Fitness Seller

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

1 tip trouwens. Controleer voor je je pully gebruikt ff of de kabel in het control zit(er op ligt.) Want hij wil er wel eens naast schieten en dan moet je gaan sleutelen en de helee zooi uit elkaar nemen.....
Ty voor tip en die schijven zijn gemaakt van gietijzer goud door Fitness Seller
 
Bankje bevalt goed en rack staat net goed om 10 kg op pulley te kunnen schuiven. Bankje is zeker breed genoeg ja heb geen last daar van iets alleen de correcte hoogte voor stang moet ik even markeren voor die hooks
OK, dus die kan ook op de short-list. :)
Die opening is bij de Barbarian bankjes vrij klein hoor, vergeleken met veel andere bankjes. Qua prijs-kwaliteitverhouding denk ik echt dat je niet snel betere bankjes vindt (wij van WC-eend... :p :roflol:)


Mooi om te horen dat de Barbarian bench goed bevalt!

Voor het markeren hebben wij nu handige stickers of stiften, mocht je zelf niets in huis hebben :)
Wel handig zulke topics.
Als je een home-gym aan het plannen bent wordt het zoeken zo wel aardig vergemakkelijkt. :thumbup:
 
Voor goud gaan, schijven door het dak!!!!
 
Dit is mijn homegym. Hij is eindelijk af...

20170531_143249.jpg


20170531_143407.jpg


20170531_143344.jpg
 
Wel mooi zo een lat pulley station.
Thx! Het is van Panatta (zoals het meeste in mijn homegym). Ik heb het volledig zelf gerestaureerd (bankjes opnieuw bekleed, opnieuw mooi in de kleur gezet).
 
Ziet er goed uit!
Ik wou dat ik zulke plaats had.
Plaats valt al bij al nog mee, ik heb een vrij grote ruimte (ongeveer 70 vierkante meter) maar er staan ook nog 2 hondenkennels in en van mijn vrouw moet de auto er ook nog kunnen staan. Daarom verkoop ik nu een paar dingen (cable cross, row van technogym en hacksquat)
 
Hier "moet" ik het mee doen. Van de multistation gebruik eigenlijk alleen nog de verschillende pulleys. Over de Barbarian multi free stand rack ben ik super tevreden. Een rack kan ik niet kwijt en dit dan echt de next best thing. Zelf heb ik er nog een pull-up bar voor gemaakt, een betere uitvoering zal nog gemaakt worden.

IMG_3073.JPG
IMG_3074.JPG
 
Hier "moet" ik het mee doen. Van de multistation gebruik eigenlijk alleen nog de verschillende pulleys. Over de Barbarian multi free stand rack ben ik super tevreden. Een rack kan ik niet kwijt en dit dan echt de next best thing. Zelf heb ik er nog een pull-up bar voor gemaakt, een betere uitvoering zal nog gemaakt worden.

Bekijk bijlage 89685 Bekijk bijlage 89686

Welke multistation is dat? Zijn die dingen nou een beetje kwaliteit? En wat is het max gewicht? Ik twijfel hier over, omdat je er wel veel oefeningen mee kunt doen, maar ik ben bang dat het niet zwaar genoeg kan en kwalitatief niet voldoet, zoals bijvoorbeeld deze...
 
Back
Naar boven