XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym!

@ Labrador: hebben ze jou die powerrack opgestuurd, of moest je die gaan halen? Ik neem aan dat zo'n Rack geleverd wordt in een pakket dat je nog zelf in elkaar moet zetten?

Nope, ze stoppen dat volledig gemonteerd en al in je brievenbus :D

:D echt?? :rolleyes:

Ik ben van plan om een rack aan te schaffen en ik wil eerst zoveel mogelijk info. Ik woon op een appartement (2e verdieping) dus ik moet heel die zooi naar boven sleuren.

Beste mede DBB'ers,

Ook ik ben maar begonnen met het bij elkaar sparen van een homegym, en dit is
wat (ik) ongeveer binnen 2 maanden heb opgehaald:

600 kg aan dumbbells, 21 t/m 39 kg met 2 oplopend

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Olympische stang met 400 kg aan schijven:

Een powercage, moet hem nog wel aan mekaar monteren, want de vorige eigenaar had
hem door midden gezaagd:

En heb ook nog een verstelbaar bankje, hier nog geen foto van gemaakt, ga hem ook nog
zwaarder uitvoeren.

Voor dit alles was ik kwijt ongeveer 500 euro, ben nu nog opzoek naar dumbbells van 10 t/m 18/20.

Kan nog niet gebruik maken van dit alles maar daar gaat snel verandering in komen
binnenkort is het weer vakantie tijd en dan ga ik de garage om toveren tot een homegym.

Groeten Masallah

Laatst bewerkt:
What the ****, Masallah jij gelukzak. En dit alles voor 500 Euro.

Die dumbbells met rek zien er wel vet geil uit.

Masallah, als je dat voor 500 euro allemaal hebt kunnen bemachtigen, begin ik toch jaloers te worden! :D

Masallah, als je dat voor 500 euro allemaal hebt kunnen bemachtigen, begin ik toch jaloers te worden! :D

Had nog wel meer kunnen bemachtigen, nadeel is dat ik in het oosten der nederlanden woon,
en daar valt zeer weinig te vinden, dus moet overal wel een eindje voor rijden, benzine is
dus niet meegerekend in dit verhaal van 500 euro. Maar zoveel meer zal het niet zijn :D

You lucky bastard!!! Da´s een hele hoop erg mooi spul, voor erg weinig geld!

Enjoy working out! :thumbup:

Mooie spullen Masallah, veel plezier ermee!

masallah, hoe heb je die dumbbells helemaal opgehaald dan?

masallah, hoe heb je die dumbbells helemaal opgehaald dan?

Ja jongens special thanks to Prelude, die dacht dat redden we wel met een Citroen Berlingo en een aanhangwagen:

_in_Citroen_Berlingo_42.jpg

Aangezien Prelude de dumbbells 41 t/m 49 in totaal 450 kg kon ophalen, en ik dus 600 kg totaal.
Gingen we dus op pad met meer dan 1000 kg, over de normale weg ging het nog wel, de wielen van de
aanhangwagen stonden wel schuin. Eenmaal op de snelweg werd het ****ing gevaarlijk, hele aanhangwagen
heen en weer, het had niet veel gescheeld of het zag er zo uit:

berlingo-front.jpg

Met alle dumbbells in de nek, het was de rit van me leven of niet bro :roflol:

Deze bijna dood ervaring werd mede mogelijk gemaakt door Prelude :D

ahhaha maar je heb ze wel en dat is een fijt succes grwulijk spul

voor zoveel dumbbells moet je wel een groot huis hebben.
ze zien er nog goed uit.

Terug
Naar boven