MuscleMeat

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

1z2esjt.jpg

dr5kkm.jpg

i39lr7.jpg

2hnp5ir.jpg

2w3o01f.jpg


Wat zijn de afmetingen van deze ruimte? Mijn homegym wordt 3 bij 5,69. Zou fantastisch zijjn als het hierop lijkt :P Denk dat ie 3.5m breed is?

Om een idee te geven: mijn ruimte is 5 meter lang en loopt van voor naar achter van 3,2 naar 2,7 meter breedte af.
 
Lever beltsquat 2.0 is bijna klaar :) , alleen nog een verhoging maken aan beide zijden en de sleuf uitzagen . Donkey's , squats etc...... en meer dan genoeg laadruimte

DSC_0050.jpg
image free hosting
 
1z2esjt.jpg

dr5kkm.jpg

i39lr7.jpg

2hnp5ir.jpg

2w3o01f.jpg




Om een idee te geven: mijn ruimte is 5 meter lang en loopt van voor naar achter van 3,2 naar 2,7 meter breedte af.
Mooi ruim! Wat heb je op de vloer? Ik zat aan rubber vloer te denken maar tis nogal prijzig. Dan wellicht 0.6mm en voor deads wat meer speciaalrubber. Als rubber is: waar heb je het vandaan?
 
Mooi ruim! Wat heb je op de vloer? Ik zat aan rubber vloer te denken maar tis nogal prijzig. Dan wellicht 0.6mm en voor deads wat meer speciaalrubber. Als rubber is: waar heb je het vandaan?

GymFloor Rubber Puzzelmatten 17 mm
Deze rubber matten heb ik er liggen, zeer tevreden mee maar wel vrij prijzig inderdaad, hoewel ik er vertrouwen in heb dat deze matten echt niet kapot te krijgen zijn en het voor de lange termijn dus een prima investering is. Bij het platform liggen 30mm dikke rubbermatten van FS (nu niet meer te koop) op een plaat underlayment, dempt goed, maar denk dat de 17mm matten achteraf ook voldoende was geweest voor deadliften.
Voordeel van deze matten is ook dat ze erg goed schoon te maken zijn (stofzuigen > dweilen is geen probleem) in tegenstelling tot ondergenoemde bijvoorbeeld, iets om dus wel rekening mee te houden.

Rubberen Vloermat
Deze had ik eerder in een andere ruimte maar ben toch blij dat ik hier af ben, het is relatief goedkoop maar ik vond het echt niet fijn. Matten gingen alle kanten op als je er een beetje overheen liep en een bankje verplaatsen door te rollen kwamen de matten helemaal mee omhoog als het ware. Natuurlijk is dat wel minder als je het vast zou lijmen of iets dergelijks en de ruimte volledig gevuld hebt wat ik toen niet had, maar zoiets zou ik afraden. Mocht je dus tussen deze beide matten kiezen zou ik zeker wat extra geld uitgeven

Wellicht marktplaats in de gaten houden voor stalmatten? Vaak wel wat goedkopers voorbij zien kopen, maar helaas is dat ook vaak gebruikt in stallen met waarschijnlijk de nodige geuren er dus ook in.. Stalmatten zijn vaker wel goed dik en ook gelijk prima te gebruiken voor deads etc.
 
Sportvloer SBR Zwart - De Rubberloods
Wat denk je hiervan? Voor alles behalve dl moet het goed genoeg zijn imo? RubenM ik wil binnekort 300dl doen en in the end minimaal 400

Lijkt zo een behoorlijk korrelige structuur waar ik zelf niet zo'n fan van ben, maar dat is misschien ook wel persoonlijk.
Waar je in ieder geval rekening mee zou moeten houden imo:
- Als je geen platform/houten plaat oid hebt om op te squatten zorgen dat het rubber stevig is, dus niet van die slappe foammatjes waar je half in weg zakt
- Als je niet volledig tot in de hoeken legt zou ik ook voor puzzelmatten gaan of lange stroken, met van die 1 bij 1 meter matten heb je anders snel dat ze constant scheef gaan liggen en daar erger je je snel helemaal kapot aan

Die matten hierboven van Tieme lijken me wel mooie stevige matten, vraag is alleen hoe fijn je er op loopt als je op blote voeten / sokken loopt (miss doe je dit nooit, dan zou ik er sowieso voor kiezen)
 
Laatst bewerkt:
1z2esjt.jpg

dr5kkm.jpg

i39lr7.jpg

2hnp5ir.jpg

2w3o01f.jpg




Om een idee te geven: mijn ruimte is 5 meter lang en loopt van voor naar achter van 3,2 naar 2,7 meter breedte af.

Ik ben ook opzoek naar ophangen haken waar je de elastieken etc op hebt hangen. Waar heb je die gekocht?
 
Ik ben ook opzoek naar ophangen haken waar je de elastieken etc op hebt hangen. Waar heb je die gekocht?

Ik heb kapstokhaken gekocht bij de Multimate, zou dus bij je plaatselijke bouwmarkt (of andere winkel) kijken bij de kapstokken naar iets wat je bevalt. Leek mij 1 van de goedkoopste opties :)
Volgens mij waren deze €12,50 per stuk (5 haken dus)

Andere optie, als je veel wilt ophangen, is misschien ook wel een gatenbord
Gereedschapsbord rood 100 x 59 cm
Zoiets heb ik zelf ook in gedachten gehad, ben je iets meer kwijt maar kan je dus ook veel meer op kwijt, zeker als je ook grippers / wrist bands etc er aan wilt hangen. Moet je alleen al die haken er nog apart bij kopen :(
 
34ipo4o.jpg


Rogue 3 bar gun rack, ATX SSB en ATX Multi Grip bar nieuw in deze foto. Zometeen Rogue 20KG Ohio Power Bar nog ophalen :D ATX Ram Bar gaat de deur weer uit, heeft zich toch een ruim jaar goed ingezet voor mij.
 
Zometeen Rogue 20KG Ohio Power Bar nog ophalen

Laat weten wat je er van vindt (en verschil met ATX Ram bar).
Foto's zijn ook altijd leuk:D.
 
Laat weten wat je er van vindt (en verschil met ATX Ram bar).
Foto's zijn ook altijd leuk:D.

Net alleen even uitgepakt, oogt in ieder geval mooi en eerste wat op valt is dat de knurling echt veeel scherper is dan die van de ATX. Wel erg blij mee want dat was voornaamste reden voor andere barbell. Had hem ietsjes minder scherp dan dit verwacht.

Voorlopig nog geen hoge volume deadlifts in het programma zitten, dus kan er eerst even aan wennen. Ben benieuwd hoe mn handen zich houden op hoog volume, ATX gaat sowieso al de deur uit dus heb niks om op terug te vallen :rolleyes:

Zal straks eens even proberen wat goede foto's te maken.
 
Net alleen even uitgepakt, oogt in ieder geval mooi en eerste wat op valt is dat de knurling echt veeel scherper is dan die van de ATX. Wel erg blij mee want dat was voornaamste reden voor andere barbell. Had hem ietsjes minder scherp dan dit verwacht.

Voorlopig nog geen hoge volume deadlifts in het programma zitten, dus kan er eerst even aan wennen. Ben benieuwd hoe mn handen zich houden op hoog volume, ATX gaat sowieso al de deur uit dus heb niks om op terug te vallen :rolleyes:

Zal straks eens even proberen wat goede foto's te maken.

Front squats zijn geen pretje met de ohio power bar :o
 
Back
Naar boven