AndroidHealthClinic

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

Er zijn zo veel mogelijkheden. Ook in zeer kleine ruimtes. Als je echt een homegym wil valt er altijd wel wat te verzinnen :P Ik heb alles op 3.30 bij 2.30 staan met nog een vierkante meter minder door een inbouwkast. Uiteindelijk past alles prima maar tis gewoon puzzelen)))))
 
Soms zet je iets neer en dan kom je erachter dat je te weinig ruimte hebt. Is mij regelmatig overkomen hahahaha

Telkens als ik weer iets aanschaf kom ik er ook achter dat ik weer plek te weinig heb, hahaha, en dat met een oppervlakte van 70m2 oid :o
 
Gaaf die kooi. Maar past je er wel tussen als de bar op de safety-bars rust en d=kan je dan nog wel fatsoenlijk de plates wisselen?
Lijkt me zo weinig ruimte aan de rechterzijde.
Overigens wel jaloers op je ruimte.
De ruimte is ~4.5m van schuifpui tot garage deur. Maar ik kan ook weer niet te ver naar links in verband met de garage deur rails.

Helaas staan daar nu nog een hoop dozen met inhoud die een plaatsje moeten krijgen. Hopelijk op de stort, maar ik ben bang in het huis...
 
De ruimte is ~4.5m van schuifpui tot garage deur. Maar ik kan ook weer niet te ver naar links in verband met de garage deur rails.

Helaas staan daar nu nog een hoop dozen met inhoud die een plaatsje moeten krijgen. Hopelijk op de stort, maar ik ben bang in het huis...

Bang in het huis van? is het gebouwd op een oude begraafplaats?
 
Helaas staan daar nu nog een hoop dozen met inhoud die een plaatsje moeten krijgen. Hopelijk op de stort, maar ik ben bang in het huis...

Anders laat je er "per ongeluk" een db op vallen. :engel:
 
Telkens als ik weer iets aanschaf kom ik er ook achter dat ik weer plek te weinig heb, hahaha, en dat met een oppervlakte van 70m2 oid :o
Hoe kom je nu weera zo veel ruimte?
 
Telkens als ik weer iets aanschaf kom ik er ook achter dat ik weer plek te weinig heb, hahaha, en dat met een oppervlakte van 70m2 oid :o

Heb je foto's van je home gym?
 
barbells_zpsdaxx7tit.jpg


Barbell rack @ RPB

stangen_zpsohmzyclr.jpg


Barbell rack @ RP2

Verder nog een cambered bar en een axle bij RPB die niet op de foto staan.
Morgen komen er nog 2 nieuwe powerbars van ATX binnen. Because you can never have enough barbells.

Dadelijk weer even wat lassen aan een groot schijvenrek
 
Schijvenrack voor RPB ook af. Had een oud transportgeval nog in de hal staan. Nu dus omgebouwd.

Schijvenrack_zps2bn2ewmd.jpg
 
Haefland is in limburg
Dat is voor mij het buitenland.:D
Maar het is wel een optie om eens voor een keertje ergens anders te kunnen trainen, in een betere omgeving.
 
Uitbreidingen RawPowerBaarn

Fortex%20squatrack_zpsydmhhdeo.jpg


Fortex squatrack, 60x60x3mm dik. Echt idioot stevig gemaakt. Bouten moet je aandraaien met een sleutel maat 24. Geniaal. Hier gaan we veel plezier van hebben. vooral fijn voor bv safetybar en cambered bar door de J hooks die er voor hangen ipv op de paaltjes.

Ook een flat bench van Fortex, mooie combi zo ook voor bench omdat de J hooks westside te verstellen zijn. Zo kun je echt mooi je hoogte bepalen.

ATX_zpsr5vhqrjs.jpg


2x nieuwe ATX powerbar MK. Gekozen voor de MK omdat chroom veel beter tegen vocht kan dan de ram bar. Knurling nog steeds prima te noemen. woensdag meteen ingelift met 6x260 DL. Foto vond ik erg mooi vanwege het contrast met de klassieke Berg schijven en het moderne halter.

Zoals altijd is iedereen welkom bij RPB. Zeker mooi als je bv dit materiaal zou willen uitproberen omdat je het overweegt voor je homegym.
 
Boogie's Sweatbox! Werd ook al ne keer tijd om hier eens foto's van te plaatsen. Kort verhaaltje erover... Na paar jaren op dbb rondgeloerd en zwaar jaloers op gyms zoals rpb van Gijs of Powerhouse Middelburg van Tymen te zijn geweest had ik tijdens m'n depressie in 2012 iets van genoeg gemiezerd. Tijd voor actie. Tijdens de zomer begonnen met betonplaat te gieten en even later de muren recht getrokken uit betonplaten en balken. Eerst enkelwandig en daarna machtige isolatie bestaande uit plastic flessen geplaatst. De enkele volgers die ik had zullen dit mss wel herinneren uit filmpjes enzo vroeger. Enfin begin november 2012 mijn eerste training hierin geknald en nooit meer gestopt. Stiekem wil ik nog altijd groter en beter, net zoals rpb of phm maar ik begin ook m'n beperkingen te kennen en zal me toch moeten neerleggen met het feit dat het een eenmanszaak zal blijven.
Eventjes een opsomming van het materiaal
1) 2x55mm barbell (pools uit 1979 ofzo)
2) +- 400 kg 55mm schijven waarvan 25 en 20ers bumpers zijn de rest ben ik niet zeker van.
3) latpulldowntje, stelt niet veel voor maar af en toe wel leuk.
4) fortius fitness safety squat bar. Das nen droom.
5) fortius fitness football bar. Ook top enkel jammer dat de grepen recht op recht zijn en niet angled.
6) strenghtshop axle. Awesome om presses mee te doen.
7) strength shop ez curl Bar... Natuurlijk wat anders...
8) bokszak voor de cardio dat niet gebeurt
9) stones van 110-130 kilo uit phm die ik jammer genoeg niet gebruik momenteel.
10) 40cm hoge blocks. Homemade
11) verstelbare Dumbells
12) strengthshop log 50 kg leeg
13) strengthshop farmers
14) strengthshop bow bar
15) barbarian verstelbaar bankje
16) Front squat harnas freaking awesome
17) powercage van powercage.nl
18) homemade deadlift platform. Sweeeeeeeeettt
19) mini deadlift jack
20) paar bands paar chains
21) wraps en sleeves enzo

IMG_20170518_201020.jpg


IMG_20170518_200959.jpg


IMG_20170518_200952.jpg


IMG_20170518_201020.jpg


IMG_20170518_200959.jpg
 
ATX Ram bar ook besteld vandaag. Hoop dat em snel binnen is. Waarom deze bar? Ik hou wel van rammen plus check die specs
 
Het lijkt erop of er al flink met gewichten is gegooid. :cool:
 
Back
Naar boven