AndroidHealthClinic

Sticky Toon je home gym!

Gisteren een Yoke en Tire bijgehaald, maar voor het gemak post ik nog eens alles :)

30cm Log:
http://users.pandora.be/teamforza/Fora/Strongman Stuff/log.jpg

Farmers Walk:
http://users.pandora.be/teamforza/Fora/Strongman Stuff/farmer walks.jpg

Yoke:
http://users.pandora.be/teamforza/Fora/Strongman Stuff/Yoke.jpg

Heavy Tire (lichte ligt erachter:
http://users.pandora.be/teamforza/Fora/Strongman Stuff/Tire.jpg

105kg Keg:
http://users.pandora.be/teamforza/Fora/Strongman Stuff/keg.jpg

Verder heb ik nog:
- olympische barbell
- olympische dumbbells
- 300+kg olympische schijven
- Pulling Harness voor drag

En een shitload aan de kleinere toys:
- Rolling Thunder
- Vertical Bar
- Neck Harness
- hele zooi grippers (captains of crush, robert baraban, ...)

Vast wel nog dingen vergeten. En in de volgende weken wordt alles nog vervolledigd met een Apollon's Axle, Atlas Stones (120 - 140 - 160) en een deftige Loading Table op verschillende hoogtes :)

Nice!!! Daar kun je je goed zondags mee uitleven.

@ Monsterstrenght: heb jij dat spul van sjaak ruska overgenomen? Stond namelijk te koop op marktplaats.

Mooi spul in iedergeval.

Prachtig spul MonsterStrength!!

Echt geweldig.

Leuk speelgoed allemaal, MonsterStrength! :D

M'n nieuwste aanwinst, een Panatta Lat Pully en m'n calf raise hadden jullie ook nog niet gezien dus...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Pully: 100kg - 150 euro
Calf Raise: 200kg - 75 euro

De pully heb ik 25 euro meer betaald dan ik normaal gezien zou doen vanwege het merk, de prima staat en het feit dat hij in mijn kelder kan, althans dat dacht ik toch... :rolleyes:

Heb expliciet aan de verkoper gevraagd hoe hoog het ding was vooraleer ik er een bod op plaatste: 220 cm, nou lekker gezien m'n kelder 227 hoog is. Ik het ding dus gaan halen, 3 uurtjes heen en terug, wil ik het kreng rechtzetten in m'n kelder blijkt het niet in de verste verte te doen. Ff gemeten, wat blijkt 231 cm, lekker die extra lange hollandse centimeters :rolleyes:.
Heb dus de twee horizontale latten moeten losmokeren, vervolgens de verticale profielen moeten bijslijpen => 2 snijschijven opgeslepen, 12mm gaten geboord in 13mm staal => 4 boren naar de vaantjes, de voet aan beide zijden 5cm korter gemaakt en één loopwieltje afgedraaid omdat het te hoog was en dit alles in slechts 3 dagen tijd :mad:

Maar kom hij staat er toch en m'n lats en triceps zullen er wel bij varen ;)

M'n nieuwste aanwinst, een Panatta Lat Pully en m'n calf raise hadden jullie ook nog niet gezien dus...

De pully heb ik 25 euro meer betaald dan ik normaal gezien zou doen vanwege het merk, de prima staat en het feit dat hij in mijn kelder kan, althans dat dacht ik toch... :rolleyes:

Heb expliciet aan de verkoper gevraagd hoe hoog het ding was vooraleer ik er een bod op plaatste: 220 cm, nou lekker gezien m'n kelder 227 hoog is. Ik het ding dus gaan halen, 3 uurtjes heen en terug, wil ik het kreng rechtzetten in m'n kelder blijkt het niet in de verste verte te doen. Ff gemeten, wat blijkt 231 cm, lekker die extra lange hollandse centimeters :rolleyes:.
Heb dus de twee horizontale latten moeten losmokeren, vervolgens de verticale profielen moeten bijslijpen => 2 snijschijven opgeslepen, 12mm gaten geboord in 13mm staal => 4 boren naar de vaantjes, de voet aan beide zijden 5cm korter gemaakt en één loopwieltje afgedraaid omdat het te hoog was en dit alles in slechts 3 dagen tijd :mad:

het is uiteindelijk dat wat telt ;)

wil wel eens een volledige foto zien van je kelder :)

Ja, ben ik ook zeer benieuwd naar.

Mooie latpulley, kerel!

Het begint zo stilaan vol te geraken maar ik heb nog een extra kelder (20 m2) om uit te breiden :D

Ben ook aan het overwegen om een coatingverf op de vloer te zetten, de beton zuigt nogal wat vocht op en is wat moeilijker in onderhoud.

Mooie kelder zeg. Ik zou daar zo komen trainen als dat mocht en in de buurt is :D

Is zo`n kelder niet vochtig,stoffig of benauwd? Kelder zit natuurlijk geen raam in.
En hoe ruikt zo`n homegym :D

Relaxt zo'n gym bart.....je eigen muziek draaien ook ...beters.

netjes hoor bart,

standaard materiaal wat normaal gesproken in een gym staat, staat nu bij jouw in je kelder hehe. hoeveel was je hier ongeveer voor kwijt? volgens mij is het totale kostenplaatje een dure grap;)

Is zo`n kelder niet vochtig,stoffig of benauwd? Kelder zit natuurlijk geen raam in.
En hoe ruikt zo`n homegym :D

De kelders zijn perfect verlucht dus echt geen last van, de enige geur die er hangt is die van de gerubberde schijven en die geur heeft wel wat :D

Llounge zei:
netjes hoor bart,

standaard materiaal wat normaal gesproken in een gym staat, staat nu bij jouw in je kelder hehe. hoeveel was je hier ongeveer voor kwijt? volgens mij is het totale kostenplaatje een dure grap

Een 1200 euro zal er niet zo ver naast zijn, best wat geld maar relatief gezien ook erg goedkoop als je kijkt wat je tegenwoordig kwijt bent aan een abbo en natuurlijk de hoge doorverkoopwaarde van dit alles (niet dat ik dit spul ooit wegdoe hoor :p).

Mooie gym!

Terug
Naar boven