- Waardering
- 359
waar woon je? kom ik ook ff langs om te trainen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waar woon je? kom ik ook ff langs om te trainen

mijne is wat lomp in de garage maar swat ben ook niet een van de rijkste dus ben blij met wat ik heb![]()

T'is lang geleden dat nog eens proper is geweest.. [emoji28]

deze foto is eigenlijk niet recent. als we opruimen en ik train 1 keer ziet het er weer hetzelfde uit (een puinhoop)

Nice, hoe bevalt het Heavy Duty HD-2 Power Rack?Rack + Lat pulley is nieuw, de rest tweedehands.
Heeft me in totaal €1465 gekost (met magnesium, dip belt, .. all in)
Eventueel wil ik nog een flat bench bij het verstelbaar panatta bankje dat ik al heb.
Deadlift blokken (zelf maken) + wat accesoires zoals triceps koord, close grip handvat, ..
En als er weer wat geld is, een uitbreiding voor de benen (leg press, hack squat, iets in die aard)

Als ik ook even mag citeren, toevallig dat hij dezelfde heeft.
Alleen de bands pegs zijn van te dun materiaal gemaakt. Ik heb er namelijk al 2 licht geplooid toen ik tegen bands heb getrained
Mooi dat het rack zo goed bevalt, zelfs tweedehands nog! Maar een goed power rack gaat natuurlijk ook erg lang meeAls ik ook even mag citeren, toevallig dat hij dezelfde heeft.
Kheb deze rack een goede 3 maand terug, 2e hands overgekocht.
Was nog in perfecte staat.
Prijs is zeer goed naargelang de kwaliteit.
Hooks zijn van uitzonderlijke kwaliteit.
Aangezien ik maar 1.72 groot ben, hangt de pull up bar op perfecte hoogte.
Ik squat meerdere keren per week, meestal +200 kg en het rack houdt het prima.
Alleen de bands pegs zijn van te dun materiaal gemaakt. Ik heb er namelijk al 2 licht geplooid toen ik tegen bands heb getrained.
Is er ergens een richtlijn hoeveel krachten ze kunnen hebben?
Maar verder echt een aanrader. Misschien dat ik nog wel uitbreidingen koop.

Deadlift tegen bands.Mooi dat het rack zo goed bevalt, zelfs tweedehands nog! Maar een goed power rack gaat natuurlijk ook erg lang mee
Eerste keer dat ik dit hoor van de band pegs maar ik vermoed dat die over het algemeen niet echt zwaar belast worden door klanten. Welke banden/weerstand heb je gebruikt waardoor deze zijn geplooid?
De Heavy Duty band pegs zijn niet massief, ze zijn namelijk wel dikker dan die van Barbarian/MegaTec maar die zijn wel massief. Daarom zijn ze dus ook niet zo sterk. Hou mij even op de hoogte!Deadlift tegen bands.
Blauwe band double chocked.
Als ze meer gaan doorplooien, laat ik er wel custom made maken.
Maar steeds, mooie prijs voor kwaliteit. En zoals je aangeeft, traint niet iedereen zwaar met bands.
Nice, hoe bevalt het Heavy Duty HD-2 Power Rack?
Misschien is de Barbarian Flat Bench een interessante optie voor je! Super stabiel en in tegenstelling tot andere flat benches ook verstelbaar in hoogte (en zelfs een lichte incline/decline mogelijk).