MuscleMeat

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

Andere view

1495995795775849294484.jpg
 
Foto al een paar maanden oud, staat lang niet alles op en zijn wat andere dingen nog bij gekomen.

IMG_1692.jpg
 
Daar kan je flink wat in kwijt.

Zeker, maar staat ook wel aardig vol moet ik zeggen inmiddels. 3 cages, een set free stands, nog een squat rack, vijf benches, twee platforms, dumbbells, kettlebells, ~1200 kg aan plates, pulley, ghr, stones, log, farmers, yoke, slee, duck, tires, stuk of 10 reguliere halters waaronder een tpb en meerdere atx en rogue bars, 2 ssb's, swiss bar, fat bars, ez curl bar, blocks, boards, matten, slingshots, foam rollers, chains, bands, grippers etc etc
 
Haha dus je dropt je deadlift erop


Dat is bij jou home? Mooie gym man!

Thanks, technisch gezien geen homegym, 5 minuten rijden van m'n huis, maar wel allemaal van een maatje en mij. Wel ooit als homegym begonnen in een garagebox maar steeds verder uitgebreid. Dit is de derde locatie.
 
Thanks, technisch gezien geen homegym, 5 minuten rijden van m'n huis, maar wel allemaal van een maatje en mij. Wel ooit als homegym begonnen in een garagebox maar steeds verder uitgebreid. Dit is de derde locatie.
Vette shit man
 
Mijn home gym thusfar 18m2 staat nog wel fietsen in en andere troep maar dat gaat er soon uit. Heb nu 300kg gewicht. Er moeten nog spiegels komen betonvloer en iets van witte wanden en een benchpress en plekje waar je kunt vrij trainen
Ziet er cool uit, maar staat je rack niet te dicht tegen de muur om nog schijven op je pulley te kunnen hangen?

Hoe bevalt dat barbarian bankje bij het benchen? Breed genoeg? geen last van de opening bij het scharnierpunt?
 
Ziet er cool uit, maar staat je rack niet te dicht tegen de muur om nog schijven op je pulley te kunnen hangen?

Hoe bevalt dat barbarian bankje bij het benchen? Breed genoeg? geen last van de opening bij het scharnierpunt?

Bankje bevalt goed en rack staat net goed om 10 kg op pulley te kunnen schuiven. Bankje is zeker breed genoeg ja heb geen last daar van iets alleen de correcte hoogte voor stang moet ik even markeren voor die hooks
 
Hoe bevalt dat barbarian bankje bij het benchen? Breed genoeg? geen last van de opening bij het scharnierpunt?
Die opening is bij de Barbarian bankjes vrij klein hoor, vergeleken met veel andere bankjes. Qua prijs-kwaliteitverhouding denk ik echt dat je niet snel betere bankjes vindt (wij van WC-eend... :p :roflol:)

Bankje bevalt goed en rack staat net goed om 10 kg op pulley te kunnen schuiven. Bankje is zeker breed genoeg ja heb geen last daar van iets alleen de correcte hoogte voor stang moet ik even markeren voor die hooks
Mooi om te horen dat de Barbarian bench goed bevalt!

Voor het markeren hebben wij nu handige stickers of stiften, mocht je zelf niets in huis hebben :)
 
Mijn home gym thusfar 18m2 staat nog wel fietsen in en andere troep maar dat gaat er soon uit. Heb nu 300kg gewicht. Er moeten nog spiegels komen betonvloer en iets van witte wanden en een benchpress en plekje waar je kunt vrij trainen
He wat zijn dat nou voor rare gouden schijven? Dat rack heb ik ook)) Bling bling
 
Mijn home gym thusfar 18m2 staat nog wel fietsen in en andere troep maar dat gaat er soon uit. Heb nu 300kg gewicht. Er moeten nog spiegels komen betonvloer en iets van witte wanden en een benchpress en plekje waar je kunt vrij trainen
1 tip trouwens. Controleer voor je je pully gebruikt ff of de kabel in het control zit(er op ligt.) Want hij wil er wel eens naast schieten en dan moet je gaan sleutelen en de helee zooi uit elkaar nemen.....
 
Back
Naar boven