MuscleMeat

Sticky Toon je home gym!

Hier ook wat fotos van in mijn garage.. Idd heb ook al putten in de grond van die gewichten. Ps niet door mij want zo zwaar zijn mijn gewichten niet wel van mijn vriend [emoji12]. Ook niet proper hoor.. Al die gewichten en spullen liggen door elkaar. Me fiets staat er ook nog tussen..
Image1461433969.405557.jpg
Image1461433987.362569.jpg
Image1461434005.215166.jpg
Image1461434023.415086.jpg
Image1461434039.064006.jpg
Image1461434065.282061.jpg
Image1461434083.768706.jpg
Image1461434105.420867.jpg
Mooie ruimte! Had alleen wel wat spullen anders ingericht en weggedaan, zoals 1 smith, 2x bench press en spul van domyos. Zou hoop ruimte schelen en stuk overzichtelijker.

• Like
Waarderingen: Tiff
Ja. Die witte domyos machine ga wrss wel weg.. Met dat we zaken 2x hebben nu. We moeten nog eens al die gewichten eens samen leggen want nu ligt er overal.. en tijdens trainen ist van oei waar is die ene 5kg ofso haha. Ik zelf train ook en ken er wel nu ondertussen wat van maar krijg wel nog veel hulp van mijn vriend gelukkig want als ik dan verder ben in mijn proces zal ik wrrs dan naar split trainingen terug over gaan. De inrichting was hiervoor al eens anders maar is al een tijd geleden. Danku voor de reactie

30xjuog.jpg
30xjuog.jpg

Simpel maar effectief, Bench, Squatrack, Pull up bar, dip mogelijkheid, Barbell, Dumbells, tool voor Leg-curls, 120 kg aan schijven. Veel meer heb je imo niet nodig.

Op +/- 12 vierkante meter.

Laatst bewerkt:
30xjuog.jpg
30xjuog.jpg

Simpel maar effectief, Bench, Squatrack, Pull up bar, dip mogelijkheid, Barbell, Dumbells, tool voor Leg-curls, 120 kg aan schijven. Veel meer heb je imo niet nodig.

Op +/- 12 vierkante meter.
Ruimte hoeft idd niet groot te zijn. Heb je nooit het probleem dat de stang kantelt als je er gewicht aan hangt omdat de houders redelijk dicht bij elkaar staan?

Ruimte hoeft idd niet groot te zijn. Heb je nooit het probleem dat de stang kantelt als je er gewicht aan hangt omdat de houders redelijk dicht bij elkaar staan?

Nee hoor, als ik de stang helemaal naar een kant schuif dan kan ik aan de korte kant een schijf hangen en vervolgens aan de lange kant.
Als ik klaar ben schuif ik de stang naar de juiste verhouding ;)

• Like
Waarderingen: M.N
Weer leuk om wat projectjes te laten zien die ik de afgelopen tijd aan de garage en of RawPowerBaarn heb toegevoegd. Naast mijn grote hal nu dus ook een mini afdeling van RawPowerBaarn in mijn garage neergezet.

Wel wat leuk spul, naast de eleiko halter die ik op de unscared challenge had gewonnen nu ook nog een oude Ivanko weten toe te voegen aan het thuis arsenaal. Samen met een gelagerde weightlifting bar voor de vriendin op stangengebied dik voor elkaar. Ook nog een platformpje gebouwd, pulley aangepast, pullup systeem gelast, schijvenrek gemaakt. Floorpress systeem voor axle gemaakt, wat fat grepen gelast en met een paar antieke kriks een antiek squatrek omgetoverd tot een behoorlijk hardcore rek. Als laatste nog een slater houten log gemaakt.

Afijn de foto's:

IMG_0237_zps65mkj7va.jpg

IMG_0305_zpsil2fpwop.jpg

IMG_0306_zpsq0vchfdl.jpg

IMG_0340_zpslen5igxh.jpg

IMG_0524_zpsxuiflvtc.jpg

IMG_0525_zpssg7u1urn.jpg

Weer leuk om wat projectjes te laten zien die ik de afgelopen tijd aan de garage en of RawPowerBaarn heb toegevoegd. Naast mijn grote hal nu dus ook een mini afdeling van RawPowerBaarn in mijn garage neergezet.

Wel wat leuk spul, naast de eleiko halter die ik op de unscared challenge had gewonnen nu ook nog een oude Ivanko weten toe te voegen aan het thuis arsenaal. Samen met een gelagerde weightlifting bar voor de vriendin op stangengebied dik voor elkaar. Ook nog een platformpje gebouwd, pulley aangepast, pullup systeem gelast, schijvenrek gemaakt. Floorpress systeem voor axle gemaakt, wat fat grepen gelast en met een paar antieke kriks een antiek squatrek omgetoverd tot een behoorlijk hardcore rek. Als laatste nog een slater houten log gemaakt.

Afijn de foto's:

IMG_0237_zps65mkj7va.jpg

IMG_0305_zpsil2fpwop.jpg

IMG_0306_zpsq0vchfdl.jpg

IMG_0340_zpslen5igxh.jpg

IMG_0524_zpsxuiflvtc.jpg

IMG_0525_zpssg7u1urn.jpg

G-men mooi voor elkaar man! Ik zit zelf ook nog aan een soort van sterkste man/crossfit achtig iets te denken voor thuis.

Dit lijkt me voornamelijk wat om lekker in de zomer buiten te kunnen doen naast het overige dat ik al binnen heb staan.

Zit alleen met het geen dat ik dit niet op de kale stenen wil gaan doen over de oprit, heb al een soort van kunstgras/tapijt achtig iets aangeschaft hiervoor. Hier moeten alleen ook de auto's en dergelijke overheen. Ben bang dat het er dan na een paar regenbuien en een beetje modder niet meer uit komt te zien. Hoe hebben jij dit geregeld? Misschien dat anderen hier ook een idee over hebben?

Train binnen in de garage en alle lifts gewoon op het platform. Bij RPB liggen meerdere platforms en rubberen matten. Slee, prowler etc doen we buiten op de stenen. Kunstgras buiten lijkt me snel erg vies/glad te worden om veel weerstand op te kunnen genereren. Voor binnen zou ik gewoon gaan voor stalmatten. Dit kun je op de oprit ook leggen en kun je zo schoonvegen maar ziet er voor de buurt wat minder uit.

Net zelf een paar deadlift blocks gemaakt. Stelt uiteraard niet veel voor om te maken maar toch :)

Blocks: 2 massive blokken zonder gaten tussen (zijn best zwaar nu xD). Enigste wat ik mss nog moet doen ik een klein randje aan de kanten zodat barbell er niet af kan rollen. en mss een soort handvatje maken ofzo. 5Cm onder de knie op deze manier, perfect dus.

2ut2iz7.jpg

1z559fm.jpg

205ck74.jpg

2d6r3mu.jpg

Hallo allemaal, ik zie hier mooie dingen en ideeën voorbij komen.

Ik ga binnenkort verhuizen naar een huis met een ruime zolder, waar ik mijn fitness toestellen zal neerzetten.
De apparaten bestaan (voorlopig) uit:
Drukbank - met 110kg aan schijven
Lat pulley/roeimachine - met 100kg aan schijven
Losse halters - totaal ca. 50kg
(Niks al te geks dus.)

Graag zou ik willen weten hoe ik het geluid naar de buren en naar beneden zo goed mogelijk kan beperken. Bijvoorbeeld door middel van rubber matten, een ontkoppelde vloer bouwen of het toepassen van een rubberen ondervloer met daar op laminaat.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Het is een kale ruimte met betonnen vloer, ik heb dus nog alle mogelijkheden om uit te voeren.

Alvast bedankt voor de reacties!

Groeten, Mark

Ik heb geen kamer over om mijn home gym in weg te zetten dus ik heb gekozen mijn schuurtje (2 bij 4 a 5m) om te bouwen tot gym. Ik heb er veel zelf aangewerkt plus ik had nog wat spullen staan. de Pull up bar
62151-25b29ba108b7a1961e8a8d79f4eafdfd.png
heb ik zelf gemaakt van een paar balken die ik nog had liggen waar ik een barbell door heen heb geboord. Hij is al uit getest en er is geen beweging in te krijgen. Wat ik nog niet had was een squat rack. Ik heb de Multi squat rack gekocht. Prima rack voor een lage prijs. Hij is verstelbaar en ik gebruik hem nu als bench press zowel incline als flat. Daarnaast gebruik ik hem om te squaten en om te shoulder pressen. Rechts in de hoek heb ik zelf nog een pulley station gemaakt met een boven en onder pulley. Spulletjes bij de hornbach gehaald en was nog geen 30 euro kwijt. Werkt niet zo soepel als een pulley station zoals in een sportschool, maar het doet wat het moet doen.
62148-a0ef1c3804baa31b6c4c6a3cb518ba1e.png

Ook het bankje had ik nog niet, die heb ik ook gekocht. Prima bankje niet te duur en tot 250 kg belastbaar. Een vriend had nog een legstation liggen. Paste natuurlijk niet in de stang van mijn bankje maar een goeie rol tape doet wonderen en nu kan er gewoon zwaar mee getraind worden.

62150-27de55c694b91fc23a11678476081228.png
Omdat ik in de schuur train en er tegels in mijn schuur liggen heb ik gekozen om 2 rubbertegels te kopen om te kunnen deadliften zonder dat ik de stenen tegels kapot maakt.
62149-dfaa67e65ad8be5c06db9bc198e63ef2.png
Verder is op deze foto nog mijn spinningfiets te zien die ik nog had staan en een buikspier bankje.
62152-9a110549fb3ee4dadafe8091bbff3678.png
Als laatste, trainen zonder goed wat gewicht lukt natuurlijk niet. Ik heb vier kleine dumbell stangen en 2 grote barbell stangen. Verder gaat mijn gewichten voorraad momenteel tot 216 kg in schijven van 20,10,5,3,2.5,2,1.25,1 en 0,5. met andere woorden ik kan wel even vooruit.

Gister laatste schap binnen gekregen van mijn modulaire rek van Fitness seller. Dumbbells van Helisports. Zal vandaag of morgen wat foto's van mijn hele homegym posten.
2n1bcr7.jpg

leuk om te zien allemaal. Ik heb een kleine homegym van een slaapkamertje gemaakt een aantal jaren geleden en inmiddels wat spullen erbij
gemaakt of gekocht. Ik heb nu op mijn andere slaapkamer ook al twee bankjes staan, een incline/neckpress bankje en een preacherbench.
Woonkamer voorlopig een zittende kuitmaschine.

squatrek gemaakt van beukenhout pallets en metaal verbindingen, een eigenbouw schijvenrek en multistation in mijn mini homegym. Staande kuitmaschine staat er ook in ( geen foto van )

squatrek.jpg schijvenrekJan.2016.JPG fitness.JPG

squatrek.jpg

schijvenrekJan.2016.JPG

fitness.JPG

haha bedankt, toen het squatrek klaar was, dacht ik het komt zo uit de Romeinen tijd

Super squatrek

Terug
Naar boven