Fitness Seller

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

Zo mijn begin is er nu van Fitness Seller , en in de aankomende maanden nog extra gewichten aanschaffen.

2lxxqhu.png
Zo bam in de keuken ? :p wrom geen barbarian?
 
Prijs kwaliteit verhouding is gewoon goed en kan hier tig jaren mee vooruit. Het is ook voornamelijk voor de veiligheid bij mij en als ik tig keer een halter laat vallen dan denk ik dat er van de HD1 niet veel overblijft en alles in no time krom zal zijn. Het gaat er ook om dat deze een stuk zwaarder is en als ik dan een keer voorover ga zal het rack niet zo snel meegaan.

Het is dus ook feitelijk overkil want ben gewoon dik en vet en wil dat er graag af hebben, maar wil wel eens een beetje raar doen waardoor ik niet meer helemaal stabiel blijf en de gewichten laat vallen. En dan is het wel prettig om iets te hebben waar je vertrouwen in hebt. :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Prijs kwaliteit verhouding is gewoon goed en kan hier tig jaren mee vooruit. Het is ook voornamelijk voor de veiligheid bij mij en als ik tig keer een halter laat vallen dan denk ik dat er van de HD1 niet veel overblijft en alles in no time krom zal zijn. Het gaat er ook om dat deze een stuk zwaarder is en als ik dan een keer voorover ga zal het rack niet zo snel meegaan.

Het is dus ook feitelijk overkil want ben gewoon dik en vet en wil dat er graag af hebben, maar wil wel eens een beetje raar doen waardoor ik niet meer helemaal stabiel blijf en de gewichten laat vallen. En dan is het wel prettig om iets te hebben waar je vertrouwen in hebt. :rolleyes:
Ik weet niet wat jij allemaal aan het doen met met je bankje en rack maar ook een HD1 of MegaTec rack (zelfde frame afmetingen) zul je normaal gesproken nooit krom krijgen hoor :p
 
Ik train al jaren naar volle tevredenheid bij sportscholen, maar nu ik sinds kort vader ben merk ik dat het lastig is 4x per week naar de sportschool te gaan, en als mijn vrouw over een tijdje weer gaat werken wordt het nog veel lastiger.
Dus heb ik maar besloten een homegym te kopen, zodat ik thuis kan trainen terwijl de kleine lekker in de box slaapt (hoop je dan maar).

Na een tijdje lezen op internet besloten dat ik een halfrack wilde, en geen power rack, voornamelijk vanwege de ruimte. Toen vond ik op marktplaats een handelaartje die alles had wat ik wilde, dus vandaag in 1x alles gekocht wat ik wilde hebben:

- Powermarks Halfrack (+dipsteunen)
- Kettler alpha pro bench, deze blijkt lekker hoog te zijn wat voor mij met mijn 1.94 erg fijn is
- 180cm Olympische halterstang, hij verkocht 'm oorspronkelijk met een 220cm stang, maar vanwege de ruimte in mijn kamer komt een 180cm mij beter uit.
- 2x 50mm dumbbell stangen
- Een shitload aan gewichten (2x25kg,2x20kg,2x15kg ,2x10kg,16x5kg,10x2,5kg,12x1,25kg,10x0,5kg)
- Rubberen vloertje

Het enige wat ik nu nog wil is een EZ-bar en een spiegel aan de achterwand, dan heb ik zo'n beetje alles wel wat ik voorlopig nodig heb

homegym.jpg
 
Mooi setje. Daar kun je een echt mee uit de voeten.
 
Hierbij wat voor en na foto's van mijn homegym. Niet groot, maar best wel fier.
Is in een leegstaand appartement boven de winkel van mijn ouders en altijd uitbreiding mogelijk door de spiegelmuur te slopen :D

IMG_4662.jpg
IMG_4804.jpg
IMG_4835.jpg
IMG_4848.jpg
IMG_4855.jpg
 
Ik ben bezig met een belt squat machine 2.0 dus een verbeterde versie die nog zwaarder kan.van de oude belt squat ga ik een seated calf raise maken.
 
Garage? Mooie ruimte. Ik heb hetzelfde half rack. Mocht wat hoger zijn voor pull ups voor mij;) maar verder dit tevreden over.
 
Garage? Mooie ruimte. Ik heb hetzelfde half rack. Mocht wat hoger zijn voor pull ups voor mij;) maar verder dit tevreden over.
Ja, heb iets meer dan de helft in gebruik. Plafond moet er ook nog gedeeltelijk uit.
 
Waarom die schijven? Hoe ga je daar deadlifts mee doen?
Ik doe voornamelijk romanian deadlift en anders cluster sets tot nu geen hinder ondervonden van die schijven. En anders 1 paar rond kopen en "probleem" opgelost.
 
Maar waarom heb je voor die schijven gekozen? Waren ze gunstig geprijsd of had het een andere reden?
 
10r7ma1.jpg


Lijkt niet zo veel maar je kan er wel bijna alles mee doen.
Zit nog te denken aan een legpress / lat pulldown / donkey raise

Wat zijn de afmetingen van deze ruimte? Mijn homegym wordt 3 bij 5,69. Zou fantastisch zijjn als het hierop lijkt :P Denk dat ie 3.5m breed is?
 
Back
Naar boven