MuscleMeat

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

Stijgerhout details... Beetje graffiti laten zetten :-) Maar ziet er goed uit :-)
Thnks, ik zat inderdaad wel aan graffiti te denken met van die motiverende teksten. En ik heb nog een gesigneerd t-shirt van jay cutler die ik wil in lijsten en er aan de muur te hangen. En een foto samen met hem.
 
Ff mijn homegym opgeschoond en vernieuwd met rubber matten van fitnessseller. Wat extra schijven en J-hooks. 3.5m/3.2m is de kamer ongeveer
SAM_1287.jpg
uploading images

SAM_1288.jpg
free photo hosting
 
Geen half werk!
 
Nice, hoe groot is de ruimte en wat komt er allemaal in?

Hij wordt 6.80x3.20m.
Ik heb gister een offerte bij fitness seller aangevraagd. Die ik 1 deze dagen ga bevestiging. Er komt o.a. een half rack, lat pulley, leg press, bicep bankje en een cable crossover in te staan.
 
Homegym op dit moment:

Barbarian cage met latpulley (125kg)
Rogue front spotter arms
Barbarian multibench 2
Titan m1
Body solid cable cross (omgelast tot functional trainer)
Compacte GHD
Losse dumbells 4-30kg
Ironmaster dumbells tot 55kg
kleine 400kg aan schijven (rubber, bumper en ijzer)
Plyobox
battlerope 15m
Powertec leg extension accessoire
ATX squatblock
...

Bekijk bijlage 79088 Bekijk bijlage 79089 Bekijk bijlage 79090
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zo......... dat is een mooiE gymjeroen! En dat op zo´n kleine ruimte serieus?
 
Weer eens wat lopen rommelen in de garage gym. Naast RPB ook hier af en toe wat aanpassen. Nu weer aan de pulley.

Al een paar keer wat lopen lassen en doen aan mijn pulley. Ondertussen voetsteunen gemaakt, bovenin aangepast met kabelgeleiding en laatst een dipinstallatie. Er was nog erg weinig ruimte voor je hoofd dus dat ook maar eens aangepakt nu.

Pulley voorheen met al wel het een en ander verandert maar nog niets voor de dipinstallatie.
IMG_0306_zpsq0vchfdl.jpg


pulley2_zpssokk1rhx.jpg

Gelast

pulleythuis_zpsbri02smi.jpg

Klaar
hardcore±'
 
Ik moet het met minimale ruimte in mijn berging doen...

Misschien heb ik wel de kleinste homegym van dit forum, maar ik kan mijn energie er voldoende in kwijt! Kortom; ik ben er trots op!
 
Laatst bewerkt:
Maniero je fotos zijn niet zichtbaar.
 
jeffrey1987 het lukt mij niet om mijn album (waar ik ze naar heb geüpload) openbaar te maken zodat de foto's zichtbaar zijn in dit forum, terwijl ik ze zelf wel te zien krijg in mijn geplaatste post.
 
Maniero
Druk op "upload bestand" naast "plaats reactie".
Dan doe je "documenten" en dan "galerij". En vanaf daar kan je ze uploaden.
 
Back
Naar boven