Fitness Seller

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

Als je daar dan mag doen en laten wat je wilt, kun je er best wat van maken :wl:

Ik heb ook zo iets. Maar heb dan wel nog 2 dingen ergens anders moeten zetten. Mn legpress en standing calve toestel ging daar niet meer bij.
 
Ik heb ook zo iets. Maar heb dan wel nog 2 dingen ergens anders moeten zetten. Mn legpress en standing calve toestel ging daar niet meer bij.

En een rack, bank, halters en toebehoren? Da's geen homegym...dat zijn potentiële abonnementsinkomsten :flexbiceps: :D
 
Het traint ook gewoon veel fijner in huis. Alleen in de zomer wordt het soms erg warm. Daar moet ik nog iets op bedenken.
 
58.jpg
59.jpg
 
in ieder geval de baas in huis dus.. Das sowieso belangrijk lol
 
Das wel ultiem :P U heeft geen vrouw neem ik aan?? Haha vet man!!

Zij heeft eigenhandig mee de tuin uitgegraven en mee beton gestort :baard:
De yoke en farmers staan in de garage en de 'gewone' homegym op zolder, we zijn momenteel aan het uitkijken voor een nieuw huis en dan is het de bedoeling toch wel weer hetzelfde te kunnen doen.
 
En een rack, bank, halters en toebehoren? Da's geen homegym...dat zijn potentiële abonnementsinkomsten :flexbiceps: :D

Ik heb alles wat ik nodig heb. Rack,leg press/hack squat,standing calve,leg extension/leg curl,vertical leg press,lat pulley en verschillende grepen,30 mm bars allerhande,50 mm safetysquat bar,50 mm atx multigrip baar,gewoon plat bankje,verstelbaar bankje,hex bar,squat/zercher harnas,powerbocks en een hoop schijven
 
Ik heb alles wat ik nodig heb. Rack,leg press/hack squat,standing calve,leg extension/leg curl,vertical leg press,lat pulley en verschillende grepen,30 mm bars allerhande,50 mm safetysquat bar,50 mm atx multigrip baar,gewoon plat bankje,verstelbaar bankje,hex bar,squat/zercher harnas,powerbocks en een hoop schijven

Waarom zeg je niet gewoon dat je in een sportschool woont? Was makkelijker geweest :D
 
Hij woont feitelijk gezien in de tuin.
 
Ik ben vanavond voor het eerst in mijn home gym wezen trainen. Ik moet wel zeggen dat het wel erg wennen was, na 10 jaar in een gym te hebben getraind. Maar later voelde het wel heel lekker. Gewoon lekker je eigen gang gaan. En je eigen muziek erbij.
 
Ik ben vanavond voor het eerst in mijn home gym wezen trainen. Ik moet wel zeggen dat het wel erg wennen was, na 10 jaar in een gym te hebben getraind. Maar later voelde het wel heel lekker. Gewoon lekker je eigen gang gaan. En je eigen muziek erbij.
Net als nieuwe auto hé eerste keren?
 
Mijn home gym ook weer een beetje uitgebreid:

o.a. wat extra schijven ( ben nog steeds op zoek naar extra 10-15-20 KG )
Lat Pulley + cable attachments
En een rek voor m'n stangen ( zelf gemaakt )

20170405_103215.jpg
20170405_102830.jpg
20170405_102807.jpg
20170405_102727.jpg
20170405_102734.jpg
 
Back
Naar boven