XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

ik zou dan voor een powercage.nl gaan.

Die ziet er ook netjes uit. Het blijft altijd een lastige keuze welk rack je moet nemen.
Maar zoal Brutushakt ookal zei powercage.nl is ook een aanrader.

Powercage.nl ligt helaas iets boven m'n budget...Zeker als ik er een pulley bij wil. Is voor mij voor thuis prima die WorkoutSupply ;)
 
De pulley van powercage vind ik erg kort op het rack zitten. Lijkt me niet aangenaam met unracken voor squat.
 
Powercage.nl ligt helaas iets boven m'n budget...Zeker als ik er een pulley bij wil. Is voor mij voor thuis prima die WorkoutSupply ;)

Als je echt budget gebonden bent, die van WS denk de beste keuze.
Wat ga je nog meer bestellen voor je home gym?
 
De pulley van powercage vind ik erg kort op het rack zitten. Lijkt me niet aangenaam met unracken voor squat.
gewoon andere kant unracken ±P
 
Als je echt budget gebonden bent, die van WS denk de beste keuze.
Wat ga je nog meer bestellen voor je home gym?

Moet nog beginnen, dus heb dan sowieso een bank, halters en schijven nodig. Zit nog in spaarmodus hoor, dus kan nog vanalles veranderen :thumb:
 
het rottige is dat je er automatisch steeds meer geld aan spendeert. Maar tis ook wel een leuke gereedschapschuur als je eenmaal meer hebt.
 
het rottige is dat je er automatisch steeds meer geld aan spendeert. Maar tis ook wel een leuke gereedschapschuur als je eenmaal meer hebt.

Enige puntje van kritiek van de baas...uh vrouw; ik woon praktisch naast een sportschool, met een abo via m'n werk voor slechts €11,00 per maand :D Er is dus nog enige overtuigingskrachtnodig... :roflol:
 
Ja zo een had ik er ook.. Maar nu zitten er losgeslagen junks naar je vrouw dr reet meer te kijken tijdens het trainen :P hope this works for her.. LOL.. iedere man heeft recht op een mans cave!
 
en waar de man woon draagt hij de kroon! hoeveel ruimte heb je???
 
Ja zo een had ik er ook.. Maar nu zitten er losgeslagen junks naar je vrouw dr reet meer te kijken tijdens het trainen :P hope this works for her.. LOL.. iedere man heeft recht op een mans cave!

Ik heb een 65" tv met playstation 4....Ik ben uitonderhandeld na 20 jaar hahaha :p

en waar de man woon draagt hij de kroon! hoeveel ruimte heb je???

Het is een computerkamer van 5x3m...maar daar wordt ook veelvuldig gebruik genaakt door de vrouw en kids. Zoals ik al zei; weinig onderhandelingsruimte :D
 
ik wou dat ik 5x3 had:P
 
ik heb 2.30 bij 3.50 of zo...
 
of gewoon 60m2
 
Maar als je toch alleen woont kun je toch beter in de garage gaan liggen en gaan trainen op je grootste kamer daar? Maak je gewoon je slaapkamer in de garage :D:D:D:D:D
 
Maar als je toch alleen woont kun je toch beter in de garage gaan liggen en gaan trainen op je grootste kamer daar? Maak je gewoon je slaapkamer in de garage :D:D:D:D:D

Mn living vol zetten en in de kelder wonen of in een tent in de tuin :D
 
Back
Naar boven