MuscleMeat

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

Wat wil je dan thuis gaan doen? Met een paar goede steunen, een bank een barbell en een paar dumbells kan je meer dan met een multistation.
 
Wat wil je dan thuis gaan doen? Met een paar goede steunen, een bank een barbell en een paar dumbells kan je meer dan met een multistation.

Eigenlijk niets...ik woon 5 minuten van de sportschool :D Heb wel dumbells en een halter thuis. Misschien dat ik nog een goed bankje en steunen koop. Dan kan ik in ieder geval beetje drukken...
 
IMG_20170604_235902.jpg
IMG_20170604_235919.jpg
IMG_20170605_000152.jpg
IMG_20170605_000207.jpg
 
Zeer mooie home gym, lekker groot ook! Welk merk leg press en row machine heb je?
 
Train je daar alleen?:eek:

Alleen begonnen met wat spul, tegenwoordig trainen we met een klein groepje. Het hele sfeertje bevalt me wel zo, veel beter dan in de lokale gyms hier. Dumbbells gaan hier in de officiële gyms ook maar tot 30kg, ik heb ze al vast tot 60kg :p

Wat woont daar in christus naam voor iemand? Geweldige gym natuurlijk maar dit is een nog veel betere gym als een commerciële ............

Het is een pand met onder schuur/berging en op de bovenverdieping woning :cool:
 
Alleen begonnen met wat spul, tegenwoordig trainen we met een klein groepje. Het hele sfeertje bevalt me wel zo, veel beter dan in de lokale gyms hier. Dumbbells gaan hier in de officiële gyms ook maar tot 30kg, ik heb ze al vast tot 60kg :p



Het is een pand met onder schuur/berging en op de bovenverdieping woning :cool:
tja ik geef je geen ongelijk. Neem aan dat je partners daar ook serieus zijn. betalen ze ook mee?? mooie gym man!! daar is mijn bunker niets bij!)
 
tja ik geef je geen ongelijk. Neem aan dat je partners daar ook serieus zijn. betalen ze ook mee?? mooie gym man!! daar is mijn bunker niets bij!)

Minimale bijdrage en dat is dan puur voor wat onderhoud/magnesium enzo, het is niet opgezet om winst te maken. Haal er al voldoening uit als we met z'n alle pr's aan het zetten zijn :p
 
Minimale bijdrage en dat is dan puur voor wat onderhoud/magnesium enzo, het is niet opgezet om winst te maken. Haal er al voldoening uit als we met z'n alle pr's aan het zetten zijn :p
Ja pcies en t is ook een soort hobby hé.?? Ik hou mn gym nu wel even het zelfde. Staat al zo vol))
 
Ja pcies en t is ook een soort hobby hé.?? Ik hou mn gym nu wel even het zelfde. Staat al zo vol))

Ja een uit de hand gelopen hobby, haha!

Ruimtegebrek is altijd lastig hé, tijd voor een aanbouw :p
 
Back
Naar boven