- Waardering
- 2.449
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Soms zet je iets neer en dan kom je erachter dat je te weinig ruimte hebt. Is mij regelmatig overkomen hahahaha

De ruimte is ~4.5m van schuifpui tot garage deur. Maar ik kan ook weer niet te ver naar links in verband met de garage deur rails.Gaaf die kooi. Maar past je er wel tussen als de bar op de safety-bars rust en d=kan je dan nog wel fatsoenlijk de plates wisselen?
Lijkt me zo weinig ruimte aan de rechterzijde.
Overigens wel jaloers op je ruimte.
De ruimte is ~4.5m van schuifpui tot garage deur. Maar ik kan ook weer niet te ver naar links in verband met de garage deur rails.
Helaas staan daar nu nog een hoop dozen met inhoud die een plaatsje moeten krijgen. Hopelijk op de stort, maar ik ben bang in het huis...
Helaas staan daar nu nog een hoop dozen met inhoud die een plaatsje moeten krijgen. Hopelijk op de stort, maar ik ben bang in het huis...

Hoe kom je nu weera zo veel ruimte?Telkens als ik weer iets aanschaf kom ik er ook achter dat ik weer plek te weinig heb, hahaha, en dat met een oppervlakte van 70m2 oid![]()
Telkens als ik weer iets aanschaf kom ik er ook achter dat ik weer plek te weinig heb, hahaha, en dat met een oppervlakte van 70m2 oid![]()

Dat is voor mij het buitenland.

Dat is het zeker! Ik heb die flat bench nu ook)) Zeer mooi en stabiel ook..