touw vervangen. Achteraf gezien best een koopje.
?

Eens afkomen hé snoob, normaal train ik elke zondag![]()