AndroidHealthClinic

Sticky Toon je home gym! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • Wie zegt je dag het geen rpb kan worden. Het ging bij mij ook snel. Ook gewoon 1 man trouwens, velen hebben wel geholpen met materiaal etc maar uiteindelijk is alles van mij. Honderden uren lassen en bouwen en verzamelen in de loop der tijd.

    Ziet er al tof uit
     
    Wie zegt je dag het geen rpb kan worden. Het ging bij mij ook snel. Ook gewoon 1 man trouwens, velen hebben wel geholpen met materiaal etc maar uiteindelijk is alles van mij. Honderden uren lassen en bouwen en verzamelen in de loop der tijd.

    Ziet er al tof uit

    ik krijg gewoon geen gemotiveerde kerels over de vloer.
    ik denk dat ik al 4 mannen hier heb gehad en na 2 maal houden ze het voor bekeken wegens te zwaar, te vermoeiend, dit, dat...
    Mijn volcontinue dienst doet daar ook niet veel goeds aan eigenlijk hé. moeilijk om af te spreken enzo.

    Thx. Zou nu eigenlijk beetje willen uitbreiden om wat meer dingen te zetten voor de"assistance" oefeningen te kunnen doen. Beetje pompwerk enzo.....
     
    Kleine update:
    - kameraad heeft nieuwe cage gekocht
    - 2ehands eleiko set erbij
    - 4 extra russische 25'ers
    - hammer strength plat bankje erbij

    cage.jpg

    Russian bumpers.jpg
     
    Zo juist 2 deadlift blocks gemaakt. Vanavond even uiproberen. :flex:
     
    ATX Ram bar ook besteld vandaag. Hoop dat em snel binnen is. Waarom deze bar? Ik hou wel van rammen plus check die specs
    Die knurl zaten ze over te klagen is mij nog te zacht vergeleken met eleiko. Heb em 2 dagen in bezit nu!
     
    Morgen krijg ik de rubberen matten binnen.

    20170525_204738.jpg
     
    Morgen krijg ik de rubberen matten binnen.
    cool! ik heb die deadlift deadeners. Maar die kun je niet als iets dergelijks gebruiken. Die zijn overigens wel best fijn, althans fijn. Het is in mijn ruimte een beetje noodzakelijk maar het beschermt wel de vloer..... Het lift iig niet oncomfortabel.
     
    cool! ik heb die deadlift deadeners. Maar die kun je niet als iets dergelijks gebruiken. Die zijn overigens wel best fijn, althans fijn. Het is in mijn ruimte een beetje noodzakelijk maar het beschermt wel de vloer..... Het lift iig niet oncomfortabel.

    Die heb ik ook gezien. Die zorgen er wel voor dat je een goeie rom maakt. Maar ik vond ze nogal prijzig.
     
    Die knurl zaten ze over te klagen is mij nog te zacht vergeleken met eleiko. Heb em 2 dagen in bezit nu!

    hier ook, 2-3 dagen binnen, heerlijke bar.
     
    Het uiteindelijke resultaat.

    20170527_203315.jpg
     
    Mijn home gym thusfar 18m2 staat nog wel fietsen in en andere troep maar dat gaat er soon uit. Heb nu 300kg gewicht. Er moeten nog spiegels komen betonvloer en iets van witte wanden en een benchpress en plekje waar je kunt vrij trainen

    1495995417654682520621.jpg
     
    Back
    Naar boven