MuscleMeat

Sticky Toon je home gym! (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • 20170330_161026.jpg


    Het begin is er.
     
    Ja hoor. Heb er alles in staan wat ik nodig heb. Maar ja nu kan er niks meer bij :) Zou ook eens fotos moeten maken van mn home gym.

    Dat is het belangrijkste. Ik ben wel benieuwd naar je home gym.
     
    Thanks.

    Het rack is 121 cm breed, 212 cm hoog en 96 cm diep.

    Oh ziet er veel breder uit! Mooi rack...ga daar zelf ook binnenkort naar kijken, inclusief lat-pulley. Thanks!
     
    Oh ziet er veel breder uit! Mooi rack...ga daar zelf ook binnenkort naar kijken, inclusief lat-pulley. Thanks!

    Het is echt een heel mooi rack. Staat ook zeer stevig. De hooks en de spotters zijn met rubber bekleed, dus het maakt ook geen lawaai als je je BB erop gooit. Ik ga hem vanavond voor de eerste keer uittesten.
     
    Het is echt een heel mooi rack. Staat ook zeer stevig. De hooks en de spotters zijn met rubber bekleed, dus het maakt ook geen lawaai als je je BB erop gooit. Ik ga hem vanavond voor de eerste keer uittesten.

    Succes met uittesten! :lifter: Was me ook opgevallen dat de spotters inderdaad niet echt heel lang zijn. Ik heb deze op het oog...Da's dan weliswaar geen half rack, maar past beter bij mijn wensen.
     
    Succes met uittesten! :lifter: Was me ook opgevallen dat de spotters inderdaad niet echt heel lang zijn. Ik heb deze op het oog...Da's dan weliswaar geen half rack, maar past beter bij mijn wensen.
    ik zou dan voor een powercage.nl gaan.
     
    wat heb je voor rack johnny? ja het zou bij mij een benauwend gevoel geven. ik ben zo iemand die de spotters ook op max hoogte zet zodat ie m als t ware gewoon neer kan leggen met een beetje zakken als het fout gaat. vele hebben niet zo´n angst daar voor. Ook als ik in de gewone gym train of zo...
     
    Succes met uittesten! :lifter: Was me ook opgevallen dat de spotters inderdaad niet echt heel lang zijn. Ik heb deze op het oog...Da's dan weliswaar geen half rack, maar past beter bij mijn wensen.

    Die ziet er ook netjes uit. Het blijft altijd een lastige keuze welk rack je moet nemen.
    Maar zoal Brutushakt ookal zei powercage.nl is ook een aanrader.
     
    Back
    Naar boven